Utlånte spillere

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

messilingard wrote: 20 Feb 2021, 20:33 Kan nevne at James Garner også har startet bra i Forrest. Har i det minste fått en del spilletid i det siste. Og levert ganske bra.
Veldig spennende. Jeg har fått med meg at Forest-supporterne er ekstremt fornøyd med hvordan han har prestert fra første sekund. Kanskje burde han spille enda 1 sesong i Championship før han kommer tilbake. Det hadde vært helt rått om Garner hadde spilt seg inn på laget på samme måte som McTominay har gjort.
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Lingard wrote: 21 Feb 2021, 00:38
messilingard wrote: 20 Feb 2021, 20:33 Kan nevne at James Garner også har startet bra i Forrest. Har i det minste fått en del spilletid i det siste. Og levert ganske bra.
Veldig spennende. Jeg har fått med meg at Forest-supporterne er ekstremt fornøyd med hvordan han har prestert fra første sekund. Kanskje burde han spille enda 1 sesong i Championship før han kommer tilbake. Det hadde vært helt rått om Garner hadde spilt seg inn på laget på samme måte som McTominay har gjort.
Ja, enig i at han burde få en sesong til i Championship. Om Forrest holder plassen, noe de ser ut til å være på vei til å gjøre, og er interessert i å beholde han neste sesong så burde dette være vinn/vinn for alle parter.

Samtidig så tror jeg nok at Garner fort er 2 år unna PL og muligens 3 år unna United sin tropp. Bedre pasningsspiller enn McTominay og Fred, men er lenge til den tid så mye som kan skje i mellomtiden.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Så akkurat Brentford-Forrest. Garner hadde en veldig god kamp etter min mening. Litt å jobbe med i den defensive posisjoneringen, men med ball så er han en av de bedre i Championship. Minner en del om Carrick i grunn med tanke på spillestilen. Hadde uansett en veldig god kamp mot en god motstander.

Spørsmålet er om han skal tilbake til oss etter sommeren eller om vi skal la han spille på seg selvtillit i Championship et år til. Jeg heller nok mer mot sistnevnte.
post liked by: Pink Final, Buchan
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058



Gøy! (Men vet ikke om det sier mest om Garner, eller resten av lagkameratene men).

Edit: Så ikke at messilingard hadde postet om den kampen rett over også. Tror nok det fort blir utlån enda en sesong til ja. Med mindre f.eks. både Pogba og Matic forsvinner i sommer.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

red wrote: 20 Mar 2021, 16:43

Gøy! (Men vet ikke om det sier mest om Garner, eller resten av lagkameratene men).

Edit: Så ikke at messilingard hadde postet om den kampen rett over også. Tror nok det fort blir utlån enda en sesong til ja. Med mindre f.eks. både Pogba og Matic forsvinner i sommer.
Garner fikk kapteinsbindet, tok det på seg, 5 minutter senere var det sendt videre.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

messilingard wrote: 20 Mar 2021, 17:08 Garner fikk kapteinsbindet, tok det på seg, 5 minutter senere var det sendt videre.
Tegn på selvtillit, i det minste. Sånt kan man like!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

James Garner fortsetter sitt gode spill i Forrest. Satt akkurat 1-0 mot Cardiff. Ellers en del gode pasninger.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26229
Liker mottatt: 16752

Stiller samme spørsmål her som på United.no i går.
Er James Garner god nok til å kunne ta anker rollen i United fra 2021/22?

Jeg har ikke sett Nottingham Forest denne sesongen.
Bør gjøre det, ser jo at Garner får gode skussmål.
post liked by: Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 108

Tror det er for stort sprang fra middelmådighet i championship til toppen i premier league og champions league @Pink Final
Men bør selvfølgelig gi Garner sjansen. Lingard er jo gitt opp av alle. Han lykkes jo mer i en mye bedre klubb enn Garner. La Garner få sjansen i sommer, men vi bør nok forsterke på den plassen uansett. Sjansespill å håpe på at han er svaret på våre problemer på midten. Elsker våre unggutter, men de må være gode nok. Tror nok Mctominay og Fred også ville hatt gode matcher i Nottingham Forest og championship.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Garner er ikke klar for å spille fast for United. Det er i alle fall min konklusjon. Muligens han kunne ha spilt en rolle som backup, men da er det en fare for at det blir for få kamper totalt sett. Hvorvidt han bør lånes ut til en PL eller Championship klubb beste sesong er jeg usikker på. Fordeler og ulemper med begge deler selvsagt.

Championship er en god utviklingsarena for unge spillere uansett. Spesielt for typer som Garner som stort sett har spilt U23. På United U23 er det mye ballinnehav og Garner har som regel veldig gode stoppere bak seg med tanke på nivået. I Forrest får han jobbet mer med fysikk, posisjonering og ballvinneregenskaper, dette er alle ting som er vanskelig å utvikle på Uniteds U23 lag. Med ball så finner han allerede veldig mye gode løsninger fremover i banen, av de kampene jeg har sett av Forrest i år så spiller han seg ofte ut av fare og får ofte satt medspillere rettvendt.

Mitt tips er at Garner er i førstelagstroppen til United om 2 sesonger.
post liked by: Pink Final, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Har ikke sett dagens kamp, men noterte meg at Garner scoret for Forrest igjen. Får sjekke rapportene på han senere, men lover godt!
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 108

Garner fikk 9 av 10 på børsen i Nottingham post. Scoret vistnok på frispark.
Får utrolig skryt av pasningene sine. De er 'insane' i følge avisen.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Lingard gjør det i alle fall veldig godt i West Ham. Starter 10-12 meter inne på egen banehalvdel, og løper hele veien før han setter den i mål. Nydelig utført.
På 2-0 til West Ham lirker han ball videre fra en relativt låst posisjon ved hjørneflagget, godt gjort og avgjørende for at det ble mål av den situasjonen.
Jobber hardt over hele banen nå. Det er lite tvil om at han har godt av å få spille fast på laget.
post liked by: Pangaea
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Jepp, Lingard har vært helt rå siden han gikk på lån til West Ham. Er faktisk snart deres toppscorer, som er helt utrolig på så kort tid.

Garner også gjør det veldig bra. Lurer på om han kan få en plass i troppen allerede neste sesong, eller om United ønsker at han går på lån en sesong til, f.eks. til et PL-lag. Lovende spiller vertfall, og jeg håper han kan klare det siste steget opp.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Bishop til Mansfield Town

Førsteposten blir oppdatert etterhvert som bekreftelsene kommer. Vi kommer nok til å se at antall utlånte vil øke mye i løpet av august.
post liked by: Pink Final, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply