Utlånte spillere

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Post Reply

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Er kanskje mest spent på Garner og Williams. Begge har jo hatt innhopp på Uniteds førstelag og i mine utrente auge gort det bra! Føler personleg dei fortener å spele meir på førstelaget/United, men forstår jo dette med fornuftig matching osv. Når det er sagt er jo ikkje alder i seg sjølv noko hinder (når det forventas at Sancho m.a. skal spele jamnleg, og Greenwood er på mange måtar ein etablert førstelagsspelar), men kanskje det er eit poeng å ha ein balansert aldersprofil på førstelaget?
Er overbevist om at ein spelar som Garner, med same progressjon som førre sesong kan kome tilbake og "erstatte" Matic?
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Williams fikk en del sjanser første sesongen, men skuffet i større grad i den andre. Liten tvil i mine øyne at et utlån var det beste alternativet for hans del.

Angående Garner, så er det litt som det samme med stoppere. Ofte er debutalderen høyere sentralt på midten og som stoppere enn på kanten og backene. Det kreves ofte litt mer erfaring for å spille bra i de posisjonene. Det er bare å se på McTominay hvor mye han har vokst på 3 år. Har ikke noe statistikk på dette, men det er i alle fall min teori. Garner er i mine øyne ikke klar for PL med United. Etter en full sesong i Championship hvor han spiller fast kan situasjonen være annerledes. Jeg har absolutt troa på at Garner kan bli en fryktelig god fotballspiller, men at det blir for United er fortsatt usikkert. Krysser fingrene for at han lykkes i United på sikt!
post liked by: Pink Final, JørgenT
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

D'Mani Mellor til Salford City
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Solskjær har også bekreftet at Amad Diallo forsvinner på lån. Spennende å se hvor han ender opp. Jeg personlig håper egentlig litt på Sheffield United. Da vil han spille fast i en knalltøff liga og virkelig få testet seg uke inn og ut. Et bedre alternativ enn benken i PL etter min mening. Utlandet er selvfølgelig også et alternativ, men jeg foretrekker at talentene våre utvikler seg på balløya, spesielt de utenlandske slik at de blir bedre kjent med britisk kultur, språk og væremåte. Samt at man vender seg til vær og vind.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 429

Williams med en dårlig start mot Leicester. Bommer halvveis på ballen og gir den bort, som fører til Vardy-mål.
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

For de som ikke har fått med seg nyhetene om Chong så er han tilbakekalt på grunn av skade. Kjipt for hans del som åpnet sesongen bra i Birmingham.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Har vi ein klausul i utlånet av Tuanzebe, der vi kan hente han tilbake om han får lite speletid? Synest det er tynt på stopparplass no når Bailly er på tur.
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 429

Han har vel egentlig ikke vist så mye siden utlånet for et par år siden + den ene kampen mot PSG. Mulig det er bedre å hente noen opp fra akademiet. Rangnick har jo også nevnt at han gjerne skulle gitt Jones en sjanse i siste gruppekamp i CL, så mulig han nå er i form til å spille?
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Det er vel fleire av stopparane som ikkje har vist god nok kvalitet, men som likevel får fornya tillit. Eg forestiller meg at Tuanzebe har ein del av kvalitetane herr Ragnarolf er ute etter, bl.a. fart og duellstyrke. Like mykje som t.d. Jones.
post liked by: Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Oversikten er oppdatert, Teden Mengi til Birmingham og Ethan Laird til Bournemouth.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

messilingard wrote:06 Jan 2022, 17:01 Ethan Laird til Bournemouth.
Må innrømme jeg er skeptisk til at han ble flyttet fra Swansea til Bournemouth, etter å ha spilt fast og godt for Swansea uke inn og uke ut. Nå kommer han til et topplag og kanskje det er bra for utviklingen hans. Men hvorfor skal de omrokkere på et lag som allerede gjør det veldig bra, og gi spilletid til en som ikke er deres, og sikkert ikke blir der neste år? Okay, kanskje tanken er at han skal være der neste år, når Bournemouth kanskje spiller i PL, men likevel. Jeg er redd han blir på siden av laget, og ikke får spille mye. Men vi får se...
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Skal jeg tippe så er tanken at Laird skal være med på å spille Bournemouth opp slik at han kan være med de neste år i PL. Jeg er usikker på om Laird vil vinne kampen om HB i Bournemouth, så det er ikke sikkert at dette er en god idé. Personlig hadde jeg heller likt å se han fullføre sesongen i Swansea før han returnerte til oss og var andrevalget på HB neste sesong.

Ellers har Will Fish returnert fra sitt mildt sagt mislykkede opphold i Stockport. Han blir nok værende på reservelaget for å sikre spilletid ut sesongen.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Mengi debuterte, lokalpressen i Birmingham kårer han til den soleklart beste spilleren til tross for tap for Plymouth i cupen. Birmingham spilte med 10 mann fra 60 min. Røyk i xtra-omgangene.
LUHG!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Åpenbart dumt for Mengi sin del at klubben ventet på Derby i høst. Burde funnet en annen klubb til han allerede da. Tydelig at han er alt for god for reservelaget.

Ellers ble Amad ryktet til Birmingham også nå. Han er en annen spiller som må ut av klubben for å få matching på korrekt nivå. For dårlig for førstelaget og for god for reservelaget. Regner med at han forsvinner i løpet av januar på lån.
post liked by: Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Det er flere enn Elanga som har fått sang, Levitt ble den store cup-helten i Dundee United med sitt første senior-mål


LUHG!
User avatar

Topic author
messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986



Da er Martial bekreftet.
post liked by: JørgenT
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply