Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Noen som la merke til nærbildene av Pogba før avspark i andre omgang? Sto der og ristet på hodet og himlet med øynene. Ikke akkurat klar for å snu kampen. Så innsatsen som fulgte var ikke akkurat overraskende...
post liked by: Pwint, Blodfink, Pancho P
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Nei, fikk ikke de bildene med meg, men har ingen problemer med å tro på deg.. for å si det sånn. Nå mister vi han mot både Spurs og City, men kanskje han trenger en pause uansett.
post liked by: Pwint, Pancho P
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Pogba er åpenbart avhengig av en feel good-faktor i laget, er neppe tilfeldig at han hadde sin beste periode i klubben da Mou nettopp var ute, det var "kaos" i klubben og Solskjær kom inn med et varmt smil og en arm på skulderen.
post liked by: Pwint, Blodfink, Pancho P

Deleted User 430

La merke til det samme, @Ryder. Syns det oste likegyldighet i det ansiktet der både ved avspark og da han ruslet i garderoben. Skal ikke påstå at jeg forventet rødt kort, men minimalt med innsats var bankers..
post liked by: Pwint, Blodfink, Pancho P
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Ryder wrote: 25 Oct 2021, 09:41 Noen som la merke til nærbildene av Pogba før avspark i andre omgang? Sto der og ristet på hodet og himlet med øynene. Ikke akkurat klar for å snu kampen. Så innsatsen som fulgte var ikke akkurat overraskende...
Jeg håper de trekker kontraktstilbudet.

Pogba er på sitt beste verdensklasse.

Men det han viste av oppførsel, innsats og kroppsspråk i går, er det som alltid har vært hovedproblemet til Pogba.

Der han i stedet for å ta personlig ansvar i motgang og når lagets prestasjoner svikter, heller begynner å oppføre seg som om - dette har jeg ikke noe ansvar for, dette er jeg ikke endel av, dette er jeg egentlig for god for.

Jeg kunne se gjennom fingrene på det under Mourinho. Da var det splitt og hersk, og generelt svært dårlig moral og samhold i laget. Men nå er han blitt 28 år, er inne i sin sjette (6!) sesong for oss, og har enda til gode å vise seg som den spilleren vi drømte om at han skulle bli.
post liked by: Pink Final, Ryder, messilingard, Blodfink, Pancho P
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Jeg har vært for å kvitte oss med Pogba lenge. Gårsdagen bekrefter egentlig bare alt jeg har ment. Jeg kan heller komme med en ny påstand, den dagen Pogba forlater klubben så vil United bli et bedre lag.
post liked by: Pancho P
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Vi kan i alle fall ikke holde på og tilby ham behandling og kontrakter som om han er lagets beste spiller.
post liked by: Pancho P

Deleted User 430

messilingard wrote:25 Oct 2021, 13:26 Jeg har vært for å kvitte oss med Pogba lenge. Gårsdagen bekrefter egentlig bare alt jeg har ment. Jeg kan heller komme med en ny påstand, den dagen Pogba forlater klubben så vil United bli et bedre lag.
Amen!
Ikke en dristig påstand du kommer med der, heller. Spesielt ikke om man ser de siste 5+ årene samlet sett.

Blir som Seba Verón. Ansett som verdens beste offensive spiller da han kom, men taklet ikke tempoet i PL for å kunne levere regelmessig. Enkelte glimt av en storhet som overgikk de fleste, men helheten var for dårlig og da hjelper det ikke at spilleren i seg selv er enormt talentfull eller spiller bra andre steder, hvor tempoet er mer passende for deres spillestil.
post liked by: Blodfink, Pancho P

Vidar Dale Fjeld

Uten å ane det tror jeg at Pogba aldri har stått bak Ole som manager...derfor får du slike opp og nedtur-prestasjoner over tid...da må spilleren være i humør, om ikke ødelegger han struktur og moral i et lag...Pogba burde de kvittet seg med for flere år siden, da han hele tiden har satt seg selv foran laget.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Det var ei stor synkemine for Pogba-forsvaret mitt det opplegget mot Liverpool ja...
post liked by: Pink Final
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Igrunn bra at vi ikkje skal selge Pogba, men at han går gratis. So slepper vi ydmykelsen det er å ikkje får solgt han, eventuelt solgt han til svært lav pris. Innsatsen hans og bråket rundt Raiola har gjort han uspiselig. Tipper han går til PSG eller muligens Newcastle.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Er det ikkje betre å få nokre euro for han og samtidig spare mykje på lønnsutgiftene? Når det er sagt, trur eg Raiola helst ser at Pogba sit ut kontraktsperioden, slik at han får så gode vilkår som mogleg i den neste klubben sin.
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Kanskje det aller beste hadde vært å gi Pogba sparken.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

messilingard wrote: 25 Oct 2021, 13:26 Jeg har vært for å kvitte oss med Pogba lenge. Gårsdagen bekrefter egentlig bare alt jeg har ment. Jeg kan heller komme med en ny påstand, den dagen Pogba forlater klubben så vil United bli et bedre lag.
Heilt einig, men samtidig trur eg det er viktig å hugse på at vi sleit kraftig mot Atalanta utan Pogba på banen og vi låg under 4-0 mot Liverpool før han blei kasta innpå. Det er ikkje direkte på grunn av han at vi har streva i det siste.

For meg er Pogba så frustrerande fordi han har eit enormt toppnivå som han sjeldan får vist. Likevel trur eg problema til United stikk djupare enn vår lunefulle franskmann.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
RedTrafford wrote: 25 Oct 2021, 20:24 Kanskje det aller beste hadde vært å gi Pogba sparken.
Veit ikkje om vi har noko rettsleg grunnlag for det. Han har ikkje brote noko reglement, så vidt eg veit. Ifølge rapportane er han seriøs på trening og han har oppført seg eksemplarisk mot lagkameratane. Han er visstnok også ein leiartype med gode haldningar. Trur klubben hadde hamna i saksa for ulovlig oppseiing om Poggen hadde blitt kasta på dør.
post liked by: Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16754

«Solskjær blir en suksess».
«Pogba er en viktig ballspiller å ha i troppen».
Nå faller påstandene mine her gjennom 3 år som domino brikker 😧😄.
Hva blir det neste?
At www.11v11.com bare er ljug, og at alt jeg har regnet ut av innbyrdes stats her i 3,5 år er svada? 😅
post liked by: Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply