Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

pixma wrote: 13 Sep 2021, 09:46 Frykter at både Pogba og Mbappe går gratis til Real Madrid neste sesong og så kjøper dem Håland, trur dem har skumle planer.
På grensen til stygt og drøyt om de sikrer seg Mbappé og Pogba gratis i samme overgangsvindu, men skal ikke se bort i fra at det skjer, nei. Både Pogba og Mbappé har sikkert drømt lenge om å spille for Madrid, hvertfall Pogba. De kan få seg litt av noen kontrakter hvis de kommer gratis..
Og man skal ikke se bort i fra at de prøver seg på Haaland også, men der frykter jeg at både City og Liverpool stiller sterkere.

Pogba har åpnet sesongen bra, men han spiller merkbart bedre ute på kanten enn hva han gjør sentralt i banen. Så langt har det vært umulig å finne noen som kan spille med han sentralt i banen, men problemet hadde løst seg om vi hadde lagt om til 4-3-3. Det er uansett kjedelig at vi mest sannsynlig mister han gratis.. når vi faktisk kunne fått en del penger for han.
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058



Tier: Det jeg har lyst til å høre. (Men Ornstein har alltid vært regnet som ganske pålitelig. Riktignok mest for Arsenal).
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
red wrote:12 Sep 2021, 22:07 Og nå er det jo mye som tyder på at Real Madrid sikrer seg Mbappe neste sommer. Det kombinert med at midtbanen til Real Madrid gjennomgår et lite generasjonsskifte, tror jeg kan være veldig fristende for Pogba.
Nå siterer jeg med selv... Men så Real Madrid spille i går, der Camavinga scoret i debuten sin, og tittet derfor litt på hva de har tilgjengelig på midtbanen. Det er kanskje ikke så fristende for Pogba som jeg trodde.

Casemiro, Kroos og Modric holder det fortsatt gående på et svært høyt nivå. Valverde (23) er ekstremt god. Talentene Camavinga (18) og Antonio Blanco (21) er på vei opp. Og i tillegg har de tilgang på Isco, Asensio, Ceballos og Arribas. Det er virkelig stappfult om plassene. Ikke rart Ødegaard valgte å dra til Arsenal.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Får håpe Pogba ser det samme som red ser og signerer ny kontrakt med MU, har vært fan så deilig det.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16734

Håper også Pogba signerer.
Har et fotball talent få matcher.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Hadde jeg vært en mann som liker å inngå veddemål, og det er jeg, så ville jeg satt mine penger på at Pogba ikke spiller for United neste år. Sliter virkelig å se for meg at han skal signere en ny kontrakt etter alt som har skjedd siden han kom. Greit nok at pilene peker i riktig retning, men jeg tror ikke det er nok til at han signerer en ny kontrakt.

Han har startet sesongen kanonbra, men jeg blir samtidig ikke overrasket dersom han pådrar seg en strekk eller ankelskade når kampprogrammet virkelig begynner å bli tett.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Hadde heller ikke satt pengene mine på at han blir. Det ideelle (bortsett fra at han satser maks på United-framtid) hadde muligens vært om han hadde signert en korttidskontrakt med utkjøpsklausul som ikke er grisehøy (kanskje 50-70 mill?) - slik hadde United vært sikret penger til nyinvestering, samtidig som det ikke er så høyt at aktuelle kjøpeklubber avskrekkes.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Så grinete ut etter kampen i går, OGS jubler og klapper ham på hodet, gravalvorlig Pog...
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Antakelig litt furten pga han nok var en av de som fikk høre det mest av Ole i pausen + ble byttet ut etter 75 min... For McTominay ble stående veldig alene på midten der, og Villarreal fikk enorme rom å bevege seg i hver gang førstepresset vårt glapp.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Han så ikke blid ut, nei. Tør ikke vedde mot at det kommer et Raiola-utspill i løpet av de neste par ukene…
post liked by: Blodfink

Deleted User 430

Høres ikke ut som den meldte holdningsendringen vedr. kontraktsfornyelse er bombesikker, akkurat..

User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10523

Jo mer jeg leser og hører om Pogba av ny kontrakt eller er på vei hit og dit og kan snart snakke med de og dem, jo mer frustrerende og irriterende syns jeg hele Pogba greia blir.
Syns United skal sette ned foten og sette en stopper for hele Pogba såpeoperan.
Han MÅ bestemme seg innen året er omme, hvis ikke er det jo opplagt at han drar til sommeren. Da tenker jeg at for å løse ut de siste sjekkene. Skal han trene med reservelag, være ubenyttet reserve for reservelagets kamper resten av året. Vi skylder ikke Pogba en dritt. En spiller som ikke er i fremtidsplanene bør heller ikke spille.
Gullsjansene våres tror jeg uteblir uansett, så med eller uten Pogba blir ett fett for min del.
Ett alternativ er å selge i Januar for en akseptabel pris, men tviler på noen vil betale så mye kun noen mnd før han kan gå gratis.

Hadde det vært Bruno hadde jeg stilt meg annerledes, han har levert fra dag 1. Kan ikke si det samme om Pogba.

Ny kontrakt greit.
Salg i Januar greit.
Forsvinner gratis til sommeren ikke greit.
post liked by: messilingard
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Har blitt såpeopera ja...Dritt lei sjøl her.
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Pogba kjem til å halde ny kontrakt alternativet varmt heilt til siste kamp er spilt nettopp fordi han ikkje skal bli nedprioritert.
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10523

Otac wrote: 10 Oct 2021, 16:31 Pogba kjem til å halde ny kontrakt alternativet varmt heilt til siste kamp er spilt nettopp fordi han ikkje skal bli nedprioritert.
Derfor bør United begynne å bestemme og ikke omvendt. sette en frist før snakkevinduet hannes starter.
post liked by: Otac, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Selv om jeg er lei sirkuset rundt Pogba, så er han fortsatt en av mine favorittspillere på dette United-laget. Litt artig at han og Fred er duoen med kun seire sammen på sentral midt. 12 kamper, 12 seire, om jeg ikke tar feil av saken på United.no.

Han er jo den klart beste fotballspilleren av de vi har på midten mener jeg. Om Fred finner frem godformen så hadde jeg starta med de. Tipper det blir de to i morgen.
post liked by: Pink Final
LUHG!
Post Reply