Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7526
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26870
Liker mottatt: 17376

Er jo ikke det at Pogba akkurat har storspilt nylig.
Men vi United fans har jo alltid ett par hakkekyllinger i laget vårt 😉

United har btw tapt for City UTEN Pogba også i den perioden statistikken din omfatter @Ryder.
1-3 i LC semifinalen januar 2020.
post liked by: Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Pogba har unntaksvis spilt bra for United. Men det er en vesentlig forskjell på Pogba og andre hakkekyllinger i United som Fred. Fred gir alt for drakta og viser at han ønsker å spille for klubben. Pogba gir blanke i om klubben gjør det bra eller ikke. I mine øyne er ingen større enn klubben, i hvert fall ikke Paul Pogba. Selv om at det virker som om han tror det selv.

Og ja, jeg er på et korstog mot Pogba. Hadde det vært opp til meg hadde han ikke spilt flere kamper for United. Det privilegiet fortjener han rett og slett ikke i mine øyne.
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Det mest fornuftige ville ha vært å sette Pogba ut av troppen allerede no.
Ikkje spiller han bra, og det kjem ingenting godt ut av å la han daffe rundt på Carrington.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7526
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26870
Liker mottatt: 17376

Det er mye mulig det er best Pogba forsvinner.
Vet ikke.

Vi diskuterer jo to ting parallelt nå.
Spilleren Pogba og hvordan omtale egne spillere.
Kan godt være Svensson og dere andre har rett.
Jeg synes uansett den overskriften supporterklubben har valgt gjør at de setter et dårlig eksempel mtp supporterkultur.
En kultur som allerede er svak der inne.
post liked by: Buchan, Belfastboy, TheMonolith, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Pogba skadet seg på landslaget. Stygt å glede seg over andres ulykke, men jeg mener samtidig at United er et bedre lag uten Pogba på banen. Uansett, ønsker Pogba god bedring og en ny kontrakt i en ny klubb!
post liked by: RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 430

messilingard wrote:08 Nov 2021, 19:50 Pogba skadet seg på landslaget
De skal ha for overraskende rask responstid med ventende bil, da... 😏

post liked by: TheMonolith
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16972
Liker mottatt: 10884

messilingard wrote: 08 Nov 2021, 19:50 Pogba skadet seg på landslaget.
Uff da, kjempe kjempedumt :-|
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14539
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22976
Liker mottatt: 18973

Pogba er inne i en skikkelig "good run", jeg har i grunn gitt opp jeg au nå. Har tviholdt på at han er en så god spiller at United trenger ham. Men nå røyner det på...Som det gjør på alle bauger og kanter i skakk-kjørte MUFC.
LUHG!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2809
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 12959
Liker mottatt: 8319

Kanskje Pogbas skade og hele denne situasjonen endelig kan gi donny en sjanse. Jeg tror fremdeles han kan bli veldig god for oss.
post liked by: Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3904
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16972
Liker mottatt: 10884

Pwint wrote: 08 Nov 2021, 21:05 Kanskje Pogbas skade og hele denne situasjonen endelig kan gi donny en sjanse. Jeg tror fremdeles han kan bli veldig god for oss.
Tror til og med Phil Jones står foran i køen.
15 skader til så kan Donny se ett lys i tunnelen :-|
post liked by: Pwint, Blodfink, Pink Final

Vidar Dale Fjeld

Da er Pogba ute resten av året, og tipper det er det siste vi ser av den gutten. Og Franck Kessié inn takk...
User avatar

Pangaea
Posts: 2714
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3863
Liker mottatt: 4931

Selv om han ikke akkurat har vært veldig inspirerende i det siste, så er det uansett et stort tap for oss. Han er en meget god spiller med en rå pasningsfot, så at det valget, selv fra benken, ikke er mulig i kanskje tre måneder framover, det svekker oss. Ingen tvil om det. Vi har ikke akkurat flust av midtbanespillere slik som det er.

Neppe beste omstendighetene akkurat nå når laget spiller rævvafotball, men jeg skulle faktisk ønske noen av unggutta fikk sjansen, vertfall med noen små innhopp her og der. Kanskje de kan bringe litt energi tilbake.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

At Pogba er ute er absolutt til det beste for alle. Vi kan heller gi en fair sjanse til Van de Beek i mellomtiden. Jeg er håper og tror at Pogba forlater klubben til sommeren så det er nok bedre for laget at vi kommer oss videre, produksjonsmessig så er det ikke noe de andre offensive spillerne ikke klarer erstatte heller.
post liked by: RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 480

Enig i at det er en svekkelse utfra Pogba's toppnivå, og jeg har respekt for mannen. Det er dog et ganske stort men i mine øyne. Jeg tenker at Pogba er av et sånt kaliber at han burde løfte laget og gå foran med et godt eksempel. Istedet ser det ut som han "flyter med" - god i medgang, dårlig i motgang. Hans toppnivå er helt fantastisk, men vi ser det dessverre altfor sjelden.

Nå er vi jo i en skikkelig bølgedal generelt. Jeg mener likevel at vi har vært et par knepp bedre uten Pogba, enn med. Jeg ser det derfor ikke som veldig problematisk at han er ute.

Det er også på høy tid at Jesse, Danny og Ahmad får mer en 7 minutter spilletid. Mitt inntrykk er at de har vilje og innsats. Det burde borge for å se noen som trenger å vise seg, og forhåpentligvis vil vise seg.
User avatar

Ryder
Posts: 4632
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2552
Liker mottatt: 10430

Pogba ute med skade i 8-10 uker og det møtes med skuldertrekk av de fleste. Sier en del om hvordan statusen hans er akkurat nå.
post liked by: RedTrafford, messilingard
Post Reply