Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Messi og Ronaldo skal ha 500 000 i uka. Det er ingen andre.

Lønnsstrukturen til United er jo helt på trynet, den må ryddes opp i. Alexis-overgangen må jo være det verste klubben noensinne har gjort på overgangsmarkedet (kanskje om man ser bort fra salget av Stam)? Tenker da på hvordan lønnshierarkiet ble helt pulverisert av dette, målt opp mot output.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Hvis vi gir han 500.000 i uka og et kapteinsbind så gir jeg opp. Da er det noe seriøst galt i denne klubben.

Tielemans hadde vært nydelig!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

RM-bud 90 mill avslått påståes (sett i rykteflommen).
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Harry Greaves wrote: 18 Jun 2019, 10:07 Lønnsstrukturen til United er jo helt på trynet, den må ryddes opp i. Alexis-overgangen må jo være det verste klubben noensinne har gjort på overgangsmarkedet (kanskje om man ser bort fra salget av Stam)? Tenker da på hvordan lønnshierarkiet ble helt pulverisert av dette, målt opp mot output.
PR-inntekter, royalties osv. Sanchez selger trøyer rundt i verden. Men verdien hans som reklameobjekt, synker drastisk med slike sesonger han spiller nå for tiden.

Pogba drar inn nok dollar, så de mener de kan gi ham 500 000...det blir ikke bra klubbkultur av slikt, helt enig.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Ser nesten ut som Pogba ikke blir solgt, da trur jeg han får problemer med fansen på OT han har vel ikke gjort seg til en som fortjener respekt fra fansen.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Rot in the stands på Le Pog, hehe. Han må vekk, eller gi ut en pressemelding hvor han går tilbake på at han vil vekk, at han har kommet til fornuft...Om han vil spille for oss, selges eller sitte på tribunen? Samma det, gode alternativer alle 3 :perf:
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Blir han, så håper jeg Ole viser hvem som er sjef og benker han. Ihvertfall noen kamper.
Forventer ikke at United fansen kommer til å være blide mot han nei.
Får håpe han drar.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Hvis han bliver i United så skal han virkelig vise noget i sit spil og ikke kun det, der kan måles på fine statistikker.

Pogba er på godt og ondt et problem hos United. Det er nok ingen tvivl om, at han er en leder og en meget stærk spiller udenfor banen. Og en, der har megen påvirkning på de andre spillere. Samtidig er han nok talentmæssigt den bedste spiller United har.

Men på den anden side så betyder denne påvirkning, at de andre spillere også bliver påvirket hvis Pogba ikke gider United. Og gider han ikke United eller hvis han bliver frustreret så bliver det for meget hæl og tå og for lidt effektivitet.

Håber hvertfald, at Solskjær sørger for, at han får lyst til United.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Tja, liten vits å benke vår beste spiller om han fortsatt befinner seg i klubben når sesongen starter (så lenge han har hodet på rett plass og gjør en bra figur i pre-season).

Når det er sagt, så begynner det nesten å bli på tide med en avklaring angående fremtiden hans. Det har vært stille en liten stund nå, men hvor lenge varer det? Pogba uttalte offentlig at han var klar for å prøve noe nytt, mens Solskjær like etterpå gikk ut og sa at Pogba ikke skulle noen plass. Men vil vi beholde en spiller som ønsker å spille for en annen klubb? Vanskelig. Jeg blir ikke overrasket om både Pogba og David de Gea er i klubben også i august, selv om de begge, innerst inne, ønsker å forlate klubben.

Lukaku tror jeg blir solgt. Tror bare det handler om at Internazionale trenger å få Icardi ut først.

Pogba er ikke like lett å spå. Jeg ser bare på PSG, Juventus og Real Madrid som aktuelle, men samtidig tror jeg vi kan stryke PSG av listen, eller? Kanskje kommer de med et monsterbud når Neymar blir solgt? Men jeg nekter å tro at Pogba ikke ønsker utfordringer og da er det bare Real Madrid og Juventus igjen - og sistnevnte ser ut til å bruke MYE penger på De Ligt.. så da spørs det om de punger ut en like stor sum for Pogba?

Real Madrid kan man aldri avskrive, men det har vært stille en stund nå.. så bare for å gjenta meg selv. Akkurat nå ser det ut som Pogba blir værende, imot hans egen vilje.. og at han får forlate klubben neste sommer. Men det kommer sikkert mange rykter i løpet av de neste ukene.. men en avklaring om fremtiden (fra spilleren selv) hadde vært det aller beste.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Men pogba er jo ikke vår beste spiller. Det var jo ganske lett å se. Du kan ikke si han er best og også si at han bare er god hvis han har gode spillere rundt seg. Da er han jo ikke god nok og ihvertfall ikke best på dette United laget. Rent teknisk sett så er han kanskje best, men det har ikke mye å si i kamp.
Syntes det blir feil å spille en spiller som vil vekk fra klubben. Solskjær må sette en grense. Det vil være urettferdig for de andre i klubben som vil spille i United. Som også ville spilt bedre. Det er bare at pogba har et større navn som gjør det vanskeligere å benke.
Når han ikke vil spille for klubben så har han vel ikke helt hode med seg på rett plass. Tviler på det ihvertfall.
Ser nok ut som han blir hvis ikke juve plutselig failer å hente de ligt eller real punger ut en sum som United vil ha
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Lingard wrote: 28 Jun 2019, 01:20 Tja, liten vits å benke vår beste spiller om han fortsatt befinner seg i klubben når sesongen starter (så lenge han har hodet på rett plass og gjør en bra figur i pre-season).
Tror neppe han har hodet i United, det har han jo selv uttalt offentlig...Derfor er det et fett med Pogba for min del, stikk, bli og spill med glede, eller sitt på tribunen...
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Spørsmålet er om alt er taktikk for å få bedre kontrakt. Rooney ville jo til Chelsea i sin tid... Er dette så mye annerledes?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Elkey wrote: 28 Jun 2019, 19:30 Spørsmålet er om alt er taktikk for å få bedre kontrakt. Rooney ville jo til Chelsea i sin tid... Er dette så mye annerledes?
Helt klart en mulighet for det!
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Han er jo avbildet i alt som er av neste års drakter.
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Nå var rooney god for United i den tida og så ut som han var fokusert og ville være i klubben når han spilte i motsetning til pogba.
Post Reply