Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Topic author
aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Er det en måned siden han la ut video av seg selv som spiller basket nå?

Jeg liker ikke å spekulere i det, men det begynner å se ut som han har vondt i vilja...
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

aregran wrote: 19 Dec 2019, 09:09 Er det en måned siden han la ut video av seg selv som spiller basket nå?

Jeg liker ikke å spekulere i det, men det begynner å se ut som han har vondt i vilja...
Skal ikke forsvare Pogba, men det var vel bare snakk om et par kast? I følge Solskjær er Pogba syk akkurat nå. Om han ikke er med i troppen mot Watford kan man begynne å lure og om han ikke er med i troppen mot Newcastle kan man virkelig begynne å lure.

Litt sykt om han faktisk blir solgt i januar allerede..
User avatar

ScholesLegend
Posts: 49
Joined: 18 Dec 2019, 00:35

Solskjær bekrefta at Pogba er tilbake veldig snart på pressekonferansen i går, så da er det bare å krysse fingrene for at han kommer seg i form ganske kjapt og er klar til å bidra utpå banen! Ingen tvil om at han er en verdensklassespiller i form. McT er naturligvis bankers i 11'ern, men hva med Fred? Bør Pogba erstatte han eller bør vi spille med en 3'er på midten med Pogba som den offensive av de 3? Evt i 10'er rollen? Lingard har jo vært ganske så svak i det siste og selv om Mata gjorde det bra i går sliter han mot bedre lag.. .
Last edited by ScholesLegend on 19 Dec 2019, 12:51, edited 1 time in total.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Spenende å se om han er med neste kamp, vist ikke så ja hva så.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Mye rykter om Pogba mannen nu i England.
User avatar

Topic author
aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Lingard wrote: 19 Dec 2019, 10:29
aregran wrote: 19 Dec 2019, 09:09 Er det en måned siden han la ut video av seg selv som spiller basket nå?

Jeg liker ikke å spekulere i det, men det begynner å se ut som han har vondt i vilja...
Skal ikke forsvare Pogba, men det var vel bare snakk om et par kast? I følge Solskjær er Pogba syk akkurat nå. Om han ikke er med i troppen mot Watford kan man begynne å lure og om han ikke er med i troppen mot Newcastle kan man virkelig begynne å lure.

Litt sykt om han faktisk blir solgt i januar allerede..
Det var bare et par kast. Men hadde ikke forventet at det skull ta lang tid før han ble helt frisk.

Håper uansett at dette er overdrevet og han han snart er tilbake på banen så vi kan få godt betalt for ham til sommeren.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

pixma wrote: 20 Dec 2019, 08:22 Mye rykter om Pogba mannen nu i England.
Denne er grei lesing akkurat nå. Når også Mino Raiola sier at det er mye tøv i media, og fra ex-united-spillere, så synes jeg det har en viss interesse.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/Op2E5 ... tent=row-1
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Når Raiola kommer på banen for å roe ned rykter, ja da trur jeg at man kan bli bekymret for Pogbas fremtid i MU. Bare sånn personelig tanker jeg gjør meg.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Synd at vår beste spiller ikke vil være i United...Pogba`s ønsker om å dra blir på en måte bildet på hvordan United er redusert til en middels god (eller dårlig) klubb...

LUHG!
User avatar

ScholesLegend
Posts: 49
Joined: 18 Dec 2019, 00:35

Fikk ikke sett forrige kamp, hvordan var "comebacket" til Pogba? Godt å ha han tilbake i det minste, får satse på at han kommer til å bidra godt fremover!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

ScholesLegend wrote: 23 Dec 2019, 18:42 Fikk ikke sett forrige kamp, hvordan var "comebacket" til Pogba? Godt å ha han tilbake i det minste, får satse på at han kommer til å bidra godt fremover!
Så ikke ut som han hadde vært mye skada, virket pigg. Se video over
User avatar

ScholesLegend
Posts: 49
Joined: 18 Dec 2019, 00:35

offside wrote: 24 Dec 2019, 01:22 Så ikke ut som han hadde vært mye skada, virket pigg. Se video over
. Enig, virket som et friskt innhopp, lett å se at han har playmaker ferdighetene som få av våre andre spillere har. Nettopp derfor er det viktig å beholde han. Bare håper så inderlig at han har hodet her og er fullt fokusert på å bidra så lenge han er United, noe han i det minste er til sommeren 2020,og forhåpentligvis mye mye lenger.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pogba gjør det dessverre litt vanskelig for oss fans, når han går ut i media og sier han vil bort...(ble pepet ut når han stod på linja før innhoppet mot Watford, og fikk en haug drit slengt i trynet fra Stretford End etter siste hjemmekamp i forrige sesong).

Samtidig forstår jeg at han vil bort. Han vil spille med de beste på de beste lagene, jeg har skrevet dette før: Hva tenker Pogba når han sitter i garderoben med resten av laget? Det er kanskje 3 av verdensklasse? Inkludert ham selv.

De to andre er Rashford og De Gea, men ingen av dem er stabilt gode nok egentlig. Rashford er fortsatt ung, og i form så kan han få til hva som helst. De Gea må bare skjerpe seg rett og slett.

Resten av troppen er middels, ja de mobiliserer mot gode lag, men da spiller vi helt lik fotball som alle (i utgangspunktet) "dårligere" lag gjør mot oss, altså de vi ikke klarer å bryte ned.

Det hadde vært helt nydelig om Pogba var rød tvers igjennom, og bare skreiv 10 års-kontrakt, men det er han altså ikke, han har ambisjoner, akkurat som da han dro forrige gang...
LUHG!
User avatar

EivindfromNorth
Posts: 45
Joined: 04 Oct 2018, 09:16
Liker gitt: 20
Liker mottatt: 30

Ingen Pogba fra start. Ingen Pogba på benk. Solgt? Kjøper ikke helt at han "hviles".
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Noe er litt rart her...Men vi får sjå da, jeg blir ikke så veldig trist av å miste en spiller som vil vekk, så det må være greit.

Det verste som har skjedd meg mtp United er når Ronaldo ikke ville mer...Men det ville vært et stort overgrep å tvinge ham til å bli. (Selv om jeg håpet de bandt ham fast i Old Trafford)...

Fergie tvang gjennom en sesong ekstra, og lovte visstnok å selge Ronaldo om det ble ny rekord i overgangssum.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Får se i neste kamp om han hviles da og.
Post Reply