Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Buchan wrote: 26 Sep 2018, 21:17 Angående å miste kontrollen, så føk der vel noen sko i luften av og til under Ferguson også
Joa, men det er ikke det samme. Jeg vet ingenting sikkert, men hvis ikke Mourinho har forandret personlighet så går det stort sett til helvete i løpet av det tredje året. Ferguson var sjef, og de som gikk i mot var ferdige eller de roet seg helt ned. Jeg er sikker på at det ulmer godt i garderoben, og at løsningen er ny manager. Jeg kan spise i meg dette om vi tar en tittel, eller er med i toppen i de gjenstående turneringer. En sesong tilsvarende forrige er minimum.


Jeg forventer at Mourinho selv går om ikke det blir slik. Han vil selv bli målt/dømt etter 3 år. Vel, da er saken klar...
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Mot Valencia i dag synes jeg spiller som en jojo - opp og ned i prestasjoner. I det ene øyeblikket briliant - i det andre miserable. Medspillere kan jo ikke stole på at han får ballen videre, og det hemmer laget i å bevege seg framover. De må jo dekke i tilfelle han mister ballen - noe han gjør - hele tiden.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Joa [mention]Elkey[/mention] , men han er den beste vi har synes jeg...i dag også, viser briljante ting innimellom, og hvorfor han ikke tar alle frispark kan man lure på...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Veldig usikker på om Pogba gjør en bra prestasjon mot ex-klubben i morgen merker jeg...var vel ikke all verden det han fikk til i hjemmekampen.
LUHG!
User avatar

Arneball
Posts: 9
Joined: 07 Nov 2018, 04:37

Hei alle sammen,

er ny her og fant forumet via Google. Håper det er OK at jeg hopper inn i noen av diskusjonene.

Det største problemet jeg har med Pogba er at han ikke er i nærheten av det han viste under VM. Både på og utenfor banen virker han frustrert, oppgitt og sur. Andreomgangen mot Bournemouth er vel en av få lyspunkter denne sesongen, så da får vi håpe at ting endelig er på rett vei.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Flott at du hiver deg med [mention]Arneball[/mention] .

Pogba fremsto bra på pressekonf. i går. Det er godt å se at United tar hvordan de fremstår offentlig på alvor. Pogba har variert, samtidig er han kanskje vår viktigste spiller. Håper og tror han blir i klubben, og at Allegri overtar etter Mou, hehe
LUHG!
User avatar

Arneball
Posts: 9
Joined: 07 Nov 2018, 04:37

Blodfink wrote: 07 Nov 2018, 20:31 Allegri overtar etter Mou, hehe
Hehe, er det snik-kritikk av min avatar? ;)

Nei, det var deilig å se laget i går - også Pogba på sin egen hjemmebane. Sjelden har vel en seier smakt så godt i og med at den var SÅ uventet.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Arneball wrote: 08 Nov 2018, 08:15 Hehe, er det snik-kritikk av min avatar?
He he he, nei, jeg for aldri bestemt meg ang. Mourinho, jeg liker ham bedre nå enn i sommer. En Mourinho som vinner beholder jeg gjerne!

Seieren i Torino var bare helt vidunderlig :heart:
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Savnet av Pogba var enormt mot City i dag...vi har for dårlig midtbane, to av kjøpene til JM er for dårlige, eller dvs. kun en av de spiller, Matic... Fred er til pynt på benken... en klubb som MUFC kan ikke være avhengig av 1 spiller...men det er vi faktisk...minner om at vi slo Bayern i 99` uten Keane og Scholes på banen...andre tider nå for å si det mildt...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Det er tragisk å se Poggen...han er ikke motivert, skulle ønske han var mer proff, samtidig forstår jeg at det er lite som motiverer i garderoben om dagen. Alt er minus og mørkt...
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Lite motivert er det rette ordet. Pogba kan jo spille bra han. Men han er ingen leder når det butter i mot. Jeg tror han trenger en sterk leder som kan ta det tunge ansvaret. Da tror jeg kanskje Pogba hadde levert bedre på sikt. Problemet er at den lederen er ikke i United nå.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Nå kan vi ikke vite hva som skjer på bakrommet eller på feltet. Men det virker til å være iskaldt mellom Mourinho og Pogba. Dessverre for United kan det bety at klubben skiller vei med Pogba før Mourinho.

Om vi ser uten Mourinho:
Pogba med noen nye spillere bak seg og en midtbane som fungerer ville gjort godt for klubben. Ingen tvil at Pogba er en super bra fotballspiller. Men han får ei heller hjelp.
Vi har backer på 65-70 år tilsammen. Stoppere ingen kan stole på - jeg velger å frikjenne Lindeløf. Bailly får ikke prøve seg under Mourinho føles det som. Hadde Pogba hatt en type som Kantè bak seg og kanter av god kvalitet så ville han fått en litt friere rolle og flere strenger å spille på. Pr d.d. så dytter han bare ball sideveis før han får den i retur.

United er fryktelig avhengig av enkeltmannspresatsjoner. Fungerer ikke Lingard, Rash, Martial eller Lukaku så taper United kamper. Later til at vi har noen som helst plan for det offensive.

Når jeg så Arsenal mot Spurs i går så skjønner jeg hvor langt United er unna å være en reel topp 4 kandidat.


Pogba sin innsats mot Southampton var slett! Minus på børsen, går det? Likevel. Jeg kjenner på hans frustrasjon. Laget henger ikke sammen (ja jeg vet han bør bære og være lederen). Men de er bare "gutter" som oss vanlige arbeidere. Fungerer ikke arbeidsplassen, så blir det automatisk dårlig stemning og innsats faller.
Sett han ut av laget om det er slik, greit nok. Problemet er at Mourinho kjenner selv på presset utenifra og fra egen ledelse. Hvor lenge fortsetter dette. Er vel ikke spørsmål "om" lenger men heller når?!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Støtter dette [mention]Ketil Cantona[/mention] . Tror også Le Pog kan blomstre, Allegri fikk mye ut av ham, bedre på man management. Dette sitatet fra Allegri om Mourinho i Italia er interessant : "Han kom hit, fornærmet alle og dro"...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Ferguson sa noe sånt som dette en gang: "Spillere må behandles med forskjellige tilnærminger av en manager; noen tåler alt, andre må man støtte og ta vare på".

Jeg tror ærlig talt ikke at Pogba blir tatt vare på av JM, tvert imot..
Om 30% av det som har stått i media er bare bittelitt sant, så gikk forholdet disse to i mellom galt for lenge siden...

Jeg beholder helst Pogba. Selv om han sikkert er vanskelig til tider.

JM burde klare å håndtere stjernene...jeg mener å ha sett det samme skje i de fleste klubbene, under hans tid i disse.

Ikke lett, men det ser ut til å finnes mer harmoniske klubber, der managere er knallharde tror jeg, men samtidig er de samlende?

Umulig å si kanskje, men fra United`s tropp, er Pogba den eneste jeg ser for meg, gå rett inn på City og Liverpool`s lag. Og muligens De Gea/Sanchez. Håper i alle fall at man-management er en del av problemet...man leter jo etter grunner når ting går utforbakke...trist hvis alle bare er så rævva liksom...
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Pogba er den jeg er mest spent på å se på i neste kamp, vist han bare forsetter å ikke vise vilje til å jobbe og kjempe for MU ja det er det bare å si farvel og få inn noen som vil være en del av MU.
Post Reply