Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Litt av en u-sving fra Raiola i går, etter at han først gikk i strupen på Solskjær. Virket plutselig veldig spak. Så får vi vel aldri vite om det var Pogba som ba ham holde kjeft, United som truet med "boikott" - eller at han skjønte at den slags oppførsel er bad for business også overfor andre potensielle klienter.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Mektig lei av Raiola og Pogba...Senk prisen og få ham vekk i juni. Jeg har jo i grunn forstått en del av det Raiola har uttalt tidligere, men denne helga har han virkelig sagt mye dumt.

Angående det Raiola sa om at OGS burde huske hva han snakket med Pogba om i fjor sommer, det dreier seg muligens om spillere inn, som ikke kom?
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Siste oppdatering fra OGS, Pogba er ikke nær å bli spilleklar, hvordan tolker man det. Trur ikke Pogba kommer på banen mere for MU.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 19 Feb 2020, 17:14 Mektig lei av Raiola og Pogba...Senk prisen og få ham vekk i juni.
For så vidt enig i at det er på tide at Pogba drar, men en reduksjon i prisen? Vil ikke det gi Pogba (og alle andre spillere som vil vekk) makt, da det gir dem insentiver til å oppføre seg dårlig for å komme seg vekk?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Elkey wrote: 19 Feb 2020, 22:26 Vil ikke det gi Pogba (og alle andre spillere som vil vekk) makt, da det gir dem insentiver til å oppføre seg dårlig for å komme seg vekk?
Enig. Men ingen som gidder å sprenge banken for Pogba tror jeg, og så får man håpe at det ikke er så mange med hans personlighet.

Klubben har dratt inn mye i reklame på ham, så noe har de fått igjen. Om de får det det ga for ham, så er det bare å selge i alle fall.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Litt synd at det virker som om Pogba ikke kommer til å spille noe særlig mer denne sesongen. Jeg tror alle begynner å bli klar for at fyren bytter klubb, men jeg har troen på at han kunne gjort en veldig bra innsats de siste månedene og hjulpet oss til å få CL-spill neste sesong. Fred, Fernandes og McTominay kunne tatt seg av de sentrale rollene.. mens Pogba kunne fått en litt fri rolle ute til venstre i angrepet (litt som Grealish i Villa) med Martial/Ighalo på topp og James eller Mata ute til høyre. Pogba er jo helt spinnvill på siste tredjedel av banen.. og jeg tror han kunne fikset seg mange målpoeng i en slik rolle. Men det blir vel bare med drømmen..
Skulle nesten tro at han trenger å spille litt fotball for oss hvis han ønsker å spille bra for Frankrike i sommer.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Den sagen har pågått altfor lenge, det er bare å kvitte seg med han :)
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det er én eneste ting som kan stoppe alle spekulasjonene, og det er om agenter, brødre og andre holder kjeft og Pogba selv uttaler at han helt sikkert ønsker å bli. At han velger å ikke gjøre det, og heller lar de rundt ham så tvil ved enhver anledning, forteller nok dessverre det meste.

Synd, da jeg tror dette laget er på vei mot å få en plattform der han har alle forutsetninger for å lykkes, selv med sine begrensninger.

Så håper jeg ikke de sender ham ut på billigsalg - han har ikke gjort seg fortjent til at United skal jenke seg for en smooth overgang. Prestasjonene hans er ikke verdt over 100 millioner pund, men merkevaren Pogba er fortsatt enormt sterk. Da Juventus kjøpte Ronaldo, visste de jo at de fikk en spiller på hell, men samtidig en som ville gi stor oppmerksomhet og stort inntektspotensial.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Ja, det er jo finfint om de kan få 150 mill. pund for fyren. Men for min del er det viktigste at han forsvinner, at Glazers kan overføre noen flere millioner til sine kontoer er mindre viktig.

Selv om noe av pengene blir investert i klubben selvfølgelig.

For eierne er det vel butikk sålenge han er Uniteds eiendom (merchandise, reklameverdi osv) , men jeg synes det er flaut å henge fast ved en spiller som har ønsket seg bort i snart 2 år.
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Nå er det snakk om å selge DeGea til sommeren for å hente penger til kjøp av spillere. Hva fan er det som foregår i skallen på de som styrer butikken i United. Selg Pogba, og behold DeGea. Et enklere valg enn det skal man lete lenge etter.
Pogba stjeler energi fra klubben. Få skitten vekk, og bygg opp vha andre spillere som vil være i laget. Vi gjør ikke noe med en skadet primadonna som ikke gjør annet en å sørge for guffen stemning.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18070

Torquemada wrote: 27 Feb 2020, 20:58 Nå er det snakk om å selge DeGea til sommeren for å hente penger til kjøp av spillere. Hva fan er det som foregår i skallen på de som styrer butikken i United. Selg Pogba, og behold DeGea. Et enklere valg enn det skal man lete lenge etter.
Pogba stjeler energi fra klubben. Få skitten vekk, og bygg opp vha andre spillere som vil være i laget. Vi gjør ikke noe med en skadet primadonna som ikke gjør annet en å sørge for guffen stemning.
Henderson blir førstekeeper da i tilfelle, genialt trekk av eierne, billig vettu...

Da blir det tabber å få au, god keeper, men må gjennom presskverna, så får man håpe han kommer hel ut i andre enden...

Om de selger DDG så er det ren butikk ja...Og tydelig at det ikke er midler til spillere uten å selge.

Støtter Pogba-salg ...jeg ville støtta DDG-salg fra sommeren/høsten 2018 frem til nesten nå faktisk, men nå ligner han på seg selv igjen...Men jeg likte overhodet ikke kontraktsforhandlingene, når han samtidig spilte langt under pari.

D De -motivert ;P

Ikke veldig greit det heller (mener jeg da), i likhet med Pogba`s oppførsel i snart 2 år. Selv om situasjonene ikke er dønn like.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

De Gea er fortsatt god nok, men liten tvil om at han ikke er den han var. Ser ikke helt for meg at han skal komme opp på det nivået igjen.

Om de virkelig har tro på Henderson som framtidig førstekeeper, tror jeg dette er det rette tidspunktet å selge De Gea. Fortsatt mulig å få en del penger for ham.
Tror vel uansett ikke at det er noen sammenheng mellom situasjonen til DDG og Pogba - men det virker mer og mer sikkert at klubben faktisk ikke kan kjøpe dyrt med mindre de selger noen først.

Raiola lager nok bråk for å presse prisen på Pogba ned, gjøre klubben så lei av hele greia at de sier "fuck it, bare gi oss hva som helst". United bør gjennomskue taktikken og kreve det han faktisk er verdt.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Vi har faktisk en veldig fin midtbane nå. Bruno / Fred og Scott. Pogba er gift i laget, og jeg er faktisk gald at han ikke er tilgjengelig nå. Hov in CASH mens vi kan, så slår vi to 3 fluer i en smekk. Vi blir kvitt Pogba, vi slipper å høre på maset til Mino Riola, og vi får en god slunt med cash for han.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Offside; vi blir nok ikke kvitt Raiola med det første, Lingard er jo i hans manesj. :|
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ketil Cantona wrote: 28 Feb 2020, 11:59 vi blir nok ikke kvitt Raiola med det første, Lingard er jo i hans manesj.
ja dessverre, hadde jo vært typisk nå som vi gjør det så bra at han slår seg vrang. Så er vel spørsmålet hvem vil betale 100 mill for han? Pogba kommer dessverre i fullpakke. Med sine ferdigheter, Riola og all bagasjen han tar med seg. Så får vi se om noen tør å svi en god slant med penger for Pogba.....
Post Reply