Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Kjenner jeg begynner å bli temmelig lei av både Pogba og Raiola. En ting hadde vært om Pogba presterte, men når han i tillegg ikke har levert noe som helst sportslig av betydning siden han kom tilbake ser jeg lite grunn i å beholde han. Sånn som det ser ut nå så tror jeg vi neppe får mer enn 30 millioner for han.

Når det kommer til Raiola så må vel snart klubben reagere. Pogba er på mange måter en av Solskjærs "sine", men snart må vel Solskjær også bli lei.

Tror det er på tide å kutte alle bånd til svulstene Pogba og Raiola.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Ser poengene deres over her ang. Pogba, og det er mye vettugt der.

Jeg personlig sliter med å ønske ham ut, jeg har hele tiden hatt et håp om at han ønsker å være rød, jeg var veldig fornøyd når han ble henta tilbake, selv om jeg synes prisen var høy...Men jeg er også skuffa over historien siden han kom fra Italia...

Jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg.
LUHG!
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

Blodfink wrote: 08 Dec 2020, 14:39 Ser poengene deres over her ang. Pogba, og det er mye vettugt der.

Jeg personlig sliter med å ønske ham ut, jeg har hele tiden hatt et håp om at han ønsker å være rød, jeg var veldig fornøyd når han ble henta tilbake, selv om jeg synes prisen var høy...Men jeg er også skuffa over historien siden han kom fra Italia...

Jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg.
Jeg kan respektere at du har en drøm om det........ Men? Det kommer aldri til å skje.
Paul Pogba er 100% kun om Paul Pogba! Han er så høy på seg selv at det stinker lang vei!
Når vi har hatt dårlige perioder så har han prøvd å sutre seg vekk og kommet med masse frierier til andre klubber. Når det derimot har gått bra så er han kjapt ute i media og snakker om VI og Klubben og OSS etc etc. Blir rett og slett kvalm av fyren!
Paul Pogba skulle aldri vært hentet tilbake. Han er ikke en type som fortjener å være i manchester United spør du meg.
Er nok dette som også var grunnen til at Fergie ikke kjempet hardere for å beholde han før han dro til Juventus.

Jeg håper virkelig ikke vi venter til sommern med å selge han nå. Isåfall sett han ned på u laget.
Håper vi kan cashe inn i januar og hente en spiller som faktisk vil spille for klubben og synes det er stas å dra drakten vår over seg!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Teori:
Pogba fann ila helga ut at han ikkje var i lagoppstillinga i CL i kveld, tirsdag. Sutra til Raiola, og sammen blei dei enige i at Raiola skulle uttale det han gjorde, for da virker det som om at Pogba ikkje spiller pga politikk, ikkje ferdigheiter.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Otac wrote: 08 Dec 2020, 20:27Teori:
Ja, det kan være så trist tror jeg, ville ikke fått sjokk, Raiola mister utstillingsvinduet og ser pengene han sikler etter forsvinne. Samme for Poggen
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Jeg håper Pogba blir hypnotisert og skriver under en 5-årig kontrakt asap.
post liked by: Pink Final, Buchan, Belfastboy, pixma
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Den Pogba vi ser nå liker jeg, tross all støy som den berømte agenten påfører med jevne mellomrom så har han virkelig løftet seg.
Er glad for manageren har mer tro på Pogba enn hva vi supportere har. Hadde det vært opp til oss så hadde han spilt på U 23 nå 😃
post liked by: Belfastboy, pixma
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Synes det er topp topp at Pogba spiller som Pogba, måtte det vare helte sesongen ut + at han har ville ha ny kontrakt ingen ting har vært bedre.
post liked by: Buchan, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Pogba er jevnt over vår beste spiller for tiden, og jeg lever også godt med at han ikke øver på frispark, og han har jo løpt ekstra.

Kontraktsforhandlingene er visstnok utsatt til sommeren, kanskje ikke så godt tegn...
LUHG!

Deleted User 108

Er ikke så sikker på om Pogba blir i United lengre enn til sommeren. Men trives man ikke er det helt fair. Da er det bare å selge og kjøpe en annen. Sånn er fotballen. Men da reiser ihvertfall Pogba fra klubben med litt ære i behold, spesielt hvis dette til slutt ender med et trofé.
post liked by: Blodfink
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

post liked by: Blodfink, Pangaea
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

hehehe, takk for den @Elkey
post liked by: Elkey
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Andy Mitten med litt info. Muligheter for at Pogba skriver ny kontrakt. Blir vel harde forhandlinger da tipper jeg.
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Leste det selv, Mitten regnes vel ikke som spesielt pålitelig?

Uansett, Pogba burde ikke stille med for gode kort.

Han har alt for sjeldent vist det nivået vi betalte for, ikke vist særlig lederskap, har slitt mye med skader de to siste seongene, andre klubber har ikke best økonomi for tiden, og han er på ingen måte vår beste eller viktigste spiller lenger.

Men selvfølgelig, han går da evnt. gratis sommeren 2022... Og potensialet / maksnivået hans, om han nå unngår skader fremover, er unektelig fremdeles veldig stort. Og det blir nok lettere for han å nå det, ettersom resten av laget rundt han gradvis har blitt bedre med årene.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

red wrote: 02 Mar 2021, 16:28Leste det selv,
Nei, Mitten er vel ikke noen guru sånn sett, men litt kontakter har han nok.

Jeg tenker også at alt styret rundt covid gjør at Raiola og Pogba er mer åpne for United nå...

Men jeg mener han er en veldig viktig spiller for United. Enig i mye av det du ellers skriver om han, det har vært en voldsom berg- og dalbane, og i tillegg disse skadene...
post liked by: red
LUHG!
Post Reply