Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
Post Reply
User avatar

Topic author
aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Jeg vet det kommer mye negativitet fra meg nå, men er enig i det Langerød skriver her: https://www.united.no/kommentarer/kalku ... -skadelig/

Er det en ting vi ikke trenger nå er det at vår kanskje største stjerne og agenten hans bidrar til enda mer usikkerhet og dårlig stemning. Når det gjelder Raiola er det ingenting som overrasker meg. Han er en rotte som helt sikkert er kapabel til å forsøke å påvirke Pogba til å flytte på seg, kun fordi han har lyst på provisjonen ved et nytt salg.

Men vi må virkelig kunne forvente mer fra Pogba?

Jeg håper virkelig at noen gjør det helt klart overfor både Pogba og Raiola (om vi har noen pressmidler overfor ham) at dette ikke er akseptabelt.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Det er søren ikke lett å vite hva som er sant og ikke i denne saken. Det er mye rart i media og spesielt på Twitter. Negative United saker er veldig populært lesestoff. Utsagnene til Pogba etter Brighton kampen om at han startet uten de riktige holdningene er egentlig ufattelig. Det er hvertfall ikke en kaptein verdig. Tenk Roy Keane f.eks. Synes han burde benkes til overgangsvinduet stenger. Hvem vil uansett kjøpe en spiller som ikke har de riktige holdningene? Hjelper ikke hans/Raiolas agenda med slike utsagn.

Brink han mot Spurs og la han innse at han ikke er større enn laget.
User avatar

Fred17
Donor
Posts: 13
Joined: 30 Jul 2018, 18:58

Pogba ja. Veldig god på sitt beste, men hvorfor er han sa variabel? De fleste spillerene våre har vært det de siste 4/5 åra kanskje, med unntak av De Gea da. Synes også han burde benkes om holdningene hans ikke er riktige. Gleder meg til pressekonferanse på fredag, også blir det veldig spennende til mandag.

A.C. Fergie
Posts: 52
Joined: 10 Aug 2018, 12:18
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 5

Synest ikke det var så overraskende egentlig. Heller litt greit at en av spillerene endelig bekrefter det vi har sett hele fjorårs sesongen, at vi har en råtten stall. Når spillere som tjener millioner i uken ikke gidder prøve fordi de er uenig med spillestilen til manageren er det utrolig uprofesjonelt. Kan søke om transfer i stedet da.

For meg virker det som om Pogba prøver å ta et oppgjør mot det vi har sett de siste året. I hvertfall håper jeg det er det han prøver på.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Jeg tror ikke det handler om uenighet i spillestil for de fleste, jeg tror det handler om at spillerne ikke liker Mourinho noe særlig.

Denne stallen hadde fungert helt fint under et annet regime.

Angående Pogba så er jo han et lys levende eksempel på at fans som skriker etter store signeringer stort sett er helt på jorde. Pogba har vært et terningkast 3-kjøp. Tar man pris i betraktning heller jeg nesten mot terningkast 2.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16737

Om det er slik at spillerne ikke gir alt, er det horribelt.
Uansett hva årsaken er.
Disse gutta er utrolig priveligerte.
De har masse fritid.
De tjener penger som gress.

Om det er slik at spillerne går ut på banen med dårlige holdninger....det er nesten så man ikke kan tro det.

Fullstendig mangel på respekt for klubben og ikke minst fansen.
Mannen i gata som til syvende å sist betaler lønna deres.

Det sagt, for meg virket det som Pogba’s uttalelser etter Brighton var et forsøk på å beklage.
Om det var det han gjorde står det en viss respekt av det.
Krever jo ryggrad å stå opp å beklage.

Om det derimot bare var en konstatering av «dette gidder vi ikke» - da er det horribelt.

Spent på hvordan laget opptrer mot Tottenham.

Tottenham er et morsomt lag, men de spiller småstygt.
Mye hekting og småsabotasje for å hindre overgang i mot.
(Akkurat slik Man City holder på.)

Får vi se litt passion fra United gutta mot dette gode men litt ufine Spurs laget?
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Spillere som ikke gir alt for Mourinho. Føler vi har vært gjennom dette før. Ga de alt for Moyes og LvG. Hører ikke hjemme noen plass å ikke gi 100%.
Uansett jeg tror nok vi får se et annen innsatst mot Spurs. Noe annet skulle bare mangle.
User avatar

Slaraffendriver
Posts: 34
Joined: 27 Aug 2018, 14:15

En ting er sikkert, og det er at Pogba har mye å bevise denne sesongen, og spesielt nå de neste ukene og månedene. Agenten hans er søppel, men hva Pogba selv prøver å komme fram til med uttalelsene sine til media nå de siste ukene er til å undres over. Om han bare kunne konsentrert seg om fotballen kunne han vært en av de store drivkraftene i laget. Talentet er der, men det føles ikke som om mentaliteten er det. Det er bare å håpe at han klarer å endre dette.
Pink Final wrote: 24 Aug 2018, 09:34 Tottenham er et morsomt lag, men de spiller småstygt.
Mye hekting og småsabotasje for å hindre overgang i mot.
(Akkurat slik Man City holder på.)
Noe off-topic, men akkurat dette er noe man sjeldent hører noe om. Tottenham og City lager gjerne frispark imot så fort de mister ballen. De gjør det gjerne tidlig, og på en ikke-stygg måte, slik at de unngår kort, men det er gjennomgående gjennom hele kamper, og på denne måten så hindrer de mange kontringer. Effektiv og smart måte å spille på, men destruktiv. Men det eneste man hører om begge laga er hvor fantastiske de er offensivt.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16737

Ser at min formulering kunne vært tydeligere og det virker off topic.

Tanken min er at Spurs litt ufine stil bør bidra til å tenne United gutta.

Egentlig bør jo innsatsen være på topp uansett, når du mottar en årslønn i uka for å underholde de som betaler lønna di.

Velkommen til forumet forresten.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Av prinsipp mener jeg at Pogba må vekk. Han har ingenting i United å gjøre med tanke på omstendighetene rundt da han forlot United tidligere. Det var dritflaut å se at United kjøpte han tilbake. Og når han heller ikke presterer, så bør saken være klar: Pogbout!
User avatar

Chris
Posts: 12
Joined: 29 Jul 2018, 22:13
Liker gitt: 7

https://www.united.no/nyhetsarkiv/hvem- ... -manedene/

Pogba ute å slenger med leppa igjen, dessverre. Håper United setter et eksempel og lar han få smake litt på benken en stund nå, synes både Pogba og Raiola bedriver et høyt spill med tanke på at han har kontrakt med United i 3 år til + opsjon på 1 år.

Jakob
Posts: 1
Joined: 04 Sep 2018, 10:08

Pogba trenger en oppvekker, han kan ikke holde på med slike ødeleggende kommentarer. Og det bør kreves at Pogba får Raiola til å holde kjeft. Dette er ikke godt nok.
User avatar

Slaraffendriver
Posts: 34
Joined: 27 Aug 2018, 14:15

Begynner å få litt nok av sirkus Pogba nå. Om han forsøker å presse fram en overgang bort fra United vet jeg ikke, men han styrker åpenbart ikke situasjonen sin i United, i hvert fall. Skal gi han mer tid, men om det fortsetter sånn her så har han ingenting i United å gjøre. Ingen er større enn klubben. Håper også at vi unngår klientene til Raiola i framtida, mannen er en slange, som jeg ikke vil skal ha noe med klubben vår å gjøre.

Det oser ikke akkurat profesjonalitet av Pogba med disse uttalelsene heller. Jeg ser poenget med å ønske at han benkes litt framover, men tror ikke det ville vært noen god løsning heller, for det første så er han fortsatt en av våre beste spillere, selv om han er veldig ustabil, og for det andre så ville nok ikke det hjulpet på forholdet. Tror ikke Pogba har nok karakter til å håndtere en slik situasjon. Men noe må gjøres, for han kan ikke stadig komme med slike kommentarer uten at det skjer noe.

Pogba gjør det vanskelig. Vanskelig å vite hva som bør gjøres, men om han ikke ønsker å spille for klubben så er vi nok på sikt bedre tjent med å få inn en spiller som faktisk vil spille for oss, og yte 100%.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Nå begynner det å gå over på en diskusjon om spillermakt her. Når spillerne går ut i pressen og hinter om ny kontrakt/overgang, så er det bare å kaste på dør. Her handler det for Uniteds del om å beholde den siste lille resten de har av integritet.

For meg er Pogba vår nye Juan Veron - strålende spiller i Italia, men aldri god nok over tid i England.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Lei fyren. Selg!
Post Reply