Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 480

Jeg håper i hvert fall at planen om å gi Pogba en gullkantet kontrakt er skrinlagt for godt. Det er/har vært spilt inn at han er, eller i hvert fall har vært forelagt noe ala "tidenes kontraktforslag". Han, og andre spillere for den del, bør alltid starte ut med en ikke-hinsides lønn. De bør heller få forelagt et gullkantet tilbud når, og hvis, de har vist lojalitet og høy kvalitet over tid. Jeg mener det er fornuftig at Pogba selges i januar, tror aldri han får de rette holdningene med manipulatoren Raiola. Dessverre.
post liked by: Pwint, Måns
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17394

Håper heller ikke han får en slik lønn.
Det har han ikke fortjent.

Det meste av info vi har utad peker imot Pogba.
Allikevel vil jeg se ham under Rangnick før jeg bestemmer meg.
På sitt beste er han strålende.
Skjønner imidlertid at majoriteten ser det annerledes.

Dagens media stoler jeg ikke mye på.
Tror vi blir servert mye løgn og oppspinn.
post liked by: Pwint, Måns
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Jeg ser ikke poenget med å gi han flere sjanser. Er det en spiller i dagens tropp som har fått nok sjanser til å bevise noe så er det han. Ikke passer han inn i spillestilen til Ragnick heller. Late primadonnaer vil slite med å tilpasse seg gegenpress, det er bare slik omstendighetene er. Pogba har et bra toppnivå, men etter min mening så har Ronaldo, Sancho, Fernandes og Rashford et minst like høyt nivå. Og de gutta der leverer et høyere nivå oftere enn Pogba.

Hvorvidt Pogba er populær eller ikke i garderoben blir for min del irrelevant. Han mottar lønn for å spille fotball, ikke lage treningsvideoer på Instagram eller danse med Eric Bailly etter trening. Pogba har jo nesten mistet 2 år på grunn av skader også, er han virkelig en spiller det er verdt å satse på fremover? Etter min mening nei, og jeg mener helt alvorlig at det bør være åpenbart for enhver.

Angående myten om at Ferguson ville beholde han, Ferguson var villig til å gi han en kort kontrakt på en relativt lav lønn. Pogba og Raiola var mer opptatt av lengde og ikke minst lønn og valgte Juventus i stedet for. I og for seg helt fair, men Ferguson valgte altså å ikke gi etter for kravene til Raiola den gang da, og det bør ikke vi gjøre nå heller. Og jeg tror Solskjær også var litt blind, fordi at han hadde en god relasjon til Pogba og virkelig ønsket det beste for han. Jeg har likevel full tillit til at Ragnick ser at Pogba er en investering som ikke produserer avkastning med tanke på det sportslige. For det gjør han virkelig ikke.

Hva slags rykter som er postet om Pogba og ikke spiller ingen rolle for min del. Jeg dømmer han ut ifra det sportslige, og hvor vidt resultatene han leverer fører til sportslig og økonomisk gevinst for klubben. Fakta er at det er en snart 29 år gammel verdensstjerne som tjener grove penger fra før av, han er skadeutsatt og ustabil, jobber ikke spesielt hardt for laget på banen heller og har stadige feil som noen andre må løpe sokkene av seg for å rette opp. I tillegg til dette kommer Raiola på toppen som kanskje er en av de verste aktørene innen fotballen. Skal vi gjøre Pogba til PLs best betalte spiller så er jeg alvorlig bekymret for den mentale tilstanden til den sportslige ledelsen av United.
post liked by: Pink Final, Sir Alfie Rey
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Her er du helt spot on!!!

Han får dra til spania eller tilbake til italia :D
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17394

Ser alt du skriver her @messilingard.
Også at han har fått mange sjanser.
På tross av det - jeg vil se ham under Rangnick, og se hvordan det går.
Se hvordan det fungerer.
Setter dog ikke hus og hjem på at det vil fungere.
———————
Dette er ikke til deg.
En generell betraktning.
Mange supportere har Pogba og Martial i halsen.
Jeg er ikke der, til tross for at de skuffer rett som det er.
Hadde det på samme måte med Lindelöf den gang han fikk mye pepper.
Og de Gea, og Fellaini og…
Understeker at jeg ikke tror jeg er bedre supporter.
Kanskje er det motsatt, jeg forventer ikke nok.
Bare min måte å tenke på om spillerne.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Sir Alfie Rey wrote:11 Dec 2021, 16:00 Han får dra til spania eller tilbake til italia
Hvilke klubber har økonomi eller interesse av å hente ham der?
Går gratis, men vil nok ha klekkelig betalt i lønn.
Juventus og Barcelona har nok ikke pengene.
Real Madrid?
Har de bruk for ham?

Tipper det blir PSG eller United for Pogba i 22/23.
post liked by: red, Pwint, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Pink Final wrote: 11 Dec 2021, 16:03 Ser alt du skriver her @messilingard.
Også at han har fått mange sjanser.
På tross av det - jeg vil se ham under Rangnick, og se hvordan det går.
Se hvordan det fungerer.
Setter dog ikke hus og hjem på at det vil fungere.
———————
Dette er ikke til deg.
En generell betraktning.
Mange supportere har Pogba og Martial i halsen.
Jeg er ikke der, til tross for at de skuffer rett som det er.
Hadde det på samme måte med Lindelöf den gang han fikk mye pepper.
Og de Gea, og Fellaini og…
Understeker at jeg ikke tror jeg er bedre supporter.
Kanskje er det motsatt, jeg forventer ikke nok.
Bare min måte å tenke på om spillerne.

Tror verken du mener du er bedre supporter enn andre eller at du ikke forventer nok.
Men du virker som en når du først har sansen for en spiller, da er han god nok for deg uansett hvor dårlig han gjør det. Da har du tidligere kommet med unnskyldninger som ikke holder mål.

Pogba skulle aldri vært hentet tilbake. Han har laget mye mere stress og dritt i media enn han har gjort bra på banen. Hadde han gjort like mye bra på banen så hadde han vært vår beste spiller i flere år :P

Uansett skal det bli så utrolig deilig å bli kvitt han!
Glory Glory Manchester United!!!!

Deleted User 480

Kan være enig i at Pogba kanskje kunne få en aller siste sjanse under Rangnick. I så fall ville jeg stilt følgende krav til Pogba: 1. Du er ikke større enn laget. 2 Du får ikke høyere lønn hvis du ikke er helt eksepsjonelt god, herfra og hele veien ut sesongen. 3. Kvitter deg med Raiola som agent.
post liked by: Pink Final, Belfastboy
User avatar

red
Posts: 1522
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2262
Liker mottatt: 4106

Sir Alfie Rey wrote:11 Dec 2021, 16:12 Han har laget mye mere stress og dritt i media enn han har gjort bra på banen.
Nei.

Pogba gjør nesten ikke intervjuer. Bare pre-match eller post-match hvis han blir tvunget til det.

All infoen en får om han er stort sett velregisserte bilder fra trening, post-match (hvis det gikk bra) eller noe sponsor promotion greier.

Sjelden/aldri sier han noe kontroversielt der.

Det meste av støyen rundt Pogba er skapt av media selv.

Hvis en skal kritisere han for noe så er det at han ikke har bedt Raiola om å holde kjeft.

Men der mener jeg at klubben har vel så mye av skylden, ved å tillate at han over lang tid har et kontraktstilbud liggende. Heldigvis ser det ut til at det blir slutt på det under Rangnick.
post liked by: Belfastboy, Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

For min del så ser jeg ingen positive utfall av å gi Pogba flere sjanser. Spiller han elendig så tar han opp plassen til noen andre som vil være her, spiller han bra så får både Pogba og Raiola mer penger i neste klubb de går til. Får han ny kontrakt av oss så er det en så elendig avgjørelse av våre ledere at de bør anmeldes for økonomisk utroskap. (Den siste her er en spøk, ish.) Det beste for vår del hadde vært å la han være i Qatar ut kontrakten sin. Sånn sett gjør han i alle fall ikke noe mer skade enn hva han allerede har gjort for vår del.
post liked by: Pancho P, Sir Alfie Rey
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

red wrote: 11 Dec 2021, 16:24
Sir Alfie Rey wrote:11 Dec 2021, 16:12 Han har laget mye mere stress og dritt i media enn han har gjort bra på banen.
Nei.

Pogba gjør nesten ikke intervjuer. Bare pre-match eller post-match hvis han blir tvunget til det.

All infoen en får om han er stort sett velregisserte bilder fra trening, post-match (hvis det gikk bra) eller noe sponsor promotion greier.

Sjelden/aldri sier han noe kontroversielt der.

Det meste av støyen rundt Pogba er skapt av media selv.

Hvis en skal kritisere han for noe så er det at han ikke har bedt Raiola om å holde kjeft.

Men der mener jeg at klubben har vel så mye av skylden, ved å tillate at han over lang tid har et kontraktstilbud liggende. Heldigvis ser det ut til at det blir slutt på det under Rangnick.

Så det har ikke vært Pogba selv flere ganger som har i intervjuer flørtet med andre klubber og sagt han ønsker seg bort ? Husker bare det du vil huske du ;)
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17394

Sir Alfie Rey wrote:11 Dec 2021, 16:12 Men du virker som en når du først har sansen for en spiller, da er han god nok for deg uansett hvor dårlig han gjør det
Jo, skal faktisk gi deg for den.
Faller lett for spillere og ledere med ekstrem ferdigheter i en eller annen retning.
BALLspillere - Pogba, Martial, Lindelöf…
HARDHAUSER - Jones, Moran, Whiteside…
Mellom menneskelige kvaliteter - Solskjær, Macari….

Det er mange spørsmål rundt Pogba.
Hvorfor lunter han rundt, tilsynelatende uinteressert?
Hvorfor blå frisyre? (Frankrike, i know).
Hvorfor Raiola?
Hvorfor, hvorfor, hvorfor?

Men, han har også gjort mye bra.
Han har flere ganger snakket pent om United og Solskjær.
Men det drukner liksom i alt annet av (fake) news.

Jeg liker generelt ikke svart hvitt syn.
Skjønner ikke nesegrus beundring og skjønner heller ikke total slakt.

Du svarte btw ikke på mitt spørsmål.
Hvem kan hente Pogba i Italia eller Spania?
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
red wrote:11 Dec 2021, 16:24 All infoen en får om han er stort sett velregisserte bilder fra trening, post-match (hvis det gikk bra) eller noe sponsor promotion greier.

Sjelden/aldri sier han noe kontroversielt der.

Det meste av støyen rundt Pogba er skapt av media selv.
Spot on som noen sier.
Mye av alt rundt Pogba er suppe kokt på én spiker, eller knapt nok det.

Hva har Pogba selv sagt?
Et autentisk utsagn hadde vært flott.
For ikke å si fem, for det bør være mye å ta av.
Eller….?
post liked by: Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Du svarte btw ikke på mitt spørsmål.
Hvem kan hente Pogba i Italia eller Spania?
[/quote]

Glemte det i farta.

Nei det må vel være Juve i Italia og Real i Spania.

Hvor mye de har bruk for han vet jeg ikke. Men en primadonna som Pogba viser nok litt bedre takter på banen om han får være i en klubb der han får være en primadonna.
Å med besøk til favorittfrisøren 3 ganger i uka i Italia kunne det sikkert gjort underverker for et comeback i Juve :P

Haha sorry men bare måtte ;)
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17394

Har Juventus penger?
post liked by: Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Pink Final wrote: 11 Dec 2021, 16:48 Har Juventus penger?
På papiret vasser de ikke i penger nei, men slike tilfeller får de sikkert sponsorhjelp osv hvis de virkelig ville hatt Pogba nå.
Å med tanke på at han bare har 6 mnd igjen av kontrakten + at vi ikke bruker han er vi sikkert greie med pris og ikke krever for stiv pris.
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17394

Kan nesten garantere at INGEN klubber bortsett fra nyrike Newcastle vil KJØPE Pogba i januar.
Han kan gå gratis til sommeren.
Klubbene sliter i kjølvannet av covid-19.
Og en ny lockdown kan fort bli realitet.

Raiola og Pogba vil nok ha godt betalt.
Sign on fee og lønn.

Spent på hvordan han vil passe inn med Rangnick.
Toget er i ferd med å forlate perrongen for Pogba, men han kan rekke det.
post liked by: Belfastboy, red
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply