Re: Paul Pogba

436
pixma skrev: 13 sep 2021, 09:46 Frykter at både Pogba og Mbappe går gratis til Real Madrid neste sesong og så kjøper dem Håland, trur dem har skumle planer.
På grensen til stygt og drøyt om de sikrer seg Mbappé og Pogba gratis i samme overgangsvindu, men skal ikke se bort i fra at det skjer, nei. Både Pogba og Mbappé har sikkert drømt lenge om å spille for Madrid, hvertfall Pogba. De kan få seg litt av noen kontrakter hvis de kommer gratis..
Og man skal ikke se bort i fra at de prøver seg på Haaland også, men der frykter jeg at både City og Liverpool stiller sterkere.

Pogba har åpnet sesongen bra, men han spiller merkbart bedre ute på kanten enn hva han gjør sentralt i banen. Så langt har det vært umulig å finne noen som kan spille med han sentralt i banen, men problemet hadde løst seg om vi hadde lagt om til 4-3-3. Det er uansett kjedelig at vi mest sannsynlig mister han gratis.. når vi faktisk kunne fått en del penger for han.

437

Tier: Det jeg har lyst til å høre. (Men Ornstein har alltid vært regnet som ganske pålitelig. Riktignok mest for Arsenal).
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
red skrev:12 sep 2021, 22:07 Og nå er det jo mye som tyder på at Real Madrid sikrer seg Mbappe neste sommer. Det kombinert med at midtbanen til Real Madrid gjennomgår et lite generasjonsskifte, tror jeg kan være veldig fristende for Pogba.
Nå siterer jeg med selv... Men så Real Madrid spille i går, der Camavinga scoret i debuten sin, og tittet derfor litt på hva de har tilgjengelig på midtbanen. Det er kanskje ikke så fristende for Pogba som jeg trodde.

Casemiro, Kroos og Modric holder det fortsatt gående på et svært høyt nivå. Valverde (23) er ekstremt god. Talentene Camavinga (18) og Antonio Blanco (21) er på vei opp. Og i tillegg har de tilgang på Isco, Asensio, Ceballos og Arribas. Det er virkelig stappfult om plassene. Ikke rart Ødegaard valgte å dra til Arsenal.

440
Hadde jeg vært en mann som liker å inngå veddemål, og det er jeg, så ville jeg satt mine penger på at Pogba ikke spiller for United neste år. Sliter virkelig å se for meg at han skal signere en ny kontrakt etter alt som har skjedd siden han kom. Greit nok at pilene peker i riktig retning, men jeg tror ikke det er nok til at han signerer en ny kontrakt.

Han har startet sesongen kanonbra, men jeg blir samtidig ikke overrasket dersom han pådrar seg en strekk eller ankelskade når kampprogrammet virkelig begynner å bli tett.
Støtt MUST
LoveUnitedHateGlazers

441
Hadde heller ikke satt pengene mine på at han blir. Det ideelle (bortsett fra at han satser maks på United-framtid) hadde muligens vært om han hadde signert en korttidskontrakt med utkjøpsklausul som ikke er grisehøy (kanskje 50-70 mill?) - slik hadde United vært sikret penger til nyinvestering, samtidig som det ikke er så høyt at aktuelle kjøpeklubber avskrekkes.
Svar

Gå tilbake til «Spillere og ledere»