Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Har vært helt topp men trur ikke det er noe seriøse hold i den meldingen, blir nok et MU uten Pogba når det en gang begynner med fotballen igjen.

Riskoker

Jeg håper på Pogba.

Hva om vi gir han ny forbedret kontrakt og gjør han til kaptein? Da tror jeg vi får se en motivert Pogba i verdensklasse! :love:

Alf banan
Posts: 252
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 18
Liker mottatt: 487

Riskoker wrote: 17 Apr 2020, 12:51 Jeg håper på Pogba.

Hva om vi gir han ny forbedret kontrakt og gjør han til kaptein? Da tror jeg vi får se en motivert Pogba i verdensklasse! :love:
Rart at du inne på United.no sier at Pogba, Lingard, Fred, Tuanzebe skal selges.

Men du har vel aldri vært der inne tenker jeg.

Riskoker

Er ikke på united.no så da forveksler du meg med en annen.

Deleted User 108

Riskoker wrote: 17 Apr 2020, 13:42 Er ikke på united.no så da forveksler du meg med en annen.
Er du ikke Unitedsupporter da? Rart å ikke bli medlem av den offisielle supporterklubben før man begynner å lete opp forum.

Riskoker

Sikkert mye som er rart for deg. Jo jeg er united fan men er ikke medlem der fordet.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Flere å flere rykter sier at Pogba vil få ny kontrakt med MU, For min del synes jeg det er helt topp, for jeg er av dem som tilgir fort. Er sikkert mange som er veldig imot det vist så skjer, men en motivert Pogba er er vel som en ny signering av en kjempe god spiller, så blir spenende å følge med videre i saken Pogba.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

pixma wrote: 19 Apr 2020, 05:46 Flere å flere rykter sier at Pogba vil få ny kontrakt med MU, For min del synes jeg det er helt topp, for jeg er av dem som tilgir fort. Er sikkert mange som er veldig imot det vist så skjer, men en motivert Pogba er er vel som en ny signering av en kjempe god spiller, så blir spenende å følge med videre i saken Pogba.
For all del, hvis han skriver ny kontrakt så tyder det på at han vil være i United og dedikere seg til United. Men vi får se :-)
Er vel heller ingen som kan kjøpe han ut nå i denne Korona tiden...

Nils Olsen

Blir det ikke feil å evt gi Pogba en ny kontrakt nå? Han burde vel bevise litt først og fremst.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pogba på vei mot ny kontrakt?

https://www.tv2.no/sport/11386865/

«Vi kommer til å få et kjøpernes market, og ikke mange klubber kommer til å være villige eller i stand til å ta den typen økonomiske tap.

Med det i bakhodet, etter alle de harde ordene og beskyldningene, passer det nå alle parter å oppføre seg som voksne og sette seg ned og diskutere mulighetene for en ny kontrakt for Paul Pogba i Manchester United. For første gang på lenge lytter endelig Mino Raiola og Pogba.»

Pogba og virus går godt sammen 😉

Cola

I dagens kamp mot West Ham United 22/7-2020 løfter Pogba opp armene for å beskytte ansiktet når han står i "mur" innen for United sin 16 meter.
Ballen går direkte i hendene hans som han løfter instektivt for å beskytte hodet.

Hvorfor gjør han det?
Min mening, kun min mening, og jeg er ABSOLUTT IKKE en Pogba fan, har ment helt til pandemien startet å selg han.
Noe ligger alltid i bakhodet ditt, nervesentret, som du ikke kan forklare.

Skal prøve litt:
I min siste A-kamp som målvakt i hockey sa jeg i 1 Pause: "NN begynner å skyte seg inn på hodet mitt."
2de pause sa jeg: "Nå er han nærmere"
3de periode så traff han og ansiktsmasken jeg brukte ble knust, når jeg våknet sto begge lag rundt meg.
Hentet en ny maske og avsluttet kampen som var den siste den sesongen.
Min forklaring er ikke ferdig her.
Etter den kampen dro jeg i 1st gangs tjeneste og etter 12 mnd der dro jeg til UNIFIL i Libanon i uttryknings styrken.
Der hadde vi en vognfører, samme posisjon som jeg hadde, for det som heter M113.
Han sa at kommer vi i trefning med noen, så skal jeg ned å klippe av ørene til de som ligger igjen på motsatt side.
Ja sa: "NN du vet ikke hva du gjør når dette skjer, du kan pisse på deg, drite i buksa, skyte rett opp i lufta, rømme eller prøve å legge deg så flat som du kan på jorda"
De fleste av oss hadde vedkommende langt opp i halsen.
Så ett par kontigenter senere, når jeg ikke var der, fikk han ett streifskudd gjennom hodet. Ingen alvorlige skader heldigvis.

1 år senere dro jeg nedover igjen, og hvem treffer jeg, jo NN som da hadde kommet ned på det jeg kaller "Jorda" igjen.
I dag er han blant mine beste venner.

Etter mitt siste opphold i Libanon ble jeg spurt av moderklubben min om jeg kunne stå i mål for det som den gangen het Rekruttlag, samme som ett B-laget.
Jeg sa ja, men etter halvspilt sesong gikk jeg den tunge veien til trener og kontoret og sa: "Jeg legger opp"
Hvorfor, jo jeg hadde merket at jeg reiste meg opp i stående posisjon når jeg så noen la opp til skudd.
Blir man truffet av det, så kan man bli alvorlig skadet.

Etter det ble jeg dommer :-)

Man vet ikke hva man gjør før man er i en situasjon, nesten umulig å trene på hvordan man skal reagere

Dette passer kanskje ikke i Paul Pogba tråden, men kanskje i Hockey tråden.

Men selv om jeg ikke er Pogba fan, mener jeg at man kan forklare hva som skjedde som det ble dømt korrekt straffespark på.

OGS & MUFC har også lært noe, ikke sett Pogba i en mur innenfor 16 meteren :-)
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16743

Glimrende post [mention]Cola[/mention].
Paul Pogba skal jo ikke gjøre sånn.
Det er fristende å kritisere ham.
Han skal ha kritikk der.

Men, det er en refleks - Pogba er bare et menneske.
Synes det er flott å belyse en sak fra flere sider, og det er hva du gjør her :clap:
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Cola

Pink Final wrote: 22 Jul 2020, 21:52 Men, det er en refleks - Pogba er bare et menneske.
Og hva hadde skjedd om han hadde dukket/kastet seg ned i steden for å beskytte hodet?
DDG hadde vært totalt ut-spilt, nå fikk han i hvertfall en change på straffesparket....
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Pink Final wrote: 22 Jul 2020, 21:52 Men, det er en refleks - Pogba er bare et menneske.
Nei, der var han kjerring :hah:
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Har fått kampen litt på avstand og tenkt litt.

Må si at jeg fortsatt er uenig her. Pogba er og skal være i slaktehuset som fortjent.
Vi kan ikke ha en sentral midtbanespiller som enten ikke har nok fokus og ikke klarer å håndtere refleksene sine i eget felt, eller en som er redd for ballen og ikke er villig til å ta smellen for laget. Det der er ikke engang en juniorfeil, er bare helt hodeløst.
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply