Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Raiola har sagt han blir, Solskjær har sagt han blir. Jeg føler meg absolutt sikker på at han blir. Skal jeg sette penger på noe så setter jeg de heller på at han forsvinner til sommeren.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Ja, rapportene i media sier MUFC under ingen omstendigheter selger ham i vinter.
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Tror det var en fordel Pogba ikke spilte i dag. Hadde sikkert blitt sparket gul og blå.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Selvfølgelig merkelig at Pogba ikke var med. Flere som også har stusset på dette og det har blitt mye snakk om dette på Twitter. Selv vet jeg ikke hva jeg skal tro. Hvis han ikke er med mot Arsenal eller starter på benken der så blir det jo klart bli enda mer spekulasjoner.

Men jeg tror helt ærlig at han ikke har så lyst å være i United. Hodet hans er et annet sted, og nå nærmer Januar seg. Det kan fort være at han har lagt inn en transfer-request. Han kan vel forsatt spille CL, og det ønsker han.

Juve er desperate etter å vinne CL, og kunne vel trengt han. Real er vel også meget lystne på han. Han har veldig lyst å spille CL. Så får vi se om han blir solgt i Januar eller ikke. For min del er det helt greit at vi selger han så lenge vi får en god slant med penger for han...... 100 mill så er jeg med :)
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Skal vi selge han nå så er det til PSG i bytte med Mbappe, evt får Juventus fyre opp 200 mill + De Ligt. Vi er såpass tynne fremover på banen at vi trenger alle mann alle. Selger vi han nå så selger vi alle fall muligheten til topp 4. Uansett om han har hjertet et annet sted så tror jeg han innser at han er nødt til å prestere for å komme seg ut av klubben, ingen som betaler syke summer for en som ikke presterer.

Kommer ikke til å bli solgt, er kun useriøse aktører i media som melder det for øyeblikket så er ingen grunn til å tro på det.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Nekter å tro at han ikke spiller mot Arsenal. Men er rimelig lei av Pogba-farsen.

Men den gir seg ikke før februar er her...Om han da ikke er solgt, får man håpe det er en heltent Pogba som spiller ut sesongen...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Jepp, ingen Pogba mot Arsenal...I følge Solskjær er han igjen skadet i ankelen.

Men: Spilte ikke Pogba oppvisningskamp i romjula? Det er det en smule merkelig at Solskjær godkjenner, om han sliter med den dårlige ankelen sin?

Pogba-farsen fortsetter...Kunne trengt ham mot et Arsenal uten hjemmeseier siden oktober...
LUHG!
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Solskjør uttaler at Pogba klanen mener han bør opereres?! Hva pokker legger han i de ordene.
Mannen MÅ bort. Jo fortere jo bedre.

Raiola bør aldri sette sine føtter på Trafford igjen, uansett hvem spiller United skulle ønske å kjøpe.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Forstår det sånn at det er klubbens medisinske apparat som har stilt diagnosen. Men ved enkelte skader er det sånn at det kan diskuteres om en nødvendig operasjon bør gjøres umiddelbart eller kan vente. Og det er vel her Pogbas "team" har ønsker at han opereres nå i stedet for senere.

Burde uansett selvsagt vært klubben som har første og siste ord her, det er United som betaler lønna hans...
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Operasjon gitt...jaja, det er ikke kjempenyheter eller kjempespill på nyåret foreløbig...
LUHG!
User avatar

Captain Marvel
Posts: 97
Joined: 16 Dec 2019, 15:42
Liker gitt: 4
Liker mottatt: 17

Tipper det da kommer inn 2 nye spillere på grunn av den operasjonen til Pogba. Også er jo Scott ute også. Solskjær kan vel ikke stole blindt på at bare Fred og Matic skal spille i den perioden de er ute ?? Vi har jo Garner også da. Men jeg tipper Pogba blir ihvertfall. Også neste sesong. Tror ikke han forsvinner. Jeg tror det at styret er så pissed off på Mino Raiola sin måte og diktere på at de lar han heller gå ut kontraktstiden enn at han "blimpen" skal få vilja si.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Det er ikke helt ulogisk i mine ører mye av det Raiola snakker om her.

https://www.skysports.com/football/news ... ino-raiola

Men Neville tror ikke på et eneste ord. Jeg er ikke alltid like enig med Neville, og hvorfor dette voldsomme fokuset på Raiola? Jeg mener det er unødvendig. Men Neville sier også positive ting om Pogba, og det er jo bra.

Angående Ferguson, så prøvde han å overtale Pogba til å bli den gangen han dro.
Godt mulig at Raiola påvirket Pogba den gangen, men hva er egentlig problemet?

Pogba vil spille på høyeste plan, ja, han virker ikke helt motivert alltid, men det var jo under Mourinho det gikk skikkelig galt...

Jeg tror på en del av det Raiola sier, jeg tror på at Pogba trives med Solskjær.

Jeg skreiv for ei tid tilbake at jeg forstår om Pogba vil vekk, når han sitter i garderoben og ser seg rundt...

Raiola sier jo at spillere må inn, der er jeg og han helt på linje. Og de fleste United-fans.

Rooney mente jo det samme under SAF: Hvem skal erstatte Ronaldo og Tevez, spurte han sjefen om den gang...

Messi sa det samme etter nederlaget på Anfield i CL i våres, han ville ha forsterkninger...Og ble hørt.

Store spillere vil spille med store spillere, sånn er det bare?
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Tror ikke det er noe fare for at Pogba forsvinner nå. Kan jo umulig bestå noen medisinsk test i den tilstanden han er i 😊
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Solskjær: Pogba er desperat etter å spille fotball igjen. Paul S: Trur at når Pogba er frisk så kommer det en annen skade, trur ikke han vil spille mere for MU han venter nok bare på at han skal bli solgt. Hvem av dem har rett, blir litt artig å se forsettelsen på herr Pogba.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Pogba har 6 kamper fra start denne sesongen, 1 seier på disse...
LUHG!
Post Reply