Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg er ret sikker på, at United er nødt til at sælge Pogba for at blive et tophold igen.

Meget underligt. Men hans attitude og indstilling er et stort problem for United. Derfor har United brug for at skille sig af med ham og købe spillere, der vil til klubben. Også når klubben ikke kører på skinner. Og som ikke er tilfreds med alene at spille for United.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Kommer Pogba på banen igjen for MU, er han skadet eller er han så å si klar for RM, synes hele greia om Pogba har litt mystik rundt seg. Personelig så håper jeg Pogba får ny kontrakt med MU og at han kommer super motivert på banen og lever det han kan for MU.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

En motivert Pogba er jo bra. Men han har ønsket seg vekk i minst 12 mnd. Han er jo ikke motivert.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Da var det Juventus som skal ha Pogba i sommer, rykter rundt Pogba er jo alle blitt vant med, men han går aldri ut å avbekrefter noe rykter så det er litt for mye styr rudt hele fyren, trur nok han forsvinner i sommer eller nu i januar. Er synd at han ikke vil gi alt for MU for en god fotballspiller er han.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Jeg er overbevist om at han forsvinner, og at han selv helst vil vekk i januar.

OGS prøver å overtale ham, lost case tror jeg...

Derav ryktene om Maddison, Rice, Havertz osv?
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Føler meg rimelig sikker på at han ikke forsvinner i januar. United har en for tynn tropp og hvor ofte forsvinner egentlig de største spillerne i januar? Lukter neste sommer lang vei for min del.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Enig. Føler meg rimelig trygg på at Pogba ikke blir solgt i januar.. men han virker ikke spesielt interessert i å være i Manchester, så han forsvinner nok til sommeren.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Hvis United kunne sælge Pogba til Real for 89 mio £ og så fik købt Christian Eriksen, Donny van de Beek og Declan Rice for summen plus 30-40 mio £ så ville det være enormt godt vindue.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Jeg tror også han forsvinner til sommeren, men om United får inn 2 stk i januar, kan Pogba-salg være veldig aktuelt.

Spesielt om filosofien til OGS om at kun spillere med rett mentalitet, og ønske om å spille for United gjelder.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er kommet dit med Pogba at jeg rett og slett driter i om han forsvinner nu Januar eller til sommeren, er bare tull med han uasett.

Cola

pixma wrote: 09 Nov 2019, 19:25 Er kommet dit med Pogba at jeg rett og slett driter i om han forsvinner nu Januar eller til sommeren, er bare tull med han uasett.
Januar
Hvor lenge har han vært skadefri siden Asia Touren startet....?
Selg i Januar, eller la han sitte på benken til reservelaget til kontrakten går ut.
Vi, klubben, taper penger, men andre vil ikke prøve dette på nytt neste gang de vil bort
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Er vel kun to spillere som kan være aktuelle i januar, Eriksen og Van de Beek. Og jeg tror at De Beek er total uaktuell hvis Ajax går videre fra sin gruppe i CL. Eriksen kan være aktuell gitt at han faktisk har lyst selv, men for å være helt ærlig så gidder jeg ikke hente Eriksen hvis han skal kreve en Sanchez lønn. Da får han heller dra til Real Madrid.

Jeg føler meg fortsatt sikker på at vi ikke kommer til å selge Pogba i januar. Er ikke spillere som er tilgjengelige og jeg tviler sterkt på at det er noe PL klubber som er villige til å selge en av sine beste spillere til en konkurrent midt i sesongen. Da kan man utelukke Rice, Maddison, Ndidi.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Sitter å ser på Ajax nu, han De Beek har putta 2 mål og er god så det har vært et fint januar signering.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Nu har Engelske media begynt å snakke om at Pogba ikke er skadet, er jo helt hinsides alt vist det er sånn at han nekter å spille mere for MU, må jo tru at det er bare tull fra media.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

pixma wrote: 27 Nov 2019, 13:48 må jo tru at det er bare tull fra media.
Satser på det, om det skulle stemme så blir han solgt i januar regner jeg med...om United står på 1,5 milliarder kr, så bør vi kunne få tak i en brukbar erstatter, selv i januar.

Jeg regner ikke Pogba som United-spiller i grunn. Det har han selv fikset, han har jo vært ærlig og sagt han vil vekk, jeg har i grunn ingen problemer med det.

Men det er jo ikke spesielt bra for MUFC som klubb...Heller litt flaut...Han er jo en levende reklameplakat for Ed og eierne, får nok lov til litt mer enn andre i troppen ville fått lov til. Penga først, så klubbfølelse sier Glazers...Men farsen rundt ham minsker muligens inntjeningen noe, håper det...
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Dersom det stemmer at han nekter å spille så beviser han egentlig hvor lite intelligent jeg mistenker han er, evt rådgiverene hans. Hvis man tror noen potensielle kjøpere blir imponert av elendige holdninger så burde han reflektere noe mer.

Jeg velger uansett å tenke at han faktisk er skadet og blir solgt til sommeren.
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply