Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 367

Jeg kunne ha tenkt meg at Pogba dro, markedsverdien hannes synker for hvert sekund han spiller. Litt mer usikker på om det er noen klubber som vil gi det United ønsker for han.
For min del kan han gjerne dra til en liga som ikke blir vist på TV.
Er sååå lei fyren, og alt som følger han.
post liked by: Torquemada
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Skal sies at mye kan skje mellom nå og mai, men per nå så er han ikke i førsterekka til Solskjær - og det synes jeg er helt okay. Pogba har ikke spilt bra på ganske så lenge, og med mindre han gjør det umulig å droppe han pga meget gode innhopp, så burde han bli på benken fra start synes jeg. Laget blir mindre balansert med han fra start sentralt, og det han har gjort hittil rettferdiggjør ikke den svakheten. Hadde vært annerledes om han spilte slik som når Solskjær kom inn for Moan-inho. Har jo skapt flere straffer for motstander enn mål for oss i det siste.

Håper selvsagt det snur seg og han blir god igjen, men akkurat nå er egentlig hele greia bare trist. Umulig å bygge laget rundt en slik spiller.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det er jo så enkelt som at det er plass til ham dersom han spiller godt nok. Det gjør han ikke nå, og det har han strengt tatt ikke gjort på snart to år.

I stedet får alle andre skylda; manageren spiller ham i feil posisjon, medspillerne er ikke gode nok, medspillerne kamuflerer ikke svakhetene hans godt nok - bare alt dette endres, så *poff* vil alt bli bra. Men alt tyder på at han i beste fall har stagnert, at han ikke har vært i stand til å rette på svakhetene i eget spill.

Han er fortsatt ikke en dårlig fotballspiller, og han kan være nyttig for Manchester United. Men vi må slutte å henge framtidshåpene våre på ham, og heller se på ham som en impact player som passer enkelte kampbilder.
post liked by: Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Veldig enig med det du skriver @Ryder!
Ryder wrote: 10 Nov 2020, 12:27 Han er fortsatt ikke en dårlig fotballspiller, og han kan være nyttig for Manchester United. Men vi må slutte å henge framtidshåpene våre på ham, og heller se på ham som en impact player som passer enkelte kampbilder.
Men for å følge litt opp med siste du skrev. Jeg tror ikke at Paul Pogba vil godta en rolle hvor han ikke nødvendigvis er i førsteelleveren uke ut og uke inn. Skal jeg tippe så ønsker han en lignende rolle som Bruno Fernandes, altså en som spiller helt til manageren ønsker å hvile han. Og et annet spørsmål er om det er verdt å ha Pogba på den kontrakten han har, med den agenten han har og all den oppmerksomheten han får som person hvis han ikke skal være en del av våre beste. Min mening er nei.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

messilingard wrote: 11 Nov 2020, 08:50 Veldig enig med det du skriver @Ryder!
Ryder wrote: 10 Nov 2020, 12:27 Han er fortsatt ikke en dårlig fotballspiller, og han kan være nyttig for Manchester United. Men vi må slutte å henge framtidshåpene våre på ham, og heller se på ham som en impact player som passer enkelte kampbilder.
Men for å følge litt opp med siste du skrev. Jeg tror ikke at Paul Pogba vil godta en rolle hvor han ikke nødvendigvis er i førsteelleveren uke ut og uke inn. Skal jeg tippe så ønsker han en lignende rolle som Bruno Fernandes, altså en som spiller helt til manageren ønsker å hvile han. Og et annet spørsmål er om det er verdt å ha Pogba på den kontrakten han har, med den agenten han har og all den oppmerksomheten han får som person hvis han ikke skal være en del av våre beste. Min mening er nei.
Jeg tror heller ikke han aksepterer en perifer rolle på sikt. Men alt dette er jo opp til ham selv. Om han fortsetter å prestere slik han gjør nå, er United bedre tjent med å selge. Pogbas salgssum og lønn er antagelig nok til å hente to klassespillere.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Sir Keane wrote: 09 Nov 2020, 21:08 Jeg kunne ha tenkt meg at Pogba dro, markedsverdien hannes synker for hvert sekund han spiller. Litt mer usikker på om det er noen klubber som vil gi det United ønsker for han.
For min del kan han gjerne dra til en liga som ikke blir vist på TV.
Er sååå lei fyren, og alt som følger han.
Jeg er så veldig enig i denne (akkurat nå i alle fall). Jeg føler at han sluker energi, og ikke bidrar i det hele tatt. Han burde ha blitt solgt da noen var villige til å betale penger. Nå tror jeg at han synker i verdi hver eneste dag. Uansett... selg og få tak i noe annet.
User avatar

Topic author
aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Torquemada wrote: 25 Nov 2020, 20:02
Sir Keane wrote: 09 Nov 2020, 21:08 Jeg kunne ha tenkt meg at Pogba dro, markedsverdien hannes synker for hvert sekund han spiller. Litt mer usikker på om det er noen klubber som vil gi det United ønsker for han.
For min del kan han gjerne dra til en liga som ikke blir vist på TV.
Er sååå lei fyren, og alt som følger han.
Jeg er så veldig enig i denne (akkurat nå i alle fall). Jeg føler at han sluker energi, og ikke bidrar i det hele tatt. Han burde ha blitt solgt da noen var villige til å betale penger. Nå tror jeg at han synker i verdi hver eneste dag. Uansett... selg og få tak i noe annet.
Jeg satt lenge og håpte at han skulle gå for 100 mill euro i sommer, tipper det var koronaen som saboterte.

Jeg sitter med en ekkel følelse av at han kommer til å blomstre hvis han får en overgang til et annet lag. Men heller det enn å traske rundt på vår midtbane og se uinteressert ut.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ny ankelskade rapporterer Solskjær...Blir lite spilletid...Januar-salg?
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

aregran wrote: 27 Nov 2020, 08:08 Jeg sitter med en ekkel følelse av at han kommer til å blomstre hvis han får en overgang til et annet lag. Men heller det enn å traske rundt på vår midtbane og se uinteressert ut.
Så lenge han ikke spiller bra i United, så er det bare å selge. Pengene kan brukes på en god spiller som forhåpentligvis greier å oppføre seg. Pogba trekker for mye negativ energi.
User avatar

Topic author
aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Torquemada wrote: 28 Nov 2020, 17:40
aregran wrote: 27 Nov 2020, 08:08 Jeg sitter med en ekkel følelse av at han kommer til å blomstre hvis han får en overgang til et annet lag. Men heller det enn å traske rundt på vår midtbane og se uinteressert ut.
Så lenge han ikke spiller bra i United, så er det bare å selge. Pengene kan brukes på en god spiller som forhåpentligvis greier å oppføre seg. Pogba trekker for mye negativ energi.
Amen. Gi meg heller en spiller med lavere toppnivå men jevnere prestasjoner.

Slik van de Beek har sett ut i det siste vil jeg mye heller ha ham på banen.
post liked by: Blodfink

Busby Babes
Posts: 25
Joined: 09 Aug 2018, 14:37
Liker mottatt: 1



Igjen har Jabba the Hut åpnet kjeften, dagen før sesongens kanskje viktigste kamp. Benk han til sommeren 2022 eller selg til høystbydende kommende sommer.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Håper OGS utelater Pogba av troppen i morra, fullstendig uten forklaring, pga av dette.
post liked by: aregran
User avatar

The Rock
Posts: 87
Joined: 07 Nov 2020, 10:26
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 5

Bort med viruset!!!
Mourinho hadde rett!!!
post liked by: aregran

Busby Babes
Posts: 25
Joined: 09 Aug 2018, 14:37
Liker mottatt: 1

Kan ikke forstå om Ole lar han nærme seg en kamptropp etter en sånn uttalelse. Under Sir Alex hadde ikke treneren rukket å reagere før spillere som Keane hadde gitt han inn, men det er vel ingen i troppen per i dag som har baller til sånt.
post liked by: aregran

Deleted User 430

Busby Babes wrote: 07 Dec 2020, 18:18 Kan ikke forstå om Ole lar han nærme seg en kamptropp etter en sånn uttalelse. Under Sir Alex hadde ikke treneren rukket å reagere før spillere som Keane hadde gitt han inn, men det er vel ingen i troppen per i dag som har baller til sånt.
Jeg er stor tilhenger av et Pogba-salg, men nå er det vel agenten som uttaler seg her og da blir det vanskelig å sette en spiller på tribunen med dette som utgangspunkt. Ikke vet vi når disse uttalelsene falt, heller. I dag, i sommer, sist januar-vindu. Timingen med å slippe intervjuet er helt etter boka fra sladderpressen uansett når uttalelsene falt.

Dette er uansett klassisk Raiola når det er snakk om kontraktsforhandlinger. Han er verre enn en trassen 3-åring når han ikke får viljen sin. Senest i august, etter en sommer uten mulighet for å få i stand et klubbytte, uttalte han at Pogba ville bli, hadde 100% tro på prosjektet og de var klare for å forlenge kontrakten. 3,5 mnd senere kommer nye utsagn om klubbytte siden han tydeligvis ikke har fått viljen sin ang ny kontrakt til spilleren og mer penger til seg selv.

Klubbytte, elsker klubben, kontraktsforhandlinger, salg, elsker klubben, osv, osv.. Sånn har han holdt på i alle år med alle stjernene han har representert og dette vil aldri endre seg.

Pogba får et par dager på seg til å dementere dette før jeg er enig med deg om tribuneplass ut sesongen.
Post Reply