Donny van de Beek

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

www.youtube.com/watch?v=rRkMYFOskts
La oss håpe det blir litt av dette etter hvert 😊
post liked by: Pink Final
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Fantastic [mention]Buchan[/mention] :thumb_up:
LUHG!
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Blodfink wrote: 20 Sep 2020, 22:09 Fantastic [mention]Buchan[/mention] :thumb_up:
Lett å bli hekta på den der 😊
post liked by: Blodfink
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er vel bare MU som klarer å hente en spiller som dem ikke har bruk for, hele kjøpet begynner å bli et mysterium. Han forsvinner vel i Januar såfremt det ikke blir noe forandring på statusen hans, tviler på at han er fornøyd med å spille i mikke mus cupen og resten av kampene må han se fra benken.

Deleted User 108

Synes dette er veldig overdrevet @pixma
Hvor mye spilte Fabinho de første månedene hos Liverpool da han kom? Det var nesten null og niks. Hvorfor satte ingen spørsmålstegn med dette?
Er så lei av at ALT skal svartmales, kritiseres og krisemaksimeres om dagens United. Og det verste er at egne supportere er verst.....
post liked by: Pink Final, Pangaea, messilingard
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

pixma wrote: 25 Oct 2020, 19:12 Er vel bare MU som klarer å hente en spiller som dem ikke har bruk for, hele kjøpet begynner å bli et mysterium. Han forsvinner vel i Januar såfremt det ikke blir noe forandring på statusen hans, tviler på at han er fornøyd med å spille i mikke mus cupen og resten av kampene må han se fra benken.
Støtter meg fortsatt til det jeg sa når han ble signert: Han er sannsynligvis backup til Fernandes, og forsikring for når Pogba sikkert forsvinner neste sommer.

Er uansett rimelig sikker på at han får plenty med kamper utover sesongen. Det er en lang sesong med uvanlig tett program (err, litt kortere enn vanlig faktisk). Før eller siden kommer skadene, og da trenger vi en god stall.
post liked by: Pink Final
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Mcilroy wrote: 25 Oct 2020, 20:21 Synes dette er veldig overdrevet @pixma
Hvor mye spilte Fabinho de første månedene hos Liverpool da han kom? Det var nesten null og niks. Hvorfor satte ingen spørsmålstegn med dette?
Er så lei av at ALT skal svartmales, kritiseres og krisemaksimeres om dagens United. Og det verste er at egne supportere er verst.....
Svartmales ,kritseres ja vel, men å sammenlingne med en spiller fra L-pool går vel ikke, L-pool trengte ikke prøve noen nye for å få laget til å vinne kamper dem feiet over de fleste lag. Synes nok fremdeles det er rart at ikke gutten får prøve seg mere, så får du bare poengtere at jeg er en av de verste suppertene, for her skal det bare skrives at alt går på skinner i MU.

Deleted User 108

Liverpool endte vel på fjerdeplass sesongen før Fabinho kom, så hva du mente med den kommentaren skjønte jeg ikke @pixma
Men men....
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Jeg tror ikke jeg prøvde å poengtere at du er dårlig supporter. Beklager det, men nå skal dine kommentarer ihverfall få stå ubesvart fra meg når du tok deg så nært av dette.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Foreløpig fremstår Donny van de Beek som et merkelig kjøp, men jeg tror fortsatt han har en lovende United-karriere foran seg. At han skal selges i januar blir selvfølgelig bare tull. Husk at vi trenger bra bredde i stallen - bare se på Manchester City. Ikke bare bredde, men også kvalitet. Vi har lenge hatt god bredde, men det har skortet litt på kvaliteten. Også Liverpool begynner å få god bredde nå.

Hvem var det som kjempet om den offensive midtbaneplassen for 1 år tilbake? Pereira og Lingard? Nå er det van de Beek og Bruno. Solid oppgradering?

I tillegg er det ikke helt lett å benke Bruno som har fremstått som vår viktigste spiller siden dag 1, men klart at van de Beek må begynne å få noen sjanser snart. Jeg blir ikke overrasket om sjansen kommer allerede på onsdag..
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Du må bare fortsette å svare når jeg skriver noe som er for det meste svada, er vel skuffelsen etter siste kamp som ikke vil gi helt slipp og da er man ute etter å finne noen å legge ansvaret på.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Jepp, håper å se Donny Beek på onsdag. Har da kvaliteter vi trenger, spiller ball, god teknikk, 1 og 2-touch. Som da han kom inn og satte i gang den flotte scoringen mot Newcastle. Det var perfekt spilt den seansen der.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Er ikke bekymret for dette ennå. Tror fortsatt de driver og finner ut av hvor han passer best og kan bidra mest effektivt. De gangene han har spilt har han jo vært VELDIG offensiv, mer som en angriper enn en midtbanespiller. Sikkert litt fordi han er blitt bedt om det, og litt fordi stilen hans drar han i den retningen.

Tipper at trenerteamet er usikre på de defensive kvalitetetene hans, og de derfor ikke har turt å bruke ham i de to siste kampene - der det har vært alfa og omega å tette igjen forsvarshullene.

Selv om han åpenbart er en backup for Bruno, kunne jeg tenkt meg å se ham i "Mata-rollen", altså som innoverkant som utgjør en mer flytende enhet med Bruno, med posisjonsbytter osv. 4-3-3 ser dessverre ikke ut å være et alternativ for OGS per i dag.

Tipper han får sjansen fra start i den første litt "lette" kampen. Kanskje allerede mot RB, som ikke er så livsviktig ettersom vi slo PSG.
post liked by: Pangaea
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16754

Donny van de Beek var trolig ikke førstevalget av de som skulle kjøpes i sommer.
Uansett om han er et Woodward/Judge kjøp som «plaster på såret» eller er et Solskjær kjøp - eller begge deler 😄 - liker kjøpet.

Altfor tidlig å trekke konklusjoner, sesongen har såvidt begynt.
Fantastisk å få styrket bredden, her er en mann som konkurrerer med Pogba og Fernandes.
Tipper han starter onsdag kveld.

Og, om ikke - så er det nok en god forklaring.
Enten at Solskjær vil spille andre i form, eller at de Beek faktisk ikke er helt klar enda.
Donny van de Beek er kjøpt inn for å spille i mange år - ikke kun for de første 8-10 matchene denne høsten.

Rart hvordan selv Pat Evra hiver seg på krisemaksimeringa.
Må si at selv om Evra er en mann som elsker klubben - så sier han innimellom merkelige ting.
Van Basten?
Hva han sier bryr meg midt på ryggen.
post liked by: Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Vidar Dale Fjeld

Kan ikke annet enn å tenke at Beek var sjekket ut både offensivt og defensivt, med tanke på en overgang. Noe annet ville være særdeles overraskende, og Ole har uttalt at han har siste ordet når det kommer til å godkjenne en spiller ut eller inn. Selv om jeg ikke svelger alt Ole sier, men han kan vel ikke annet. Det setter klubben i et dårlig lys. Men jeg ønsker virkelig å se han i en hel kamp...trening og kamp er to forskjellige verdener. Men vi får roe ned noen serierunder og cup-kamper til...i år er alt mulig uansett om vi ser på våre konkurrenter. Men jeg liker generelt nederlandske spillere...der er fotball gøy! :-)

Deleted User 108

Jeg tror van de Beek blir bra etter hvert. Enig @Vidar Dale Fjeld
Føler nederlenderne er litt som britene så på oss nordmenn tidligere. Gjør jobben, fighter, gir alltid alt og til å stole på.
Snedig at Evra reagerer på denne måten. Hsn trengte jo selv tid på å spille seg varm i engelsk fotball og er et prakteksempel på at man trenger tid og en innkjøringsperiode før man blomstrer.
Ser at Evra har roet seg nå og mente det ikke på den måten det kom ut på først.
Post Reply