Bruno Fernandes
-
- Liker gitt: 520
- Liker mottatt: 1634
Vi kommer vel til å få en komedie utover sommeren...der alt drar ut på grunn av at en ikke får solgt. Det haster ikke for andre klubber til å kjøpe Unitedspillere for å hjelpe en konkurrent. Og så må Bruno bestemme seg fortere enn faen. Bare da kan klubben jobbe med andre spillere inn...
post liked by: Pink Final
Ser ut som det går mot salg. Bruno skal allerede ha ansatt verge til kona og sønnen skal gå på en av de beste Koran-skolene. Ikke helt avklart med verge til dattera, men det er forventet å løse seg. Heldigvis er det ikke så nøye med skolegang for henne.
Neida. Jeg tror Bruno Fernandes blir i United.
Neida. Jeg tror Bruno Fernandes blir i United.
post liked by: Andtho01, alfen74, Pink Final, Can2, Ryder, RedTrafford, red
Football, bloody hell!
-
Når Bruno har sagt ja til forhandlinger bør han fortere enn svint komme med en beslutning...dette begynner å bli pinlig Bruno!! Og skaper bare uro...
-
Ja...litt sånn typisk Manchester United...la spillerne styre ballet...men klart, la han få noen timer til...vi har jo vært i bakleksa i mange år så hvorfor ikke fortsette med det.
Jeg syns Bruno fortjener å få tenke seg godt om, @Vidar Dale Fjeld. Det er en unik sjanse for ham og familien økonomisk, samtidig så vet han jo godt at det er noen kraftige hakk ned kvalitetsmessig om han drar. Han tjener jo helt greit i United også (selv om han må betale skatt der...).
Vi er HELT i starten av vinduet. Om dette tar noen dager å få avklart ene eller andre veien, så er det helt innenfor.
Vi er HELT i starten av vinduet. Om dette tar noen dager å få avklart ene eller andre veien, så er det helt innenfor.
post liked by: Tringe, Pink Final, Can2
Bruno bør jo bli, fases ut sakte, men blir Robson-aktig og virkelig legende om 4 år. Liker egentlig ikke tanken på bakgårds-ligaen. En topp 10-klubb så er det greiere egentlig.
Høili kan sikkert bidra med ubegrenset konto på Europris i tillegg til lønna fra FFK i stedet si.
Høili kan sikkert bidra med ubegrenset konto på Europris i tillegg til lønna fra FFK i stedet si.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Andtho01, red, Pink Final, Can2
LUHG!
-
Godt han leste unitedforum.no
post liked by: Spirograf1, Tringe, Blodfink, Pink Final
For å si det sånn, jeg tror det er viktigste å få andre spillere ut enn akkurat Bruno hvis det er penger en skal se på.
Brunos bidrag og målpoeng er viktig.
Brunos bidrag og målpoeng er viktig.
post liked by: Andtho01, Can2, Pwint, Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 3993
- Liker mottatt: 17265
Sier nei til en av tidenes lønnspakker for å fortsette hos United. Min mann
Godt å ha dette ute av verden så tidlig, nå er det bare å kjøre på med å selge de spillerne vi faktisk ikke trenger.

Godt å ha dette ute av verden så tidlig, nå er det bare å kjøre på med å selge de spillerne vi faktisk ikke trenger.
post liked by: Andtho01, Can2, offside, Pwint, Rød Pølse, Belfastboy, Pink Final
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 23794
- Liker mottatt: 9214
Veldig bra, på mange vis, at han ikke drar til Saudi. 
Men.. er det en ørliten grunn til å være bekymret for vår del når han siteres på at han "wants to play on top level in Europe"?
Men.. er det en ørliten grunn til å være bekymret for vår del når han siteres på at han "wants to play on top level in Europe"?
post liked by: Andtho01, Pwint, Belfastboy
Kong Eric Cantona
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 3993
- Liker mottatt: 17265
Tanken streifet meg også, @Can2. Men tviler på at noen andre enn Saudi er i stand til å betale det vi eventuelt måtte kreve for ham. Om f.eks Bayern skulle prøve seg, tviler jeg på de tilbyr mer enn kanskje 50 mill, og det kommer vi nok til å si nei til.
post liked by: Can2, Pwint, Belfastboy