Om han drar, tror jeg i så fall det er fordi klubben mener de ikke har råd til å si nei - ikke fordi han har ønsker det sterkt selv.
Hadde unnet Bruno å være en del av en gjenoppbygning. Trist som F, men sånn er det blitt.
Om jeg skal prøve å se noe positivt i det, er det jo at vi får råd til minst to gode signeringer for pengene. Dersom vi for en gangs skyld treffer med rekrutteringen, da...

Bruno på sitt beste er verdensklasse, du erstatter ikke de egenskapene med to "greie" spillere. Erstatteren må være ferdig pakke fra øverste hylle.
En annen ting: I stadig økende grad mener jeg å se at hele laget legger ansvaret over på Bruno i altfor stor grad. Tør ikke utfordre, men snur og spiller til Bruno. Spille på en bevegelse? Nei, heller trille trygt og kort til Bruno. Vi gjemmer oss bak her vi, og ser hva Bruno finner på!
Om Bruno drar, må andre stå opp og ta ansvar. Kanskje vil noen vokse på det? Samtidig handler det jo til syvende og sist om talent og evner - Det er jo ikke sånn at Ugarte eller Dorgu plutselig blir kreative playmakere selv om Bruno forsvinner.