Får vi £100 mill for Fernandes, så er det et enkelt valg spør du meg. JA JA JA. Selg!
Selv om han er vår klart beste og jevneste spiller, så er han passert 30 år, blir 31 år tidlig i ny sesong (september). Det vil være galskap å avslå et slikt tilbud. Det sagt så håper jeg ikke Bruno "selger sjelen" sin for Saudi.
Bruno Fernandes
-
- Liker gitt: 2537
- Liker mottatt: 10153
post liked by: Andtho01, Pwint, Jan Erik
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Jeg elsker Bruno, men om han har lyst til dette og vi får en uanstendig sum for ham så er det vel win win. Selv om det gjør vondt.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
9,5 millioner faktisk

post liked by: Jan Erik, Can2, Andtho01, Rød Pølse
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Det er jo så sinnsyke summer at det nesten ikke går an å si nei til, selv om jeg håper han/vi gjør det...
Det er for dumt når sånne spillere spiller i en bakgårdsliga der til og med FFK hadde hevdet seg.
Men hva kunne ikke United gjort med £100m +....?
Det er for dumt når sånne spillere spiller i en bakgårdsliga der til og med FFK hadde hevdet seg.
Men hva kunne ikke United gjort med £100m +....?
post liked by: Andtho01, Pwint, Can2, Rød Pølse, Blodfink
Klubben må først finne ut om dette er noe Bruno kan tenke seg. Hvis han er åpen for å ta livet av karrieren ville jeg definitivt kommet med et "motbud". Hvorfor skal klubben akseptere det første budet som tikker inn? Fra en interessent som har nærmest ubegrensede ressurser. Håper vi har en skarpere ledelse enn som så.
Vi snakker om Manchester Uniteds kaptein. Europas mest kreative og produktive midtbanespiller de siste fem årene. Han har fire årets spiller i United, på fem og et halvt år. I år tok han 'the double'. Lakenklubben mister ikke interessen hvis de møter litt motstand.
Jeg tror og håper at Bruno fortsatt vil spille ordentlig fotball.
Vi snakker om Manchester Uniteds kaptein. Europas mest kreative og produktive midtbanespiller de siste fem årene. Han har fire årets spiller i United, på fem og et halvt år. I år tok han 'the double'. Lakenklubben mister ikke interessen hvis de møter litt motstand.
Jeg tror og håper at Bruno fortsatt vil spille ordentlig fotball.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Tringe, Can2, Pwint, Pink Final, Buchan
Football, bloody hell!
-
- Liker gitt: 2537
- Liker mottatt: 10153
Samtidig så vet nok araberne også at United trenger penger, så de trenger ikke kaste ut en enorm overpris.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Det er bra at Bruno virker avslappa til dette, det er det beste for ham. Jeg er avslappa til det sjæl. Et ukomplisert salg eller forlengelse med 1 år f.eks. Begge deler funker.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Can2, Buchan
LUHG!
Saudiball er i vinden for tiden. Money talks:
"Man United transfer target Victor Osimhen is in talks to sign for Saudi Pro League side Al-Hilal, according to reports.
Footmercato has claimed that Al-Hilal are looking to bring Osimhen to the club with his €75m release clause set to be triggered. The Saudi outfit have reportedly made contact with the striker and are ready to offer him a huge contract."
"Man United transfer target Victor Osimhen is in talks to sign for Saudi Pro League side Al-Hilal, according to reports.
Footmercato has claimed that Al-Hilal are looking to bring Osimhen to the club with his €75m release clause set to be triggered. The Saudi outfit have reportedly made contact with the striker and are ready to offer him a huge contract."
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Blodfink, Can2, Buchan
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Høres ikke ut som Bruno er veldig interessert i å tasse rundt i sengetøy og spille OBOS-fotball i ørkenen.
Sitat fra junaitid dått enno:
"Jeg vil hjelpe til så mye jeg kan. Jeg lever drømmen min. Jeg er bare en veldig heldig fyr som lever drømmen sin i en av verdens beste klubber, i den beste ligaen i verden."
"Så hva mer kan jeg be om? Jeg må bare gi alt for meg selv, for lagkameratene mine, for fansen, for alle som har vært gjennom alt med meg. Det er alt."
Det er vel på tide å legge den ballen død. Bruno Fernandes blir i United
Sitat fra junaitid dått enno:
"Jeg vil hjelpe til så mye jeg kan. Jeg lever drømmen min. Jeg er bare en veldig heldig fyr som lever drømmen sin i en av verdens beste klubber, i den beste ligaen i verden."
"Så hva mer kan jeg be om? Jeg må bare gi alt for meg selv, for lagkameratene mine, for fansen, for alle som har vært gjennom alt med meg. Det er alt."
Det er vel på tide å legge den ballen død. Bruno Fernandes blir i United
post liked by: Pink Final, Andtho01, Jan Erik, Can2, selje, Tringe, Ryder, Buchan
Football, bloody hell!
Se for dere hvor vi hadde vært uten Bruno i år.. Hadde blitt veldig vanskelig å erstatte han for de summene det snakkes om. Og lykke til å finne noen på det nivået som vil spille uten Europacup neste år.. Håper Bruno får spille høyere opp i banen neste sesong, der han hører hjemme.
post liked by: Pink Final, Tringe, Jan Erik, Rød Pølse, Can2, Buchan