Bruno Fernandes
-
- Liker gitt: 59
- Liker mottatt: 1068
Han går ikke til en annen PL-klubb. Jeg tror ikke han er typen Xabi Alonso er ute etter, og Barca har ikke bruk for han slik det er nå. Det er neppe nok penger i Italia heller, og PSG har endret profil på hva de henter inn. Da gjenstår egentlig bare FC Bayern som eneste aktuelle kandidat, og siden de ser ut til å miste Wirtz nå så KAN jo kanskje det være et alternativ; de hentet en 30 år gammel Kane for et par år siden, så alder ser ikke ut til å være et direkte hinder. Jeg regner med Bruno blir i United, men jeg holder døra litt åpen for at München kan være noe han vurderer.
post liked by: Can2, Belfastboy, red, Pink Final, Buchan
For min del ble dette et ventet utfall. Jeg tror heller ikke det er aktuelt å selge til en europeisk klubb. United har kontroll på spilleren til 2028 (2027+1), Bruno er klubbkaptein og ekstremt viktig for sin landsmann i trenerstolen. United har lagt bak seg en elendig sesong og har allerede vist både ambisjon og intensjon på overgangsmarkedet.
Føler meg trygg på at Bruno ønsker å være en del av, og bidra til, oppturen. Toppnivå i Europa kan også bety at han ønsker å spille i ligaen som er ranket som nr. 1 i verden, for den største klubben i England. United er heller ikke ute av europeiske turneringer til evig tid.
Dette var godt for min egen fotballinteresse. Deilig å se at ikke alle er leiesoldater som bare er ute etter mest mulig penger. Bruno er spesiell, både som spiller og menneske
Føler meg trygg på at Bruno ønsker å være en del av, og bidra til, oppturen. Toppnivå i Europa kan også bety at han ønsker å spille i ligaen som er ranket som nr. 1 i verden, for den største klubben i England. United er heller ikke ute av europeiske turneringer til evig tid.
Dette var godt for min egen fotballinteresse. Deilig å se at ikke alle er leiesoldater som bare er ute etter mest mulig penger. Bruno er spesiell, både som spiller og menneske
post liked by: Andtho01, Spirograf1, Can2, Jan Erik, red, Vidar Dale Fjeld, Tringe, Belfastboy, M.r. Brownstone, Pink Final, Buchan, Pwint
Football, bloody hell!
Spillestilen, profesjonaliteten hans og skadehistorikken gjør at han er en spiller med potensial til å holde det gående på høyt nivå langt inn i 30-årene. I tillegg er han et menneske du vil ha i garderoben. Veldig glad for at han blir værende!
post liked by: Andtho01, Jan Erik, offside, Belfastboy, Rød Pølse, M.r. Brownstone, Pink Final, Buchan, Pwint
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 3993
- Liker mottatt: 17264
Ser ut til at Brunos familie - naturlig nok - hadde stor innflytelse på valget. Vi skylder dere en takk, Ana, Matilde og Goncalo 

post liked by: Can2, offside, Andtho01, Jan Erik, Pink Final, Buchan, Pwint, Spirograf1
Mulig det er Brunos agent som har hatt litt "overtenning" når det gjelder en overgang til Saudi, men uansett er det gode nyheter at han trolig blir i United. Dersom man skal sikte oppover på tabellen, er det vel sjelden en god ide å selge sin kaptein og beste spiller.
post liked by: Ryder, Can2, Belfastboy, Rød Pølse, Jan Erik, Andtho01, M.r. Brownstone, Pink Final, Buchan
Det er bra han blir, @alfen74, men noen ganger kan det være smart å 'cashe' ut på den største profilen for å bygge nytt.
Vi får aldri vite hva som hadde skjedd om han hadde dratt nå, så da får vi bare håpe han blir med på tidenes opptur neste sesong...(host, 21..., host)
Vi får aldri vite hva som hadde skjedd om han hadde dratt nå, så da får vi bare håpe han blir med på tidenes opptur neste sesong...(host, 21..., host)
post liked by: Andtho01, alfen74
Nå vet vi ikke om han øker lønna til Saudi-nivå i United enda
Woodward har tilbudt seg å forhandle avtalen.
Uansett bra om han blir i United. Nedtur om han går til en annen europeisk klubb nå

Woodward har tilbudt seg å forhandle avtalen.
Uansett bra om han blir i United. Nedtur om han går til en annen europeisk klubb nå

post liked by: Jan Erik, Andtho01, Can2, Rød Pølse, Pink Final, Buchan
LUHG!
-
- Liker gitt: 736
- Liker mottatt: 785
Kjempegode nyheter. Klassespiller men når man hører alt han bidrar med i klubben og garderoben tror jeg det er minst like viktig (de snakka om det i UNO sist)
Kanskje ikke kjempeoveraskende jeg husker et interjvu med ham og Eriksen før Quatar wm der begge var rimelige tøffe at skeptiske til wm ble holdt der med tanke på menneskerettigheter og forholda til arbeiderne som bygde stadioner osv. Bra å se han har integriteten i behold og ikke tok en Jordan Henderson.
Kanskje ikke kjempeoveraskende jeg husker et interjvu med ham og Eriksen før Quatar wm der begge var rimelige tøffe at skeptiske til wm ble holdt der med tanke på menneskerettigheter og forholda til arbeiderne som bygde stadioner osv. Bra å se han har integriteten i behold og ikke tok en Jordan Henderson.
post liked by: Can2, Rød Pølse, Pink Final, Buchan, Spirograf1
Nå fikk vi bekreftelse fra hovedpersonen selv at dette var en sportslig avgjørelse, i et intervju gjort på landslagssamling. Siterer fra united.no:
– Jeg snakket med treneren, Ruben Amorim, som var svært pågående i å få meg til å bli. Klubben gjorde det klart at de ikke ønsket å selge meg – kun hvis jeg selv ønsket å dra.
– Det var et veldig ambisiøst tilbud. Presidenten var en fantastisk person. Vi diskuterte aldri summene direkte, det gjorde min agent. Så snakket jeg med kona og familien min, og hun spurte meg: Hva er målene dine i karrieren?
– Det hadde vært en enkel avgjørelse, også for familien... João Cancelo er allerede der, og barna mine er vant til å leke med ham på landslaget. Vi er nære venner.
- Men jeg ønsker å fortsette på det høyeste nivået, i de største turneringene – og jeg føler fortsatt at jeg kan prestere der.
Bruno Fernandes takket altså nei til svimlende 2,75 mrd kr skattefritt over tre år for å spille ordentlig fotball for Manchester United. Han tjener jo greit nå også, men differansen er godt over 2 mrd kr, før skatt. Legendarisk hedersmann! Nå får han forhåpentligvis hjelp til å bære dette laget, etter en lovende start på vinduet.
– Jeg snakket med treneren, Ruben Amorim, som var svært pågående i å få meg til å bli. Klubben gjorde det klart at de ikke ønsket å selge meg – kun hvis jeg selv ønsket å dra.
– Det var et veldig ambisiøst tilbud. Presidenten var en fantastisk person. Vi diskuterte aldri summene direkte, det gjorde min agent. Så snakket jeg med kona og familien min, og hun spurte meg: Hva er målene dine i karrieren?
– Det hadde vært en enkel avgjørelse, også for familien... João Cancelo er allerede der, og barna mine er vant til å leke med ham på landslaget. Vi er nære venner.
- Men jeg ønsker å fortsette på det høyeste nivået, i de største turneringene – og jeg føler fortsatt at jeg kan prestere der.
Bruno Fernandes takket altså nei til svimlende 2,75 mrd kr skattefritt over tre år for å spille ordentlig fotball for Manchester United. Han tjener jo greit nå også, men differansen er godt over 2 mrd kr, før skatt. Legendarisk hedersmann! Nå får han forhåpentligvis hjelp til å bære dette laget, etter en lovende start på vinduet.
post liked by: Can2, Tringe, Pink Final, Andtho01, Buchan, Pwint, Jan Erik, M.r. Brownstone, Spirograf1, Pancho P, Belfastboy
Football, bloody hell!
Gode nyheter etter min mening.
Han fortjener all mulig suksess i Manchester United, etter dette valget.
Han fortjener all mulig suksess i Manchester United, etter dette valget.
post liked by: Pink Final, Andtho01, Rød Pølse, Pwint, Can2, Jan Erik, M.r. Brownstone, Spirograf1, Pancho P, Belfastboy
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 40827
- Liker mottatt: 30299
Fantastisk valg av Bruno.
På god vei til å bli klubblegende.
Bruno Fernandes, Man United through and through

På god vei til å bli klubblegende.
Bruno Fernandes, Man United through and through
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Buchan, Pwint, Can2, red, Jan Erik, M.r. Brownstone, Spirograf1, Pancho P, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

For en maskin vår kaptein er.
#2 og #3 er keepere.
#4, Declan Rice, har spilt 2674 færre minutter enn Bruno.
Hvilket tilsvarer en differanse på nesten 30 kamper
post liked by: Andtho01, Jan Erik, RedTrafford, Spirograf1, Rød Pølse, Tringe, Ryder, Can2