Andreas Pereira

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
Post Reply
User avatar

Topic author
ScholesLegend
Posts: 49
Joined: 18 Dec 2019, 00:35

Fult navn: Andreas Hugo Hoelgebaum Pereira
Født: Jan 1, 1996 (24)
Nasjonalitet: Brazil og Belgia
Høyde: 178 cm
Posisjon: Midtbane/offensiv midtbane
Fot: Høyre
Nåværende klubb: Manchester United
Ankom: Jul 1, 2015
Kontrakt til: 30.06.2023 med mulighet til 1 års forlengelse.



Image
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Tviler på om Pereira noen gang kommer til å bli god nok for oss. Forferdelig kamp igjen idag hvor verken førstetouchen, driv med ball eller overblikk er til stede....
Last edited by ScholesLegend on 19 Jan 2020, 19:59, edited 1 time in total.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Det er jo ille å slakte MUFC-spillere, men Pereira er ikke god nok i det hele tatt...Grusom i dag mot Pool. Helt enig. Han har den chippen til Martial, men det var det. Et vellykka veggspill får meg ikke til å forandre mening.
LUHG!

Deleted User 367

Ikke i tvil i det hele tatt. Han er rett og slett ikke god nok hverken for United eller PL.
Hadde nok passet bedre i Portugal, midt på tabellen lag.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Stygt å lage en spillertråd kun for slakt 8-)
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Ketil Cantona wrote: 20 Jan 2020, 22:55 Stygt å lage en spillertråd kun for slakt
Skjønner poenget, men det er vel ingen som hindrer noen i å skrive noe positivt om spilleren?
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Synes Pereira blir bedre og bedre jeg. Noen flotte assists og noen småfrekke driblinger her og der. Liker attituden hans. Ikke redd for å gå i duell og sette inn en suser av en takling. Han er kanskje ikke nødvendigvis fast på laget, men å shippe han vekk, er bare unødvendig - enn så lenge.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Elkey wrote: 21 Jan 2020, 21:30 Synes Pereira blir bedre og bedre jeg.
Faktisk enig liker det jeg ser av han. Dessverre blitt en hakkekylling.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Jeg synes også Pereira har tatt steg denne sesongen og vist seg fra en bedre side, kanskje spesielt i den offensive midtbanerollen.. men målpoengene uteblir og man ser at han mangler en del. Han har kanskje en liten fremtid i klubben, men da som stallfyll.. bare helt til stallen blir bedre, men det spørs om ikke Andreas har større ambisjoner enn å være stallfyll i United.

Han har jo en god høyrefot, men den får vi se alt for sjeldent..

Deleted User 108

Jeg er så gammeldags at jeg støtter alle spillerne som til enhver tid spiller på Manchester United jeg. Ser jo at Lingard bla sliter, irriterer meg over en lat Martial og en treg og uoppmerksom Lindeløf, men farsken de løper skjorta av seg og ofrer alt for klubben jeg elsker og da er det min plikt og støtte disse gutta når det ikke stemmer for dem også. Hva er vitsen med å gå på nettet og slenge dritt om disse og andre? Jeg har en familie som elsker United. Vi lar det gå en kule varmt på stua rett etter kamp, så er det bare å brette opp ermene og støtte, juble og elske gutta våre igjen. Gleder meg som en unge til å reise til Manchester i påska. Abstinenser nå når dette blir sesongens første tur.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

Mcilroy wrote: 21 Jan 2020, 23:42 Jeg er så gammeldags at jeg støtter alle spillerne som til enhver tid spiller på Manchester United jeg. Hva er vitsen med å gå på nettet og slenge dritt om disse og andre?
Støtter dette 100%.
Forstår ikke den nye ‘supporter’ trenden med å finne hakkekyllinger.

Pereira har selvsagt kvaliteter.
God med ball, hardt skudd, jobber og flink til å gjøre seg spillbar.

Dog ikke god nok til å spille fast på et bedre Manchester United.
Mangler tempo og oversikt.
Fortjener uansett ikke å dømmes FØR match er spilt.
Det gjør heller ikke Jones, Lingard og Lindelöf for å nevne 3.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Andreas P. oppsummerer på en
måte hvor United står som klubb i dag.

Det er jo standarden i klubben med spillere av hans kaliber.

Enkelte øyeblikk som er ok, men ellers for dårlig.

Det skal jo bygges nytt lag, så får man bare holde ut med dagens tropp i mellomtiden. Sommervinduet blir interessant...

Tror også Solskjær ser at kvaliteten er for dårlig. Om han mener at Pereira er god nok så skjønner jeg ingenting...
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pereira er worldclass, langt der ifra. Men det er litt sånn hadde han hat bedre medspillere rundt seg tror jeg også at han hadde vært bedre. Middelsspillere hever seg i gode lag. Men akkurat nå så har vi vel behov for topp, topp spillere. Glimtvis viser han gode tendenser, så får vi se.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Han har vært i klubben lenge, fått mange sjanser både hos oss og på lån hos ganske gode klubber i tøffe ligaer. Om det var noe x-faktor der, ville vi sett det nå.

Pereira er ikke en DÅRLIG fotballspiller, men er heller ikke veldig god til noe. På dette nivået trenger du ekstremkvaliteter i en eller annen retning, akkurat det mangler Pereira. Det gjør at han vil spille ok kamper av og til, men neppe bli dominant over tid - samt at det gjør ham lite nyttig også som "impact sub".

Han har knallbra innstilling, jobber hardt for laget og er uten nykker. Kanskje nettopp derfor tror jeg vi har sett taket hans også, det er liksom ikke noe mer å hente på den mentale biten.

Det er nok der til at han vil få en helt ok fotballkarriere, enten i en klubb på nedre halvdel av PL, et godt championship-lag eller tilsvarende i en annen liga.
Post Reply