Brandon Williams

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Han burde i alle fall kommet inn i stedet for Fosu-Mensah. Han kommer aldri til å bli god nok for United, er jeg redd, mens Williams fortsatt har mulighet til å ta steget.
Skal jeg tippe, anser trenerne ham for å være for svak defensivt, og dermed ofres han i disse kampene der det har vært viktig å tette igjen bakover.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Har vel litt med kjøpet av Telles å gjøre også. Rykka et hakk bakover i køen...Men han kan jo spille høyreback også. Får håpe han får en sjanse snart igjen. Og det kan jo også være noe disiplinært for alt man vet.
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Williams har akkurat gått på lån til Norwich:



Fikk 76 minutter i en 6-0 seier mot Bournemouth i Ligacupen. Virker som om fansen deres er fornøyd med debuten hans. Spent på hvor mye tid han får i Premier League for de, tror han har potensialet til å bli en ganske så bra spiller.
post liked by: Pink Final, Blodfink

Deleted User 429

Ser ut som at han har brukt godt med tid på styrkerommet den siste tiden. Det blir spennende å se ham (forhåpentligvis) spille fast i PL.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Jeg liker Williams, håper virkelig han beviser at han har noe i United å gjøre, hadde i grunn helst hatt ham i klubben denne sesongen.
post liked by: Pink Final
LUHG!

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Blodfink wrote: 25 Aug 2021, 17:24 Jeg liker Williams, håper virkelig han beviser at han har noe i United å gjøre, hadde i grunn helst hatt ham i klubben denne sesongen.
Einig. Eg veit ikkje heilt korleis det fungerar på eit slikt nivå, men både venstrebackne og AWB har godt av konkurranse frå ein talentfull og svolten Williams. Eg meiner jo at om han er god nok til å bli utlånt til ein PL klubb, eller sjølv championship, så skal han jo kunne konkurrere om plass på førstelaget. Når det er sagt forstår eg det også.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Williams får skryt og høyeste børskarakter mot Arsenal.
post liked by: JørgenT
LUHG!

Deleted User 430

Selv om jeg har mine klare tvil om kvaliteten så er det ingenting å si på innstilling og attitude.

post liked by: messilingard, Pangaea, Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18047

Williams er fullt på høyde med de som spiller backer for United denne sesongen. Og viktig poeng det med baller og guts.
post liked by: Pink Final
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Mye heller Williams enn Alex Telles i alle fall. Mulig de er på ca samme nivå ferdighetsmessig men så er det alt det andre som også teller.
post liked by: Pink Final

Deleted User 430

Vil også ha Williams fremfor Telles, men føler han blir veldig lik Dalot. Mye entusiasme og artige raid som ser fint ut, men fryktelig uvøren og skaper mye ubalanse. Liksom ikke helt det vi trenger, føler jeg..
post liked by: Pangaea, Pink Final, Pancho P
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Telles har en innleggsfot få andre på laget matcher. Men han fyller 30 senere i år, og Shaw vil fortsatt være førstevalg foran han. Så tenker vi like gjerne kan ha en sulten Brandon som andrevalg i den posisjonen, da Telles ikke helt har vist PL-nivå rent defensivt, og knapt kan sies å være bedre enn Shaw offensivt.
post liked by: Pink Final, Pancho P

Deleted User 595

Håper Shaw kan finne tilbake til formen under forrige sesong. Det var vilt bra. Nå har han jo vært mange år i klubben, og kun hatt én slik sesong. Men det vitnet om et høyt nivå. Ellers er vi vel litt tynt bekledd på begge sider, rent kvalitetsmessig. Vi vil jo helst ha slike ekstremt offensive vingbacker, som Liverpool benytter hyppig. Beste måten å skape overtall og bredde.

Kanskje vi må vente til sentrallinja er i boks? Lukter vel midtstopper, anker og spiss i første rekke, dette vinduet?

Blir spennende.
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Jeg mener fortsatt at Luke Shaw på tilnærmet maksnivå er god nok på et lag som kjemper i toppen. Han må bare holde seg skadefri, ha hodet på rett plass og utvikle en relasjon med kantspilleren. Ferdighetene er der, spesielt offensivt.
post liked by: red, Pink Final, Pancho P, Pangaea
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Synes det er vanskelig å vite hvor god han er nå pga enormt mange skadeproblemer, og han er kanskje ikke "klar" nå uansett, men jeg har fortsatt et lite (?) håp om at Ethan Laird kan komme inn og konkurrere på høyrebacken. Neste sesong er kanskje for tidlig og han trenger et lån til, men talentet er der. Og han vil i så fall være en moderne back som stormer opp langs sida og bidrar i angrep.

Det som også er litt vanskelig å bedømme er hvor gode taktisk disse spillerne kan bli, og da tenker jeg også på Williams. ten Hag er en såkalt posisjonsspill-manager har jeg forstått, og da må man være tenkende og disiplinert. Kan ikke alltid bare spille med hjertet utenpå drakten og dra til i alle dueller.

Vi får litt bedre indikasjoner i sommerkampene, vil tro at både Williams og Laird blir med der, i tillegg til de "faste".
post liked by: Pink Final, Pancho P
Post Reply