Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Slutt å let etter negativer. Ronaldo har reddet nakken vår i kamp etter kamp i år.
post liked by: Pink Final

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Det er det som er poenget mitt. Statistikken, og tabellen, kan tyde på at dette ikkje stemmer.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

@Otac Det var vel ikkje eingong ein påstand frå mi side - meir ein teori😉 Eg meiner likevel at ein argumentere for dette synet fordi Ronaldo har scora fleire mål i haust som har vore langt frå "ferdigscora" og som andre på laget truleg ikkje hadde scora på. Eg er ueinig med deg når du fokuserer på dei målgivande til Ronaldo og ikkje scoringane, all den tid at hovudoppgåva hans er å score mål.

Eg ser også at det går an å argumentere for at laget som heilskap hadde vore betre med ein annan spisstype på topp, ein krigar som f.eks Cavani. Likevel vil eg hevde at Ronaldo har vore éin av grunnane til at vi ikkje ligg endå verre an enn det vi faktisk gjer for øyeblikket. Som tidligare nemnt, ville eg ha retta søkelyset mot andre problemområde enn spissplassen.
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pancho P, visst har Ronaldo scora vanskelege og flotte mål. Men å argumentere at dette har vært utslagsgivende for bedre tabellplassering enn uten Ronaldo, blir feil. All den tid at laget ville ha spilt annerledes uten han.

Og som du seier, at Ronaldo har en jobb, det er å score, er kanskje litt av problemet? Ronaldos jobb, eller ein anna spiss på United, må være å ikkje kun score mål, men p hjelpe laget å vinne. Det være seg score, assistere, forsvare, bygge opp angrep, knytte opp spille, lage rom for andre osv. ein spiss som KUN har som oppgave å score, har for få arbeidsoppgaver.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Otac wrote: 06 Nov 2021, 10:09 @Pancho P, visst har Ronaldo scora vanskelege og flotte mål. Men å argumentere at dette har vært utslagsgivende for bedre tabellplassering enn uten Ronaldo, blir feil. All den tid at laget ville ha spilt annerledes uten han.
Når United har framstått så dårleg kollektivt over heile bana, meiner eg det også er feil å hevde at vi ville ha scora fleire mål utan Ronaldo på laget. Trur du den offensive samhandlinga og det offensive angrepsmønsteret hadde vore betre med andre spelarar på topp? Trur du at Ronaldo er grunnen til at det er så dårleg balanse på midten og så porøst i midtforsvaret? Eg trur ikkje det.

Eg har ikkje tid til å gå inn i ein djuptgåande analyse om presspel akkurat no, men eg trur det er for lettvint å peike på Ronaldo sitt manglande press. At vi er for dårlege i det kollektive presset, er nok heva over einkvar tvil, men då lyt vi også ta med Greenwood, Rashford, Pogba og andre i likninga.
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pancho P, eg er enig i omlag alt du skriver over. Men eg meiner At Ronaldo i Ronaldo tråen her, bidrar med alt for lite totalt sett for at United skal vinne kamper.

So kan man hylle Ronaldo so mykje ein vil, og slakte OGS, men dette er sjølvsagt samansett.

Fem assist på inneværende sesong og forrige sesong totalt sett er ALT FOR LITE!
Også tatt i betraktning det dårlige presspillet.
post liked by: Pancho P
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Otac wrote: 06 Nov 2021, 09:53 Det er det som er poenget mitt. Statistikken, og tabellen, kan tyde på at dette ikkje stemmer.
Statistikken viser også at DDG har hatt en sjokkerende mangel på målgivende gjennom mange år nå. Og enda verre er det med scoringer. Bør selges.

Vi har mange problemer akkurat nå, men en av verdens beste spillere er definitivt ikke ett av dem.
post liked by: Pwint, Pancho P

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pancho P i år har DDG faktisk berre ein mindre assist enn CR7. Marginalt.

Litt værre i fjor, med fire mindre.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12977
Liker mottatt: 8251

Otac wrote: 06 Nov 2021, 23:33 @Pancho P i år har DDG faktisk berre ein mindre assist enn CR7. Marginalt.

Litt værre i fjor, med fire mindre.
Eg synest @Pangaea sitt innlegg var svært godt, men eg vil ikkje ta æra for det😉
post liked by: Pangaea
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Klage på Ronaldo blir fur dumt. Uten han hadde vi sikkert vært i nedrykksonen!
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4790

Tja, det er kanskje å ta litt hardt i ;) Vi spilte jo noen kamper før Ronaldo kom, og gjorde det bra i dem. Så i tradisjonen med å trekke forhastede konklusjoner basert på faktorer som ikke nødvendig medfører kausalitet, er det vel bare å konkludere en gang for alle at Ronaldo er årsaken til borgerkrigen i Etiopia.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Sitat @Otac i Solskjær tråden 10/11.
Ronaldo sjølvsagt, men eg mistenker at han er ein del av garderobeproblemet. Det begynte i hvertfall når han blei kjøpt.
Godt å høre i siste MBH at Ronaldo tok en pep talk i garderoben til støtte for manageren.
post liked by: Otac
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pink Final, intensjonen kan ha vært god den.

Men kan Ronaldo ha undergravd manager, og spesielt kaptein Maguire ved å gjere slikt?

Det er også noko spesielt med å skulle pep talke i eit lag du akkurat har kommet til.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Helt umulig å si fra utsiden @Otac.
Kanskje har han sleipe baktanker?
Jeg velger enn så lenge å tro det beste om ham.
Altså at det er godt ment.

Ronaldo er nettopp ankommet, men alle kjenner hans karriere og hva han har oppnådd.
Det er ikke akkurat Jørgen hattemaker som har ankommet.
Nærere Kong Salomo.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pink Final, her er eg fullstendig uenig med deg.

Eg veit st mange her blindt ser på Ronaldo som en Jesus skikkelse, som kan gjøre vann til vin og slikt. Men i den virkelige verden so er Ronaldo på vei til å bli avdanka. På vei.

I min verden so må Ronaldo, Messi og Jørgen Hattemaker bevise først, og so få kred. Uansett. Ronaldo og Messi skal få kortare tid på seg, fordi de er legender, men må framleis bevise. Ronaldo tar mykje større plass enn han fortjener i forhold til kva kan har bevist.

Men klart, fanboysa meiner han skal ha alle rettigheter fra dag en.

Ronaldo har spilt i de. Italienske liga sist, og harnheller ikkje hatt noko avgjørende rolle i laget sitt. Kvifor skal han automatisk bli Jesus i verdens hardeste liga? Eg forstår det ikkje.
Post Reply