Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Mcilroy, nei. Har skaper eit forstyrrende element som tar masse fokus for manager og laget. I eit fullstendig meiningsfullt bytte.

Og denne støyen er ikkje eg som laga om du skulle tru det.

Deleted User 480

Det er sjelden jeg er enig med, eller synes Lockhurst kommer med noe fornuftig. Selv en klokke som har stoppet viser riktig tid to ganger i døgnet. Sitat fra MEN via United.no:
Lokalavisens United-journalist sier han foretrekker Cristiano Ronaldos temperament fremfor det han kaller Lionel Messis falske fasade. Samuel Luckhurst synes verken portugiseren eller Ralf Rangnick kom dårlig ut av episoden mot Brentford.

Pressen fråtser selvsagt videre i dette, som under del 2 av RR's pressekonferanse. Jo, RR sier at det ikke er ideelt å reagere som Ronaldo gjorde, men det skinner gjennom at han ikke synes dette var noen veldig stor sak. Vi kan jo ikke komme dit at vi blir i harnisk hver gang en stjerne er misfornøyd med å bli byttet ut og tvære på det i dagevis.

La oss si at vi kjøper Mbappé, vi leder 2-0 og han byttes ut etter 70 minutter. Det er overveiende sannsynlig at han reagerer på det. Skal man da nøre oppunder dette helt fram til avspark i neste kamp? Man må bli ferdig med ting.

Den andre ytterligheten er de som synes det er helt greit å spille på et lag som ligger på 5-17 plass. De tjener jo mer enn godt nok, og trenger ikke å ha større ambisjoner.

Vi må faktisk ha noen som sier fra, og er kapteinsemner. Det har vi hatt i alle våre lag med suksess.-Så får det heller bli noen utslag i negativ retning. Hva hadde Keane og Cantona vært uten temperamentet sitt?
post liked by: Pancho P, Blodfink, Pangaea, Cola2

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

EG ser med gru på neste sesong med Ronaldo i troppen.

Han kjem garantert til å fortsette over sommaren, for det er ingen som vil betale denne høge lønna, i tillegg til at han er kjent for å være kontroversiell.

Det KAN bli bra om Ronaldo slår seg til rette med å være andre eller tredjefiolin, men det tviler eg på at han gjer.
Nettopp dette kan bli ei nøtt å knekke for manager.

Han stormet igjen av banen på tirsdag uten å takke spillere eller supportere. Slik kan man ikkje oppføre seg.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Skal man tru på uttalelsen fra Falk om at Ronaldo med den utlandene klikk prøver å lede an i garderoben, eller skal man la være å tru på det?

Deleted User 108

Alt som er negativt om Ronaldo må vi ta som fasit @Otac. Det positive som løgn......
post liked by: Pink Final, Cola2, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Svaret er, la være å tro på det @Otac.
post liked by: Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pangaea
Posts: 2677
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Tenker det er sunnere å ikke bry seg om hva som skjer på Twatter. Mye bullshit, clickbait og likaholics.
post liked by: Pancho P, Cola2

Deleted User 430

Tenker dette sier det meste.. Falk er lite troverdig på annet enn BM..

post liked by: Pancho P

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Eg trur ar opptil fleire over her tenker at eg cherrypicker informasjon til å passe mitt narrativ om Ronaldo, medan de sjølv ikkke er klar over sin egen cherrypicking med å skulle beskytte Ronaldo i alle samanhenger. Tenk litt over det.

Eg er i det minste klar over min egen bias.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Kan bare snakke for meg selv.
Det ble lagt ut en video her i oktober, som skulle vise at Ronaldo latterliggjorde Solskjær.
Jeg gikk fem på, og ønsket Ronaldo på hue ut av klubben.
Den videoen var falsk.
Men om spillerne bevisst lager trøbbel for sin manager eller hverandre, da må den spilleren bort.
Uansett om det er Ronaldo, de Gea, Maguire, Shoretire, hvem som helst.
Vil påstå jeg ikke er biased.
Det serveres så mye fake news, slik som den videoen.
Er denne tweeten i samme gata?
post liked by: Pancho P, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pink Final, ja, men veit jo aldri. Men ingen røyk uten ild? I hvertfall om det er mykje og ofte røyk.

Poenget mitt var at om Maguire eller Lingard angivelig finner på eit eller anna so er det mange som henger seg på, medan når det gjelder Ronaldo so er mange skinnhellige.

Deleted User 480

Det er jo mulig at Ronaldo er en mann det lages spesielt mye Fake News rundt også. Er derfor litt på "alerten".
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Vi har vel alle våre sympatier og kanskje antipatier i retning våre spillere.
Er litt som deg @Otac at jeg ikke har mainstream favoritter.

Jeg klarer ikke å mislike Martial, Pogba, Lingard, Fred, de Gea, Jones, Lindelöf med flere hakkekyllinger de siste åra.
Jones er en større ‘helt’ i min bok enn Ronaldo.
Men så skal jeg være så bånn ærlig at jeg også har noen antipatier.
Skjønner feks verken hva de Beek eller Henderson har bevist som gjør at så mange har etterlyst dem på laget.
Vi klarer neppe å være helt nøytral noen av oss.

Ronaldo er et stykke ned på mitt personlige spillerbarometer.
Men jeg tror ikke uten videre på alle disse historiene om at han lager så mye trøbbel.
Var det ikke Ronaldo som sto opp for Solskjær i garderoben på slutten?
post liked by: Pancho P, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pink Final, det kan være at han gjorde. Men stod ikkje han og Bruno i spissen for å få sparka OGS også? Veit ikkje. Men når det er so mykje styr rundt ein spiller so er det i sum ofte eit eller anna. Og @Canto har eit poeng. Clickbait på Ronaldo er sikkert meir lønnsomt enn på Mata.

Eg hadde ikkje gidda å fortsatt å argumentere mot Ronaldo hadde det ikkje vært fordi mange meiner at han er so god og at vi burde bygge laget rundt han og at alle andre har dårlige haldninger og slikt, som sjølvsagt er feil. Eg får heilt fnatt av slikt. Hyllinga av kjøpet av Ronaldo. Ein eldgammel fyr. Etter kjøpet av Ronaldo har alt gått i dass. Just saying.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Ronaldo selger på godt og vondt.
Han er gammel? ✅
Bør laget bygges rundt ham i 22/23? ❌
Har han god treningskultur? ✅
Kan han ha tråkket noen på tærne? ✅
Kan han ha et poeng mtp dårlig mentalitet hos andre? ✅

Kan forresten ikke se en eneste her inne på dette lille forumet som ubetinget hyller Ronaldo.
Men vi er nok flere som ikke er med på å legge skylda på ham for at det gikk galt denne sesongen,
post liked by: Pancho P, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply