Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Mcilroy wrote: 26 Oct 2021, 11:03 Klart at Ronaldo har pondus i United @Otac
Du vet vel at han har spilt mer enn 5-6 kamper for klubben. Ronaldo er faktisk en legende. Han blir lyttet til og er nok den med mest pondus i klubben. Selv om man ikke liker fyren blir det for dumt at alt man gjør er galt. Da blir dine kommentarer om Ronaldo irrelevant.
Men nå virker det som om det er splittelse i spillergruppen. Da har manageren tapt uansett.
Det er 12 år siden han var her sist.
Pondus tar han ikkje med seg fra 12 år siden.

Og i hvertfall ikkje begynne å bruke denne som om at han skulle ha vært her heile veien, etter eit par kamper.

Var det ikkje nettopp dette som var so fint med United etter at OGS kom inn etter tiden med Van Gaal og Mourinho, at vi hadde ein tropp som var samstemte, drog i samme retning, uten for mykje internt bråk? Uten stjernenykker. Eit lag som jobba for kvarandre. Harmoni.

Sånn bortsett i fra Pogba da, men der er det mest Raiola som har bråket.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7392
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26224
Liker mottatt: 16750

Otac wrote:26 Oct 2021, 10:49 Du kan ikkje la EN stakkars forumbruker ødelegge for ditt bidrag til forumet,
Jeg kikka så vidt innom her mens jeg var på jobb, var opptatt med hva jeg gjør der.
Så denne videoen, og hadde ikke tid til å finstudere den.
Selvsagt fryktelig urutinert av meg å gå fem på.
Men jeg kjente det bruste skikkelig i det øyeblikket jeg trodde det var en autentisk video fra søndagen.
Når jeg så oppdager at det er fake, da mister jeg bare så trua på oss supportere.
Hvem lager noe sånt?
Jeg ber om unnskydning igjen til deg for mitt spørsmål før i dag.
Men, når man ser hvordan enkelte tidvis får herje i komm feltet på United.no….jeg vil ikke at dette forumet blir slik.
Det tror jeg heller ikke det blir.
Men om så finner jeg ingen motivasjon i å fortsette her.

En liten forklaring.
Jeg legger den ballen død nå.

Så håper jeg HELE laget inklusive godeste Ronaldo gjør sitt aller beste mot Tottenham Hotspurs.
post liked by: Pwint, Belfastboy, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Otac wrote: 26 Oct 2021, 10:57 Ronaldo må opparbeide seg pondus først.
Ein ganske sprek påstand, må eg seie. Mannen blir av mange oppfatta som tidenes beste spelar og har knust dei fleste rekordane som finst. Han har ein naturleg autoritet og pondus som ingen andre i klubben har og dette kjem frå ein som ikkje er noko stor Ronaldo-fan i utgangspunktet (meg sjølv).
post liked by: Ryder, Pwint
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pancho P, meiner du at om man kjem tilbake til ein arbeidsplass etter 12 år borte, at man skal gå rundt å artikulere og irettesette andre medarbeidere før det har gått eit par måneder? Uhøyrt!!
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Otac wrote: 26 Oct 2021, 17:25 @Pancho P, meiner du at om man kjem tilbake til ein arbeidsplass etter 12 år borte, at man skal gå rundt å artikulere og irettesette andre medarbeidere før det har gått eit par måneder? Uhøyrt!!
På ein vanleg arbeidsplass, nei, men så snakkar vi heller ikkje om ein vanleg arbeidstakar. Ronaldo er blant dei mest kjente ansikta i verda og har vunne det som vinnast kan både på klubbnivå og av individuelle prisar. Så klart han har opparbeidd seg 'pondus' i kraft av dette.

La oss seie at Angela Merkel gjekk tilbake til undervisningsjobben sin etter 16 år som rikskanslar i Tyskland. Vil du hevde at ho ikkje hadde opparbeidd seg 'pondus' i løpet av perioden som landets leiar og at ho ville ha mindre autoritet enn dei andre som underviser der no? Sjølvsagt ikkje.
post liked by: Pwint
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Men meiner du virkeleg at Angela kunne etter nokre få uker gå rundt å fortelle andre korleis dei skulle gjøre jobben sin? Og artikulert når ho ikkje blei fornøgd?

Kven skal han utøve autoritet over, etter få uker i klubben? Rashford? Cavani? Maguire? Shaw? Fernandes? DeGea? Som har lang fartstid i klubben, eller like lang fartstid som Ronaldo sjølv.

Nei, han stiller ikkje på bar bakke, men må faktisk yte litt får han kan nyte dette privilegiet.

Deleted User 480

Otac wrote: 26 Oct 2021, 18:28 Nei, han stiller ikkje på bar bakke, men må faktisk yte litt får han kan nyte dette privilegiet.
En spiss som scorer 6 mål på 8 kamper yter ikke litt?

Tidvis etterspørres det en Keane eller Schmeichel som kan adressere medspillere. Det burde, slik jeg ser det, være greit at Ronaldo tar denne "jobben". Gjennom sin enorme karriere han har nok opparbeidet seg kunnskap til å se hva som funker og ikke.
post liked by: Pancho P
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

Otac wrote: 26 Oct 2021, 18:28 Men meiner du virkeleg at Angela kunne etter nokre få uker gå rundt å fortelle andre korleis dei skulle gjøre jobben sin? Og artikulert når ho ikkje blei fornøgd?
Nei, for all del, men du snakkar om 'pondus', som eg tolkar som, autoritet, kraft, tyngde. Eg meiner at Ronaldo, saman med Messi, har den største fotballmessige pondusen av alle spelarane i verda. Å hente Ronaldo utan å forvente at han ville innta ei leiarrolle, ville vere ekstremt naivt. Litt av poenget var vel at han skulle rettleie og sette eit profesjonelt eksempel for dei andre spelarane og skape ein vinnarkultur. Både mat- og treningsvanane hans la visstnok lista høgare for fleire spelarar i troppen.

Der du ser Ronaldo som ein sutrande primadonna som ikkje vil bidra nok med hardt arbeid, ser eg på utbrota hans som frustrasjon frå ein patologisk vinnarskalle. Eg kan vere einig i at ikkje all gestikuleringa og klaginga hans nødvendigvis er så konstruktiv, men samtidig synest eg han får i overkant mykje tyn for den.
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pancho P, er på linje med den angåande kva pondus er. Men det er fremdeles ikkje noko du kan kreve å ha inn i ei ny gruppe. Om du så er Messi eller Ronaldo. Og det tenker eg med du er enig i.

Hadde det f.eks vært ok å vise pondus ved å rette på og gestikulere i første kamp? Andre? Nei, det kreves tid. Uansett kven du er. Og meir tid enn dette.

Å få overført litt vinnarkultur ser ikkje ut til å ha fungert, men han treng sikkert lenger tid?
Like lang tid som å opparbeide seg pondus i gruppa då 😅
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8245

@Otac Trur faktisk eg er prinsipielt ueinig med deg, og iallefall i tilfellet med Ronaldo. Eg har jobba fleire plassar der nye folk kjem inn og raskt inntar ei leiarrolle, gjerne pga erfaring, kva dei har oppnådd, ein naturleg autoritet, karisma, etc. Med Ronaldo kan du gange dette med hundre pga hans posisjon og status i fotballen. Om dette fell i god jord blant dei andre, skal vere usagt, men eg tippar dei fleste ville godta å bli irettesatt av fotballens alfahann.
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pancho P, dette vil vi sjølvsagt aldri få vite. Da måtte vi ha vært i gruppa å kjent på det.

Men la oss anta at du har rett. United har signert fotballens alfahann. Ikkje rart OGS har mista grepet etter Ronaldos inntog..

United har i hvertfall vært elendige etter at Ronaldo blei kjøpt. So kan vi no berre spekulere.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Om verdens beste i min jobb hadde blitt hentet til min arbeidplass, et sted der vi beviselig ikke hadde fått til all verdens resultater de siste åra, tror jeg faktisk jeg hadde latt meg belære.
post liked by: Pancho P

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Ryder, United har vært på oppadgående di siste åra.

Og ja, verdens beste var hos United i helga, han vann 5-0. Eg såg lite gestikulering(!) og hofteholding der.

Deleted User 430

Blir spennende å se om mer troverdige journalister kommer med lignende historier..

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... ssion=true
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7392
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26224
Liker mottatt: 16750

@Steinar Stenseth
Takk for den.
Spennende om det stemmer.
Det tilbakeviser en del påstander.
Jeg gikk jo fem på selv i går, og hisset meg voldsomt opp på Ronaldo til jeg fant ut det var fake news.
Media har stor makt, og vi lar oss (lett) påvirke.
post liked by: Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply