Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
Post Reply

Deleted User 430

Da ser det ut til at siste rettsak vedr. voldtektssaken har blitt avvist også.

https://www.bbc.com/sport/football/58840227
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Dessverre ingen frifinnelse, men avvist på grunn av en "saksbehandlingsfeil" av kvinnens advokat. Vedkommende hadde brukt lekkede dokumenter i bevisførselen, noe som er formelt umulig for retten å godkjenne. Det betyr dessverre ikke nødvendigvis at det som sto i dokumentene var usant (det er ifølge disse dokumentene Ronaldo angivelig innrømmer at kvinnen sa nei), selv om det nå neppe blir noen rettssak eller domfellelse.

Deleted User 430

Ryder wrote:08 Oct 2021, 12:19 Dessverre ingen frifinnelse,
Det er sant, men det at sivilsaken er avsluttet/avvist kombinert med at aktor droppet å kjøre straffesak i 2019 pga. bevisets stilling burde vel legge ballen død én gang for alle i rettsapparatene..?
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Steinar Stenseth wrote: 08 Oct 2021, 12:55
Ryder wrote:08 Oct 2021, 12:19 Dessverre ingen frifinnelse,
Det er sant, men det at sivilsaken er avsluttet/avvist kombinert med at aktor droppet å kjøre straffesak i 2019 pga. bevisets stilling burde vel legge ballen død én gang for alle i rettsapparatene..?
Skulle tro det. Med mindre dokumentene/bevisene får en annen status, men det er vel veldig lite sannsynlig ettersom det var snakk om intern korrespondanse mellom Ronaldo og advokatene.

Deleted User 430

Ryder wrote:08 Oct 2021, 12:59 ettersom det var snakk om intern korrespondanse mellom Ronaldo og advokatene.
Pluss at ingen vel har bekreftet med 100% sikkerhet at de er ekte?
Ikke det at jeg ikke tror de er det, men så lenge det finnes et snev av mulighet for at de er tuklet med så kan det vel ikke brukes i en rettsak..?

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Kven hadde trudd at managementet til United trudde at vi hadde anledning til å ha ein spiller på bana som ikkje gidder å presse motstanderen.

Naivt!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Det diskuteres mykje Pogbas rolle i Uniteds fiasko mot pool, og ellers. Men kva med Ronaldos rolle her. Det store forskjelle. Ifra i fjor. Han skulle ha hatt rødt kort før Pogba på søndag. Heilt meingslaust hodemist. Og farlig nok.

Eg trur Ronaldos rolle i miljøet og garderoben har vært fatalt for United og OGS. Og eg håper at dette kjem for dagen når støvet har lagt seg.

Deleted User 480

Otac wrote: 25 Oct 2021, 22:42 Det diskuteres mykje Pogbas rolle i Uniteds fiasko mot pool, og ellers. Men kva med Ronaldos rolle her. Det store forskjelle. Ifra i fjor. Han skulle ha hatt rødt kort før Pogba på søndag. Heilt meingslaust hodemist. Og farlig nok.

Eg trur Ronaldos rolle i miljøet og garderoben har vært fatalt for United og OGS. Og eg håper at dette kjem for dagen når støvet har lagt seg.
Det er mulig jeg har på meg Ronaldo-brillene mine, men jeg er ikke så skeptisk til han.

Flere av spillerne har sagt det er bra å ha han i laget. Han har scoret i 6 av 8 kamper, hvorav et par har vært matchavgjørende. Jeg må innrømme at jeg ikke vet hva Ronaldo bidrar med i miljøet og garderoben, så jeg skal ikke dra noen konklusjoner angående det.

Angående det gule kortet, som nok var
orange. Kan være enig i at det var hodemist, men Liverpool-spilleren legger seg jo oppå ballen og provoserer i forkant. Tror det kunne irritert sindigere folk enn Ronaldo. Mulig det ble sett på som formidlende.

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Tilfelle?

post liked by: Pwint
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

Er dette tatt ut av kontekst?
Eller stemmer det?
Stemmer det er det intet annet enn horribelt- horribelt!

Jeg synes det var gøy med Ronaldo tilbake.
Men sier nå som da.
For meg er han mye mindre klubblegende enn Solskjær.

Ble jo forsøkt latterliggjort av bl.a «supporteren» Sir Paul Scholes for det i komm feltet.
post liked by: Pwint, Otac, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Vidar Dale Fjeld

Jeg tror ikke Ole var mannen som hentet Ronaldo tilbake...det var nok økonomiavdelingen...samtidig viser det at Ole ikke er sterk nok til å stå imot, og var Beek Oles sitt kjøp? Det harmonerer ikke hos meg. Og så synes jeg at det har vært svak rullering på laget...vitner om en manager som er "redd" sine stjerner. Og alt er bare antagelser fra meg, men mye som skjer er ikke vanlig Ole "style". Han kjenner kniven mot strupen og han går mot sine egne prinsipper...jeg synes nå synd på Ole...han har det ikke godt, nå snakker jeg fra det menneskelige perspektiv.
post liked by: Blodfink
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Pink Final wrote: 26 Oct 2021, 09:10 Er dette tatt ut av kontekst?
Eller stemmer det?
Stemmer det er det intet annet enn horribelt- horribelt!
Det er selvfølgelig fake. Bildene av Ole er tatt tidligere, han hadde boblejakke og ikke dress mot Liverpool.
post liked by: Pink Final, Belfastboy

Vidar Dale Fjeld

Det er mye mulig, men faktene til Ronaldo ser ut til å spille på direktiver fra sidelinjen uansett, og de ser jo ikke akkurat som om det er en hyllest til de beskjeder som blir gitt. Vi burde kvitte oss med Ronaldo...få han ut, han er større enn klubben synes han. Jeg er irritert kjenner jeg og provosert over klubbens håndtering av sagaen de siste mnd...
post liked by: Pink Final
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2592
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11858
Liker mottatt: 7611

Otac wrote: 26 Oct 2021, 08:25 Tilfelle?

Dette er nok kreativ klipping. Det er vel en "kommentar" til lagkameratene som beveger seg i alle retninger, tenker jeg. :P
post liked by: Pink Final, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Enig med @Vidar Dale Fjeld, om dette er Ronaldo i fra Liverpool kampen so er det hårreisende.

Eg trur som tidlegare sagt mange ganger at Ronaldo ikkje er OGS sitt kjøp. So kan man kanskje kritisere OGS for å ikkje stå imot.
Men med dette nisse-opplegget i administrasjonen, og SAF luskende rundt so er det ikkje lett.
Og OGS er ein person som sikkert nok er føyeleg om argumenta er gode nok. Som man bør være.
Sjå berre kor mange her som hyllet kjøpet av Ronaldo. Man blei jo idioterklært om man ymta frampå at dette var feil.

Eg tør påstå at Ronaldo blei OGS sitt fall.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pwint wrote: 26 Oct 2021, 09:45 Dette er nok kreativ klipping. Det er vel en "kommentar" til lagkameratene som beveger seg i alle retninger, tenker jeg. :P
Det blir like mykje spekulasjon andre veien. Det som i hvertfall er sikkert, om det er til OGS eller til lagkamerater, slik oppfører man seg ikkje.
Post Reply