Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2598
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7638

Otac wrote: 26 Oct 2021, 09:52
Det blir like mykje spekulasjon andre veien. Det som i hvertfall er sikkert, om det er til OGS eller til lagkamerater, slik oppfører man seg ikkje.
Det er ikke så mye spekulasjon med tanke på at Solskjær klippet ser ut til å være fra en annen kamp. Solskjær hadde vel boblejakke på seg i liverpool kampen? Som flere andre sier rundt omkring så er dette fra når Ronaldo peker på hva som skjedde i forsvarsspillet når vi slapp inn enda et mål. Syns ikke det er så ille.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Pwint wrote: 26 Oct 2021, 09:56
Otac wrote: 26 Oct 2021, 09:52
Det blir like mykje spekulasjon andre veien. Det som i hvertfall er sikkert, om det er til OGS eller til lagkamerater, slik oppfører man seg ikkje.
Det er ikke så mye spekulasjon med tanke på at Solskjær klippet ser ut til å være fra en annen kamp. Solskjær hadde vel boblejakke på seg i liverpool kampen? Som flere andre sier rundt omkring så er dette fra når Ronaldo peker på hva som skjedde i forsvarsspillet når vi slapp inn enda et mål. Syns ikke det er så ille.
Det var poenget mitt i siste kommentaren min.
OGS sitt klipp er tatt ut av kontekst.
Kven Ronaldo sikter til blir bare spekulasjoner, men det er uansett ikkje bra.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Dersom lagkameratene springer rundt som hodeløse høns synes jeg det er greit at noen påpeker det. Folk her idoliserer Roy Keane for at han konfirmerte lagkamerater over en lav sko på banen, da må det være innafor at Ronaldo gjør det.
Det er mye større problemer med hans inntreden enn at han påpeker feil, tror ikke vi har for MYE av det i laget for å si det sånn.
post liked by: Pwint, Pancho P, Blodfink
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Otac wrote: 26 Oct 2021, 08:25 Tilfelle?

Selvfølgelig fake og veldig unødvendig å poste i denne tråden for å skape spekulasjoner.
post liked by: Pwint, Ryder, Pink Final, Belfastboy, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16755

Er på jobb og hadde ikke tid til å finstudere.
Må spørre, gjør du dette bevisst for å provosere @Otac?
I så fall, sånt trengs ikke her inne.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pink Final
Meiner du at det er urelevant?
Eg synest faktisk du er frekk som spør.
Eg tar forbehold ved innlegget mitt.

Dersom det er tilfelle, på eit eller anna nivå, so er dette heilt i tråd med korleis eg meiner Ronaldo forurenser med sin tilværelse i United.
post liked by: Pink Final, Schmeichel
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Men nå er det slått fast at det ikke er tilfelle at han hermer etter Solskjær. Kan vi ikke la det ligge der, i stedet for å spekulere videre?
post liked by: Pwint, Pink Final, Belfastboy, Pancho P
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26240
Liker mottatt: 16755

@Otac
Beklager om du postet i god tro ☺️☺️

(For om det hadde vært motsatt stuper min interesse for forumet her brått.)
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Ryder wrote: 26 Oct 2021, 10:34 Men nå er det slått fast at det ikke er tilfelle at han hermer etter Solskjær. Kan vi ikke la det ligge der, i stedet for å spekulere videre?
Har vi? :)

Uansett, Ronaldo har eit kroppspråk som ikkje er bra for eit lag som skal være UNITED.

Vidar Dale Fjeld

Vi bør ha litt forståelse for spekulasjoner og uroen som preger klubben akkurat nå...så lenge ikke en tar person men ball bør det være litt takhøyde slik ståa er nå...det blir litt "worst case scenario" nå og alle mener noe...nyanser skiller de fleste. Men vi alle skjønner at det blir spennende dager og rykteflommen vil ikke avta. Bare husk ballen! :D
post liked by: Blodfink

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Pink Final wrote: 26 Oct 2021, 10:38 @Otac
Beklager om du postet i god tro ☺️☺️

(For om det hadde vært motsatt stuper min interesse for forumet her brått.)
Når det gjelder Ronaldos rolle i United, so er eg meget kritisk til denne ja.

Du kan ikkje la EN stakkars forumbruker ødelegge for ditt fantastiske bidrag til forumet, som overgår mitt bidrag x100.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Otac wrote: 26 Oct 2021, 10:46
Ryder wrote: 26 Oct 2021, 10:34 Men nå er det slått fast at det ikke er tilfelle at han hermer etter Solskjær. Kan vi ikke la det ligge der, i stedet for å spekulere videre?
Har vi? :)

Uansett, Ronaldo har eit kroppspråk som ikkje er bra for eit lag som skal være UNITED.
Ja, det har vi. Nok av reelle utfordringer ved Ronaldo, trenger ikke finne på ting.

Sa du det samme om Keane og Smeichel da de brølte lagkamerater opp i trynet etter en feilpasning?
post liked by: Pwint, Pancho P
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2598
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7638

Den siste tiden har vært skikkelig kjip for oss som er glade i klubben. Det er lett for å bli provosert, bli med i opphetede diskusjoner og la seg villede av et aktivt internett. Spesielt etter liverpoolkampen. Men, jeg tenker at vi bør forsøke å ikke la oss rive med av spekulasjoner. Et eller annet har skjedd med klubben i det siste. Ja, vi har fått inn noen nye spillere, men jeg syns ikke det forklare den kollapsen vi har sett nå. Utrolig kjipt at Varane ble skadet. Vi hadde trengt ham nå. Utrolig kjipt at vi ikke fikk oppgradert defensiv midtbane. Det hadde nok betydd noe. Men aller kjipest er det at de andre lagene ser ut til å ha gjennomskuet vår litt naive taktikk. Her må Solskjær og teamet i tenkeboksen. Det er ikke enkeltspillere som skal få ansvar for denne kollapsen. Den er total.
Last edited by Pwint on 26 Oct 2021, 11:03, edited 1 time in total.
post liked by: Belfastboy, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Ryder wrote: 26 Oct 2021, 10:49 Ja, det har vi. Nok av reelle utfordringer ved Ronaldo, trenger ikke finne på ting.

Sa du det samme om Keane og Smeichel da de brølte lagkamerater opp i trynet etter en feilpasning?
Her har vi litt av kjernen ved mitt problem med Ronaldo.
Ronaldo oppfører seg som om at han har vært i klubben i åresvis.
Det har han ikkje.
Han har vært her i 5-6 kamper, og har langt i fra samme pondusen som Keane og Schmeichel hadde.
Da skal man ikkje stå å aktikulere mot de andre spillerane eller trenerbenken. Ei heller jogge rundt og ikkje ta ansvar når ballen misses.
Ronaldo må opparbeide seg pondus først.

Alt anna er sjukt provoserande og ødeleggande.

Deleted User 108

Klart at Ronaldo har pondus i United @Otac
Du vet vel at han har spilt mer enn 5-6 kamper for klubben. Ronaldo er faktisk en legende. Han blir lyttet til og er nok den med mest pondus i klubben. Selv om man ikke liker fyren blir det for dumt at alt man gjør er galt. Da blir dine kommentarer om Ronaldo irrelevant.
Men nå virker det som om det er splittelse i spillergruppen. Da har manageren tapt uansett.
post liked by: Pancho P
Post Reply