Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 430

Pink Final wrote:27 Oct 2021, 15:03 Det tilbakeviser en del påstander
Burde gjøre det, om det stemmer, men tviler på at det endrer folks oppfatning av han i særlig grad. Uavhengig om man er for, imot eller nøytral.
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8243

Steinar Stenseth wrote: 27 Oct 2021, 15:08
Burde gjøre det, om det stemmer, men tviler på at det endrer folks oppfatning av han i særlig grad. Uavhengig om man er for, imot eller nøytral.
For mange i dagens (medie) samfunn er det viktigaste å først finne eit standpunkt for så å bruke all energi på å forsvare dette synet, uansett om det skulle finnast gode motargument. Dagens polariserte og polariserande debattmiljø er det største hinderet for skikkeleg meiningsutveksling og du kan ikkje lese eit kommentarfelt utan at folk flyg i strupen på kvarandre. Kommentarfeltet på United.no har til ein viss grad utvikla seg på same måte som liknande felt i VG og andre tabloidaviser.

Eg er som tidlegare nemnt ikkje spesielt stor fan av verken Ronaldo eller Pogba, men eg synest kritikken av dei har antatt latterlege proporsjonar. Når ein i tillegg manipulerer 'bevis' for å få endå meir fyr på bålet, kan vi begynne å snakke om ei heksejakt.

Så det korte svaret mitt er at mange vil gi blaffen i desse opplysningane så lenge dei ikkje passar inn i agendaen deira.
post liked by: Ryder
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Denne kognitive biasen er en snikende tiger. Eit døme kan man sjå her,no, då plutseleg det blei fakta at Ronaldo samla garderoben.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8243

Otac wrote: 27 Oct 2021, 15:51 Denne kognitive biasen er en snikende tiger. Eit døme kan man sjå her,no, då plutseleg det blei fakta at Ronaldo samla garderoben.
Ingen har sagt at det var eit faktum, men denne informasjonen er vel like viktig som rapportane om misnøye og sabotasje, som vi har lese dei siste dagane.
post liked by: Pink Final
It's Squeaky Bum Time!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pancho P, joda, det blei oppfatta som fakta.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26214
Liker mottatt: 16723

Otac wrote:27 Oct 2021, 15:51 då plutseleg det blei fakta at Ronaldo samla garderoben.
Av og til så blir vi positive supportere (jeg regner meg i den kategorien) omtalt som blindt lojale.
Sier ikke at du eller noen andre her har skrevet det.
Jeg var forholdsvis fornøyd da han ble kjøpt.
Men, han er på ingen måte blant mine største legender.
Jeg liker ham altså relativt godt.

Som du så i går er jeg i stand til å ønske Ronaldo fjernet på flekken, om han hadde vært respektløs mot klubb og manager.
Nå i dag kommer det en artikkel som omtaler Ronaldo i positive ordelag.
Jeg skriver om det stemmer er det positivt.

Sier ikke at det er fakta at han har samlet garderoben.
Men, hvorfor ikke tro det beste om alle spillerne våre.
Hvorfor skal vi peke ut noen som syndebukker?
Se siste MBH hva Andy Mitten sier om click bait vs gode journalister.
Jeg gikk som sagt selv fem på fordi en fulling på nett hadde kokt sammen to klipp.

Skulle stå tulling* men fulling er kanskje det han var denne ‘video komponisten’ 😅
post liked by: Pancho P, red, Otac, Shady
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Andy Mitten bekrefter vel også nærmest det samme om Ronaldo, som står i artikkelen som er linket til her.
post liked by: Pink Final, Pancho P

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pink Final, angåande klippet igår so synest eg Ronaldo gjer ein særs dårlig figur på sitt uavhengige klipp. Eg tok ikkje klippet av OGS inn i den likninga. Ronaldo har eit forferdeleg kroppsspråk og gestikulering. Og bør kanskje sjå seg littni speilet sjølv før han kritiserer innsatsen til andre.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8243

Otac wrote: 27 Oct 2021, 16:00 @Pancho P, joda, det blei oppfatta som fakta.
Eg oppfattar ikkje ein artikkel i MEN som fakta i seg sjølv, men likevel er den viktig for å balansere det noko einsidige bildet av 'sutraren' Ronaldo. Kanskje bildet er meir samansett enn mange trur?

No skal eg vokte meg vel for å ta mannen og ikkje ballen og eg håpar eg blir moderert om eg trakkar over streken. Likevel verkar det som nokon blindt trur på dei negative oppslaga om Ronaldo og vél å ignorere dei som framstiller han i eit betre lys.
post liked by: Pink Final
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26214
Liker mottatt: 16723

@Otac
Deler den om han viser for åpen scene at forsvaret er all over the place.
Liker ikke det heller.
Men det ville vært 10x verre om han hadde karikaturert sin egen manager.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pancho P, Touche!

Det gjer eg nok. Eg er utsatt for kognitiv bias!

Men tolker du virkeleg meg som den einaste med dette her, angåande Ronaldo?

Å lese eller skrive eller leve uten å halle til eine aller andre sida er umulig. Eg innrømmer det.

Og her er mange andre pro Ronaldo som har skjevere slagside enn meg.
post liked by: Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8243

Otac wrote: 27 Oct 2021, 16:21 @Pancho P, Touche!

Det gjer eg nok. Eg er utsatt for kognitiv bias!

Men tolker du virkeleg meg som den einaste med dette her, angåande Ronaldo?

Og her er mange andre pro Ronaldo som har skjevere slagside enn meg.
Eg veit ikkje om eg er ein god vurderar av slagsider, men eg synest du er i overkant streng mot Ronaldo 😉 Oppfattar hyllinga av Ronaldo som sterkare andre plassar enn her.

Sjølv har eg eit ambivalent forhold til mannen. Han var grisegod for oss i forrige periode, men han blir aldri blant dei største United-legendene for meg. Mykje pga det brennande ønsket hans om å spele for Real Madrid.

Likevel klarer eg ikkje å bli provosert av oppførselen hans på bana. Eg tenker at vi tidlegare har hatt spelarar som har vore minst like kritiske og kjeftande på bana som det Ronaldo er no. Kunne han ha gjort det på ein meir konstruktiv måte? Dét kan eg vere med på.
post liked by: Pink Final, Ryder
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 430

Otac wrote:27 Oct 2021, 15:51 Denne kognitive biasen er en snikende tiger. Eit døme kan man sjå her,no, då plutseleg det blei fakta at Ronaldo samla garderoben.
Hvem har sag at dette er fakta? Bortsett fra en ekstremt lite troverdig journalist, vel og merke..
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Ronaldo sin gestikulering er bare barnemat i forhold til min etter et slik tap mot Liverpool 😊
post liked by: Pancho P, Pink Final, Otac, Blodfink, Cola2
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Jeg svarte NEI i pollen til @Otac om CR var et godt kjøp eller ei, det er ikke et 100% nei, men over 50%, så da ble det nei...Grunnen er at han ikke har hevet United, resultatene peker nedover. Det er ikke hans skyld, han har produsert, og vi har da bruk for ham. Problemet er at Cavani er stilt i skyggen...Spillestilen er også all over the place, jeg finner ikke systemet rett og slett. Og også Ronaldo har vært svak innimellom, alderen preger ham også litt...

Samspillet i angrepsrekka er også mildt sagt sjokkerende dårlig, noe man kan se frustrerer spillerne. Skrev jo tidligere at dette må spillere av denne kvaliteten selv forstå, om ikke må manager og trenere inn å lære dem det, foreløpig har intet skjedd i positiv retning...Og det blir som med Zlatan, mye skal innom CR. Jeg var og er positiv til Zlatan, når han kom hadde vi ikke noen Cavani f.eks. Sånn sett mener jeg Zlatan var en mer forståelig signering enn CR.

Men nå er han uansett i klubben, og man får jo bare håpe det beste.
post liked by: Pink Final
LUHG!
Post Reply