James Garner

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Topic author
Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

James David Garner
Født 13 mars 2000
Engelsk
Midtbanespiller sentralt
Vært i United siden 8-års alderen
Kaptein på flere aldersbestemte nivå, både i klubb og på landslag. Seinest i dag (9. Oktober) i 3-1-tapet for Frankrike u19, en kamp han også scoret Englands eneste mål.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Til midtbane å være, så scorer han mye mål. Det overrasker meg at han har fått så lite spilletid som han har fått, for han virker ekstremt talentfull. Det er også en spiller som har hatt mye kapteinsansvar, noe som er mangelvare i United. Jeg er dessverre redd for at han må vente på sjansen sin pga. den siste tidens dårlige resultater.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ja, tydelig at trenerne ikke synes han er klar for seniorfotball, selv om han har spilt godt i cup-spill mot seniorlag, ikke PL-lag, men det er tøffe og sterke spillere nedover i divisjonene.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Mål og assist på Garner i dag i en 2-0 seier til Nottingham. Godt å se han endelig har kommet i gang denne sesongen. Virker som han er tilbake der han var i fjor (err ja, samme lag og greier, haha).
post liked by: Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Scoret et flott mål i dag i viktig kamp mot Coventry. Nå er Nottingham Forest virkelig i form, og ligger på playoff. Klarer sikkert ikke kjempe seg opp til direkte opprykk, men kan være gode sjanser for å klare det via playoff hvis de fortsetter å gjøre det såpass bra. Det blir spennende å se hva som skjer med Garner neste sesong, om han blir satset på i United, eller må evt ta et år til på lån, f.eks. til Nottingham Forest hvis de rykker opp.
post liked by: red
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Det beste er kanskje å være tålmodige og la han få ett år til. Spesielt om de skulle rykke opp er det jo helt ypperlig trening for han i et lag der han er helt bankers i 11ern.

Men samtidig, det frister veldig å få sett han tilbake i United...

Merker generelt at når det ikke går så bra med førstelaget, så er det akademispillerne som holder interessen/håpet oppe.
post liked by: Pangaea, JørgenT

Deleted User 429

Jeg tenker at hvis han er i nærheten av å få spille neste sesong er det kanskje fornuftig å beholde ham på høsten når det er ligacup- og (eventuelt) Europa/Conference League-kamper der det er gode sjanser for å la yngre spillere få spilletid, og så eventuelt vurdere å låne ham ut igjen etter nyttår.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Målgivende på Garner i dag. Vi får prøve å fokusere på kanskje det eneste positive denne sesongen: James Garner. Håper han kan komme inn neste sesong og få reelle sjanser av (forhåpentligvis) ten Hag. 2-0 til Forest, men ser fortsatt vanskelig ut med direkte opprykk. Få kamper igjen, men Forest er i form.
post liked by: Pancho P, Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Sånn som sesongen har utviklet seg så er Garners spill i Forrest en av sesongens lyspunkt. Det vil nok bli en vanskelig avgjørelse hvorvidt han skal få sjansen neste sesong hos oss, eller om han skal lånes ut til en PL klubb neste sesong. I mine øyne så vil det selvsagt avhenge av hva som kommer inn sentralt. Kommer det to tydelige førstevalg inn, noe jeg ikke helt anser for å være sannsynlig, så er det nok mer naturlig at Garner lånes ut. Blir det hentet én spiller så blir det en vanskeligere vurdering, da blir det nok en vurdering med hvor mange kamper vi kan forvente å få brukt han i. Slik jeg ser det så er uansett Garner en bedre løsning enn for eksempel Matic neste sesong. Både med tanke på å få utviklet Garner på høyeste mulig nivå, men også fordi Matic som regel er tom etter 65-75 minutter hvor Garner holder 90 minutter uten noe problem. Så er det ikke sikkert at Garner vil lykkes slik vi alle håper, men slik jeg ser det så er det ingen spillere fra akademiet som har større sannsynlighet for å lykkes i United enn Garner per dags dato.
post liked by: Pink Final, Pangaea, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Pangaea wrote: 09 Apr 2022, 20:23 2-0 til Forest, men ser fortsatt vanskelig ut med direkte opprykk. Få kamper igjen, men Forest er i form.
Bare 6 poeng opp til Bournemouth nå:
Image
Tenker det er forholdsvis gode sjanser for direkte opprykk pga Forest og Bournemouth møter hverandre i den nest siste serierunden. Så Forest trenger bare å vinne en kamp mer enn Bournemouth på seks kamper + vinne den kampen de har mot hverandre.

Nottingham Forest kamper:

Luton (A) [5]
West Bromwich Albion (H) [11]
Peterborough (A) [24]
Fulham (A) [1]
Swansea (H) [13]
Bournemouth (A) [2]
Hull (A) [20]

Bournemouth kamper:

Middlesbrough (H) [8]
Coventry (A) [14]
Fullham (H) [1]
Swansea (A) [13]
Blackburn (A) [7]
Nottingham Forest (H) [3]
Millwall (H) [9]

Blir spennende, og ikke minst veldig gøy om Nottingham Forest igjen skulle være å se i den øverste divisjonen i England.
post liked by: Pangaea, Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16734

Kunne vært gøy med et gjensyn av Nottingham Forest i PL.
Se på den match nummer to de har.
Forest - West Brom.
Vi er jo noen gamlinger her inne.
Tenk dere den matchen på terminlista i 1978/79.
Shilton, Anderson, Lloyd, Burns, McGovern, Robertson, Woodcock, Francis, Birtles m.fl.
Mot Gooden, Batson, Alistair Brown, Robson, Tony Brown, Regis, Cunningham m.fl.
Med Brian Clough i grønn genser på benken, og Peter Taylor i dress ved siden av.
Ron Atkinson i dress med Mick Brown i treningstøy ved sin side.
Hvilken tippekamp - hadde gleda meg så sykt - med 1/2 liter Cola i glassflaske og ✨Stjernepose✨ for dere som er 50+ 😄

Moro at James Garner gjør det så bra der.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Stats fra dagens kamp:

post liked by: Pink Final, Pancho P

Deleted User 595

Herrefred, det der er vill statistikk.
post liked by: Pancho P
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Hadde så vidt jeg kan se bare rundt 20 pasninger. Men desto sterkere å skape så mye med dem, så klart.

Deleted User 595

Bare 20 pasninger tyder på litt mindre dominans og involvering i spillet, ja. Viktig å få med. Veldig bra at han vinner 4/5 dueller og. Blir spennende å se om han kan hevde seg i PL.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Jeg har landet på at han spiller i rød drakt med en djevel i logoen med ten Hag som trener neste sesong, absolutt på tide for vår del å gå all in på James David Garner!

Så dagens kamp. Swansea hadde mye ball, 70% er det jeg så i etterkant. Forrest gutta jobba som helter, og det å vinne 5-1 med 30% ball er spesielt. 17-3 i avslutninger på mål også.
post liked by: Pink Final, Cola2, Ryder
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply