Chris Smalling

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Topic author
Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Ham her er min favoritspiller, ingen tvivl om det.

Men her er en spådom til den kommende sæson:

Af alle Uniteds midterforsvarere, Tuanzebe, Maguire, Lindeløf, Jones, Rojo, Smalling og Bailly, så kommer Smalling til at være den mest benyttede.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Ironi eller?

Topic author
Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Ingen ironi. Smalling er en fremragende forsvarsspiller. Og imo den bedste til de rent defensive aspekter i truppen. Samtidig er hadet til ham uroligende stort.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Liker smalling. Meget god duellspiller. Det er vel her Smalling er langt bedre enn de andre - også Maguire. Også er han meget rask (har Lukaku vist oss). Skal ikke se bort i fra at det blir mye Maguire og Smalling.

VAR kan bli en utfordringen for Smalling. Han liker å klå på motstanderne...

Topic author
Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Elkey. Det er jeg enig i og bange for. Det bliver heller mange år mere, at Smalling bliver god nok da farten er en del af hans styrker og hans spilintelligens ikke er. Så da farten forsvinder så tror jeg han er helt færdig.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

RaoulDuke wrote: 09 Aug 2019, 19:38Ironi eller?
Hehehe
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Smalling er en harding, ingen tvil. Men han har jo stein i skoa.

Han lever godt på den scoringa mot City i fjor. Alltid herlig innsats.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Mener du denne episke scoringen her [mention]Blodfink[/mention] ?


Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Greit du liker han, men han er virkelig ikke så god. Hadde han vært det hadde han spilt eller blitt kjøpt av andre klubber.
Første valget denne sesongen er lindelof og maguire med tuanzebe som 2. Valg tenker jeg
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Han har spilt mindre enn både Jones og Tuanzabe i oppkjøringen, så jeg tror han er bak de to i køen om en plass i laget.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Førstevalget er nok Lindeløf og Maguire ja :-)

Kan godt hende at Smalling ligger langt bak i køen også, og OGS må ta noen vanskelige valg; minst 2 midtstoppere må vekk kan jeg tenke meg. Rojo er den ene, og Jones eller Smalling er den andre.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Smalling har flere scoringer mot City, er litt derby man. Posta scoringa i fjor i video-tråden her inne, "videoer av minneverdige kamper"
LUHG!

Topic author
Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Smalling er utrolig meget undervurderet. Desværre for ham har han været den mest benyttede midterforsvarer i en meget svær tid. Når en spiller som Lingard slipper for kritik og Smalling bliver kritiseret så ved man, at det er ikke noget Smalling kan gøre for at overbevise nogle. Desværre er det også in, at give ham skylden for middelmådigheden i United. Og det er også dybt godnat, at ønske Lewis Dunk eller Ben Mee (som jeg har set nogle United-fans mene).

Jeg er med, at United kan finde bedre midterforsvarere. Men der er ikke mange. For de fleste, der er bedre spiller med bedre hold (City, Liverpool, Juve, Bayern, PSG, Real og Barca). Der er enkelte andre, Maguire er en, der er bedre end ham. Men igen, ikke mange.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Syntes ikke du det er litt rart at du er nesten den eneste som mener det ?
Hadde smalling vært så god som du mener så hadde det vel kanskje ikke trengt å vært så dårlige tider.

Romagnoli, skriniar, upamecano, konate, koulibaily, Joachim Andersen, issa diop, alderweireld, verthongen for å nevne noen som ville vært bedre å ha i klubben som ikke er fra de lagene du nevnte.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26216
Liker mottatt: 16735

United har syv stoppere.
Vil påstå at ingen av dem er dårlige stoppere.
Alle har kvaliteter.

Problemet for Smalling, Jones, Rojo og Bailly er at de ikke klarer å levere stabilt over tid.

Chris Smalling er nok beste duellspiller sammen med Harry Maguire.
Smalling er rask, og han dekker av den grunn et stort område i forsvar.
Den store svakheten hans er ballbehandling.
Jeg blir nervøs hver gang han settes under press med ballen i beina.

United har altså 7 stoppere.
Klubben prøvde nylig å selge Rojo til Everton.

Jeg tror 2 av de 7 stopperne vil bli forsøkt solgt.
Hvem?

Maguire? Selvsagt ikke, nylig kjøpt inn. Dessuten homegrown,

Lindelöf? Nei, han virker å være tiltenkt den ene stopperplassen.

Tuanzebe? Lite trolig, men kanskje et nytt utlån? Homegrown, noe som er av betydning ifølge PL reglene for sammensetning av en stall.

Bailly? Tampen brenner. Han har et stort potensiale, men han får det ikke ut.

Jones? Han er nok en av de fire som lever farligst. Er ganske anvendelig, og dessuten yngre enn både Rojo og Smalling. Er homegrown, hvilket er viktig mtp reglene for det.

Smalling? Er nok i samme kategori som Jones, lever farlig. Som beskrevet over har han sine kvaliteter, og er dessuten homegrown. Troppens eldste stopper, blir 30 år i november.

Rojo? Ja, han blir garantert solgt.

Ser man på alder hos stopperne er...

Smalling født i november 1989
Rojo født i mars 1990
Jones født i februar 1992
Maguire født i mars 1993
Bailly født i april 1994
Lindelöf født i juli 1994
Tuanzebe født i november 1997

United har ingen stoppere over 30 år!
Tenker man kun alder så lever nok Rojo og Smalling farligst med tanke på et salg.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply