Harry Maguire

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Post Reply
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er vel snart på tide han får noen kamper på benken, er ikke bra det han gjorde i dag spesielt i 1 omgang.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Helt enig Blodfink og Pixma, synes egentlig han blir svakere for hver kamp nå jeg.
Spesielt idag var jeg nervøs for hver pasning han slo, får liksom bingo til å bli tilfeldig føler jeg.
Kunne vært artig prøvd Varane og Lindelof sammen mot Villa.
Ja det er forskjell på å bli vraket og hvilt.
post liked by: Blodfink, Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8986

Helt enig med dere andre her. Eneste jeg registrerte var at Lindelöf ikke befant seg på benken i dag. Er det en skade der så kommer selvsagt Maguire til å bli prioritert foran Bailly. Forhåpentligvis er det ingenting med Lindelöf.

Men jeg mener at med signeringen av Varane så er det nå ingen grunn til at Maguire skal ha et klippekort. Skal det spilles så skal det leveres. Jeg sliter å se for meg at Lindelöf/Varane vil være en betydelig nedgradering fra en kombinasjon som inneholder Maguire.
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Pink Final, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Maguire trenger virkelig å våkne opp og ta seg sjøl i nakken, virker rett og slett sløv.

Basert på prestasjon alene fortjener han å benkes. Men blir ekstremt overrasket om han blir det. Solskjær ønsker å spille inn et fast stopperpar, og det er garantert Varane og Maguire. Varane er ny, og jeg tipper tanken er å gjøre det mest mulig forutsigbart for ham og la ham slippe å skifte makker til stadighet.
post liked by: Pink Final
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Til Maguire sitt forsvar: Han trenger at Ole tar litt ansvar også.

19/20: 55 kamper (38 PL-kamper)
20/21: 52 kamper

I stort sett alle er han på banen i 90 minutter. I tillegg så har han 18 kamper for England i samme periode.

Vi snakker altså om en spiller med flere kamper enn det har gått uker siden han kom til oss august 2019.

Det er så vilt mye. Og vil antakeligvis få konsekvenser på sikt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18046

red wrote:20 Sep 2021, 15:29 Til Maguire sitt forsvar: Han trenger at Ole tar litt ansvar også.
Joa, men av det jeg har forstått så stoler OGS på at spillere selv sier i fra om de ikke er skikket til å spille. (som Cavani f.eks). Vi finner vel i grunn aldri ut akkurat hvordan uttakene foregår. Det er forståelig at han har spilt mye, siden det har vært ustabilt med skader og mindre bra opptredener fra de andre bak der når de har fått spille.

Det var viktig å få inn en spiller som Varane, det bør åpne for at Maguire kan hviles mer. Er han utslitt, så er det jo helt krise om trenerne ikke får det med seg. Jeg tror som jeg før skreiv at det er litt vanskelig å benke kaptein og verdens dyreste stopper (tror jeg i alle fall han er).
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18046

Market value på Uniteds kaptein er 45 mill. pund, hvor mye betalte United igjen...KRISE. Jeg ville solgt før han ikke er verdt noe som helst...Varane, skynd deg å bli frisk...Varane og Lindelöf heretter, og Bailly.

Ønsket ikke Maguire noen gang, men som skrevet før, når han ble kjøpt var det forståelig, det var ikke så mange mulige alternativer minnes jeg. Uforståelig pris riktignok.
post liked by: Cola2
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Det der var en «Gary Neville vs West Brom»-innsats.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18046

Ikke pent (selv om jeg ikke klarte å la være å flire), men husker en kommentar på United.no når signeringen av Maguire ble offentliggjort, den lød: "Vi har kjøpt verdens dyreste kjøleskap"
post liked by: RedTrafford
LUHG!
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

:hah: :hah: :hah: ikke pent å le nei , MEN
post liked by: Blodfink
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16310
Liker mottatt: 10525

Ler så jeg griner jeg, snakk om å treffe spikeren på hodet :D uff, ikke pent dette her altså, men glømte kampen idag for noen minutter ihvertfall :D
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18046

RedTrafford wrote: 16 Oct 2021, 18:55 Ler så jeg griner jeg, snakk om å treffe spikeren på hodet :D uff, ikke pent dette her altså, men glømte kampen idag for noen minutter ihvertfall :D

:hah:
LUHG!

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Blodfink wrote: 16 Oct 2021, 16:48 Market value på Uniteds kaptein er 45 mill. pund, hvor mye betalte United igjen...KRISE. Jeg ville solgt før han ikke er verdt noe som helst...Varane, skynd deg å bli frisk...Varane og Lindelöf heretter, og Bailly.

Ønsket ikke Maguire noen gang, men som skrevet før, når han ble kjøpt var det forståelig, det var ikke så mange mulige alternativer minnes jeg. Uforståelig pris riktignok.
Er einig med dette. Men om ein tenker litt over det er det ganske tydleg at det ikkje er enkeltspelarar som er problemet. Dei klarar fint å presetere godt på landslaga sine, men det er noko med anten heile klubben eller enkelte aspekt ved måten me spelar på no som gjer at ellers gode individuelle spelarar er heilt "utav det" (Verkar det som).
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Buchan
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18046

@JørgenT , ja absolutt, det er sammensatt, men det er faktisk Maguire`s problem at han gir bort ballen i går, det er vel en soleklar personlig feil? Jeg er enig i at United fremstår som en gjeng uten en plan også altså.

Maguire har ikke overbevist meg siden han kom, han hadde en stigning en periode, men jeg gir ham 2, maks 3 på terningen, han er kaptein, da øker ansvaret. Han er ikke i nærheten. Uforståelig valg av OGS...(min mening)
post liked by: JørgenT
LUHG!

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Blodfink wrote:17 Oct 2021, 18:06 det er faktisk Maguire`s problem at han gir bort ballen i går
Så absolutt. Det burde kanskje komt betre fram at isolert sett i den situasjonen er det sjølvsagt ingen andre enn han, som enkeltspelar som skulle vore "på".
post liked by: Blodfink
Post Reply