Harry Maguire

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Solskjær hevder på pressekonferansen nå at Maguire har fått en "knock". Høres påfallende beleilig ut, tenker det er en strategi for å sette ham på benken uten at det ser ut som han blir droppet.
post liked by: offside, Pangaea
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Ryder wrote: 16 Oct 2020, 11:35 øres påfallende beleilig ut, tenker det er en strategi for å sette ham på benken uten at det ser ut som han blir droppet.
Godt observert
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Ja, det er en fin taktikk overfor pressen, selv om de ikke tror på det, hehe. Han kan jo være skadet, men har selv sagt han vil spille. Så da er det jo i grunn åpenbart at han er vraket om han ikke er i oppstillingen.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Ryder wrote: 16 Oct 2020, 11:35 Solskjær hevder på pressekonferansen nå at Maguire har fått en "knock". Høres påfallende beleilig ut, tenker det er en strategi for å sette ham på benken uten at det ser ut som han blir droppet.
Tenkte akkurat det samme.

Red Devils
Posts: 27
Joined: 25 Apr 2020, 01:03
Liker gitt: 5
Liker mottatt: 12

Det sies man må spille seg i form, men mulig Maguire trenger en timeout ? Han har spilt mye. Han var god forrige sesong. Om man sammenligner statistikken mot Van Dijk så leverte han meget godt.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Maguire skaper hodebry for manageren. Tydelig helt ute av det. Hellas har sitt å si sikkert, men nedturen starta vel før den ferien. Han spilte jo alt som var før det, så en nedtur måtte kanskje komme. Dijk har jo også gjort feil, godt å se, han var utilnærmelig ei god stund...

Kan også ha en positiv effekt for de andre stopperne. Med en kaptein helt ute av form blir det gjerne litt surr.

Jeg håper han blir tatt ut av laget en periode.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Kjempesterk kamp av kaptein Maguire. Godt å se at han løftet seg kraftig, scorte et viktig mål, og det kunne ha vært minst ett til.

Vet ikke hva alle hobbypsykologene i media sier nå, men det kan jo være det samme. Nå krysser jeg fingrene for at både han og resten av laget fortsetter med en god forestilling borte mot PSG. Hadde vært topp med minst ett poeng der. De har noen brukbare spisser... Kanskje Maguire eller *drumroll* Cavani scorer vinnermålet?
post liked by: Pink Final, Elkey, Belfastboy
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16744

Pangaea wrote: 17 Oct 2020, 23:16 Vet ikke hva alle hobbypsykologene i media sier nå, men det kan jo være det samme
Sant, han er bare et menneske som oss andre.
Det går litt opp og ned.
Mannen hadde en fæl sommer.
Men, han kommer tilbake.
Overskudd har MYE å si.
post liked by: Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Ja, det var virkelig noe Fugl Fønix over Maguire i dag, all ære til ham for det.

Nå må det bare gjenskapes fremover, som kaptein i United forventer i hvert fall jeg gode prestasjoner.
post liked by: Belfastboy
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Maguire er nå dårligere enn Lindelöf og Bailly spør du meg...Om Bailly holder form og helse er han meget god. Har best teknikk av stopperne au. Jeg er bekymra for kapteinen.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 02 Jan 2021, 00:21 Maguire er nå dårligere enn Lindelöf
Det er jeg enig i. Maguire har virkelig slitt, helt siden sommeren. Man kan jo spekulere i om hendelsen i Hellas i sommer har hatt en negativ innvirkning på han.

Sånn i utgangspunktet hadde det ikke gjort meg noe om de kjørte Bailly og Lindeløf. Men nå kostet Maguire noen hundrelapper... så forstår at United ikke gir han opp sånn uten videre.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Lindelöf fremsto bedre i går, selv om han også er heldig som ikke står med assist etter en Everton-sjanse i 1.omg. Svensken har vært bedre enn Maguire i mange kamper, det har Bailly også vært.

Samtidig leser man rapporter om at klubben nå er fornøyd med Maguires form, og ny stopper er ikke lenger på prioriteringslista.

Jeg har skrevet mye om Maguire, jeg forsto kjøpet på en måte, men man husker godt hvor splitta fansen var, jeg må gi skeptikerne rett...Det hadde vært bedre å hentet Diaz som vi var linket til, Laporte ser jeg også som marginalt bedre enn Maguire, som vi også var linket til.

Men om de ombestemmer seg kan de kanskje hente Milenkovic fra Fiorentina. Er klar for Dunk fra Brighton og jeg, som @pixma nevnte. Han er hard i duellene.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

(Litt generelt her, ikke bare om Harry Maguire.)

Tenker egentlig at ferdighetene til Maguire, og de andre bak der, er gode. Jeg skulle sett noen forbedringer her og der, slik som duellspillet til Lindelöf og farten til Maguire. Men tror kanskje ikke problemet egentlig ligger der.

Det jeg savner er vinnerskaller i forsvaret. Helt ærlig, så har vi ikke det nå. Så er det kanskje urettferdig å sammenligne med Rio og Vidic, to av de beste forsvarerne i klubbens historie -- men samtidig er det nivået vi må opp på for å vinne titler. Vi har vinnerskaller lenger framme, spesielt i Bruno Fernandes. Du ser og hører med hele hans vesen, at denne mannen HATER Å TAPE.

Jeg er langt mindre sikker på hele forsvaret vårt i så måte. Og da handler det ikke nødvendigvis om evner, fotballfaglige kvaliteter, men mentalitet. Dette kan egentlig ikke trenes opp, enten har du det eller så har du det ikke. Og dette gjør med usikker på dagens forsvar. Kanskje det er derfor vi slipper inn så mange "billige" mål?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Kan fort være innstillingen, jeg vil ikke se at kapteinen legger seg ned og venter på frispark mer i alle fall.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Ser meg nødt til å helle litt bensin på debatt-bålet...Han har spilt svakt siden sesongstart. Helt ute av det, jeg har jo aldri vært fan. Men Maguire er det mest uforståelige kapteins-valget United noensinne har hatt synes jeg. Har tidligere skrevet at jeg forsto overgangen litt, det var ikke så mange alternativer ledig for kjøp den gang. Men jeg hadde da bange anelser og jeg synes absolutt de har vist seg å stemme.

Hendelsen han hadde på ferie var veldig tråkig, men jeg kan ikke la den overstyre hva jeg mener om spillet hans (både før og etter den hendelsen).

Problemet er at overgangen hans er fylt med såpass mye prestisje, det er ikke så lett å strippe ham for kapteinsbind og benke ham, det har liksom gått for langt. Men jeg håper OGS ser at det bør gjøres noe.

Han har noe kvalitet, men det blir for sjelden. Jeg stoler aldri på ham. Man må kunne stole på Uniteds kaptein.
post liked by: RedTrafford, Cola2
LUHG!
Post Reply