Ed Woodward

Et norsk forum for diskusjon om alt Manchester United.
Post Reply
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Fant ingen tråd for Ed? Eller har jeg ikke lett godt nok?

Dette er et åpent brev fra Ince til Ed. Ince ikke spesielt fornøyd...

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... r-16696893
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Det er mye fornuftig i det som Ince skriver, men.... og det er et stort men...
Verden har endret seg en god del siden han satt i garderoben. Sosiale media og denne typen kommunikasjon var ikke mulig. Agenter hadde ikke riktig så mye makt til å påvirke som er realitetene i dag.

I tillegg er spillerne i storklubber blitt så dyre at man ikke tør sette dem skikkelig på plass. Setter liksom ikke en spiller som koster 1.5 milliarder på benken for å statuere eksempel. Det har ikke klubbene råd til.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

Paul Ince har kommet med mye rart i mange år.
I artikkelen du linker til, har han dog flere gode poeng.

Mange her inne er vel medlemmer i supporterklubben?
Da har dere lest Lars Morten Olsens glimrende eksklusive intervju med David Moyes.
Moyes uttaler seg positivt om alle i klubben (i motsetning til en viss nederlender som etterfulgte ham).
Spillere, fansen, til og med Glazer’s.
Men, ikke Woodward.

Jeg har på følelsen at Woodward har veldig mye av skylda for det uføret United har havnet i.
Og, han er for stolt til å godta egne begrensninger som sportslig ansvarlig.

Økonomi er han et geni på.

Limer inn hva jeg skrev i tråden om styret, og litt til.

Edward Woodward født 9 november 1971 i Chelmsford.
Vokste opp som fan av Chelmsford City.

Ed er utøvende viseformann og direktør.
Basert i Manchester og i City,London.

Ed er utdannet revisor.
Arbeidet lenge i PricewaterhouseCoopers.

Jobbet deretter for tidligere deleier i Mufc, J.P. Morgan.
Ble kjent med Glazer’s ifbm oppkjøpet av Mufc.
Malcolm Glazer ansatte Woodward som økonomisk planlegger.
Det var Woody som la opp strategien for å kjøpe Mufc.

Vært ansatt i Mufc siden 2005.
I styret fra 2012.
Utøvende vise formann fra 2013.

Styrer i praksis hele klubben i England.
Og har vel kun Avram og Joel Glazer over seg i hierarkiet.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Pink Final wrote: 04 Aug 2019, 22:12 Da har dere lest Lars Morten Olsens glimrende eksklusive intervju med David Moyes
Jepp, har lest intervjuet med Moyes, det var ganske så interessant. Og Ed får ikke noe godt skussmål der heller nei.

Ja, Ince er en fyr som sier i fra, han minner meg om Keane i så måte. Og jeg synes også han kommer med mye som klinger ganske godt i mine ører. Jeg mener han har rett...(dessverre). Ince kommer med kritikk av ansettelsen av OGS, samtidig gir han støtte til at OGS bør få bygge sitt lag før man kan kritisere ham. Det er Woodward Ince er ute etter, selv om han aldri har likt ansettelsen av Solskjær.

Torquemada wrote: 04 Aug 2019, 22:09 I tillegg er spillerne i storklubber blitt så dyre at man ikke tør sette dem skikkelig på plass. Setter liksom ikke en spiller som koster 1.5 milliarder på benken for å statuere eksempel. Det har ikke klubbene råd til.
Jeg ser ganske stor forskjell på tilstandene i United, City og Liverpool. De to sistnevnte virker å ha disiplin i rekkene, MUFC sliter...Jeg tror Guardiola og Klopp kjører ganske hardt på lojalitet, og bygger samhold samtidig. I kraft av sin rutine og gode resultater så har de en helt annen pondus enn vår kjære Ole. Jeg håper OGS kommer dit en dag, men da må Woodward ut...

Guardiola har hatt litt trøbbel med Sane, det han sier er "Vi vil han skal bli, men spillere med hodet andre steder er umulige å beholde". Jeg liker det. Klopp hadde trøbbel med Coutinho, han ble solgt for en feit sum, som bl.a ble brukt på deres viktigste spiller: Virgil van Dijk. Vi tviholder på Pogba...alle vet han vil vekk...
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Hva trekker Sleske-Ed opp av hatten i siste sekund tror dere?

Huntelaar? Ribery? Robben? :P
LUHG!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Blodfink wrote: 07 Aug 2019, 22:59 Hva trekker Sleske-Ed opp av hatten i siste sekund tror dere?

Huntelaar? Ribery? Robben? :P
Wesley Sneijder!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

RaoulDuke wrote: 07 Aug 2019, 23:14Wesley Sneijder!
:perf:

Tenkte på han au!
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Zaha ?
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Torquemada wrote: 07 Aug 2019, 23:17Zaha ?
Du har skrevet feil forbokstav i etternavnet :D


LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Inaki williams og Luca modric
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Woodward har klart målet sitt: Gjort det billigst mulig for sine masters,... :skul:
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

United har spillet CL for sidste gang så længe Ed Downward sidder med magten for spillerindkøb. Det er gået langsomt nedad i hans tid. Og denne sæson bliver den første i 30 år hvor United ikke engang kommer til at konkurrere om top 4, men hvor en europæisk plads kommer til at være det bedst mulige scenarie.

Næste sommer kommer det heller ikke til at ske meget mere end i denne sommer og så ser det pludselig ud til, at United skal kæmpe for at blive nr. 10. Sådan kommer det til at gå indtil den dag Glazers sælger klubben fordi deres gode ven (det er rent faktisk derfor han er ansat) bliver selvfølgelig ikke fyret. Når han kan få lønforhøjelse efter 5 elendige sæsoner så giver det sig selv, at han ALDRIG bliver fyret.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18056

Aner ikke jeg, men litt spesielt er det jo...Jones sier noe, Ed svarer. Proff leppeleser mener Jones sier "sacked in the morning", Ed svarer noe, og sier nok "stop" som siste ord i videoen. Jones kan jo ha sagt det uten å tenke seg om. Jeg vet ikke om Hammers-fansen muligens sang dette, og Phil hang seg på? :hah:

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... es.html[hr][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Litt mer om saken her, og litt om Evra, McKenna og diverse

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -woes.html
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Mye luft, spekulasjoner og selvfølgeligheter i saken, men det nye der er jo misnøyen med McKenna.

Er i det hele tatt skeptisk til om apparatet rundt Solskjær er godt nok. Sørgelig lite erfaring fra absolutt toppnivå på de fleste i teamet, bortsett fra Phelan. Er heller ikke ovebevist om at sistnevnte er noen fotballmesterhjerne...

Uansett ikke bra at det begynner å lekke misnøye-saker. Ofte et dårlig tegn.

Vidar Dale Fjeld

Klubben famler i blinde...de leter etter sin egen identitet...skal de finne tilbake til den må de ha spilletypene til det. Om ikke må det lages en ny...men Uniteds identitet har "alltid" vært" en aggressiv og rett på mål stil, med minus til Sexton, van Gal og Jose. Ole begynte bra, men. Det må snart komme noe konstruktivt fra Ed og Co...om ikke så ender vi opp som Liverpool og Leeds fra 90-tallet og utover. Vi må ha flere fotballmenn i styre og stell...om ikke så er veien veldig lang. Ser Ed dette? Tror nesten jeg ville gått for Edwin van der Sar...nederlendere har kloke fotballhoder og har alltid hatt det.
Post Reply