Mason Greenwood

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

For en spiller han er i ferd med å bli. Hvis denne utviklingen fortsetter så kan vi ende opp med å få en av verdens beste spisser. De glimtene vi så i går, og har sett tidligere viser at OGS har helt rett når han sier at gutten er fantastisk og den beste avslutteren. Tenk hvordan han kan bli med litt mer erfaring. Ligger allerede foran skjemaet til Rashford. Jeg gleder meg til fortsettelsen.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Ja, han har virkelig noe, når han får fininnstilt siktet enda mer så blir det mange mål på ham. Han kommer seg jo til gode avslutnings-posisjoner så og si hver eneste kamp.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Greenwood kan kanskje klare rekorden til Rooney for en ung spiller og ant. mål i PL. Rooney hadde 6 i 02/03 og 9 i 03/04 for Everton. Greenwood står med 6 nå.

8 etter Bournemouth :champion:
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Kanskje vi skal lure Foden over til røde Manchester :D

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... d-18567499
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Supertalent, og tror faktisk han er favorittspilleren min i United akkurat nå. Har vært så utrolig kult å følge ham fra akademifotball og til førstelaget, og nå etter pausen har han virkelig blomstret. Ganske brennsikker på at framtiden hans er som midtspiss, men helt greit at han venner seg til fotball mot menn ute på kanten i noen sesonger. Han var tross at bare 17 år i starten av sesongen. Vil tro trenerteamet prøver å gjøre ham bedre på hodespill. Sikkert mulig å få 5-10 mål på hodet per sesong også.

Er litt redd for at alt skrytet nå siste ukene kan "hype" ham inn i himmelen, men vil tro klubben er flinke til å holde beina hans på bakken. Kjempetalent er han vertfall, og det er så morro å se han få det ut på førstelaget også nå. Har vært leit å se spillere som Ravel Morrison og Angel Gomes ikke innfri (av helt ulike grunner). Men her har vi en "superstar in the making" :)

Med fare for å være litt "høy" etter nok en flott seier, håper jeg vi om noen år kan se tilbake på denne sesongen og sammenligne med begynnelsen av 1990-tallet og Class of 92. Annerledes nå selvsagt, men det er likevel noen likheter. Etablerte stjerner på laget mikset med talentfulle unggutter som stormer fram (og flere på vei, som Mejbri). Fotball det lukter svidd av, og en manager som planlegger for flere år framover.

Konkurransen er selvsagt knalltøff i ligaen, men det føles som vi er på vei tilbake til suksessoppskriften til Sir Alex.

:heart:
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Jeg er enig med Lineker, gidder ikke henge ut Greenwood og Foden for Island-saken...
LUHG!

Deleted User 108

Blodfink wrote: 08 Sep 2020, 01:45 Jeg er enig med Lineker, gidder ikke henge ut Greenwood og Foden for Island-saken...
Enig. Å fordømme alt og alle er ikke jeg rett person til å gjøre ihverfall. Tipper de fikk en skikkelig lærepenge. Som jeg forsto det det satt de bare på rommet og snakket, selvfølgelig feil av gutta, men come on.
Jeg fordømmer ikke George Best heller, han har gjort værre ting enn det der.....
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Jepp, ta bota og karantenen, ferdig med det.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Blodfink wrote: 08 Sep 2020, 01:45 Jeg er enig med Lineker, gidder ikke henge ut Greenwood og Foden for Island-saken...
Han er 18 år gammel og kjeder seg på et hotellrom, og får muligheten til å få en miss universe-deltaker på besøk. Hvem her inne hadde sagt nei til det som 18-åring?

Jeg har normalt lav terskel for å la meg provosere av utenomsportslig klovning (ref all bitchingen min om Pogba), men her har jeg full forståelse for gutten.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Nettopp [mention]aregran[/mention] :thumb_up:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Keane har rett, flotte poenger om tillit her.

Southgate straffer alt for hardt.


LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Jeg ble også veldig overrasket av det Southgate sa, og synes det var helt urimelig. Og hvorfor er det Greenwood som får all kritikken? De var faktisk to stykk på det rommet (pluss noen til, heh).

Synes for så vidt det er greit at han blir "hvilt" fra landslaget, det blir jaggu nok kamper i år, men spiller han som han gjorde forrige sesong, bør han bli tatt ut med en gang igjen.

Uansett, det viktigste er at de lærer av dette her, og ikke gjør lignende brølere igjen. Så håper jeg Solskjær beskytter ham, og i motsetning til Southgate, ikke prakker ham på pressekorpset. United har tradisjon for å beskytte talenter. Giggs slapp å gjøre intervjuer i starten også, og det samme med Greenwood forrige sesong. Det tullet kommer tidsnok.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Bekymringsverdige rapporter nå angående Greenwood og disiplin. Er visstnok stadige problemer med punktlighet og slike ting, og det antydes at det er årsaken til at han har vært ute av troppen.

Nå vet vi jo ikke om det stemmer, men i så fall er det vel bra det skjer nå når han fortsatt formes som menneske. Ta det ved rota, så det ikke får utviklet seg. Ville vært synd og skam om han blir en ny Ravel Morrisson.

Det har jo ligget litt mellom linjene i ting OGS har sagt tidligere også. Fritt fra husken: "Nå er det opp til ham selv, han må passe på å leve riktig og ha riktige holdninger. Vi kan se på trening om han har fått nok søvn eller sittet oppe og spilt Platstation, hehe" eller noe sånt...
post liked by: Blodfink

Alf banan
Posts: 252
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 18
Liker mottatt: 487

aregran wrote: 09 Sep 2020, 15:03
Blodfink wrote: 08 Sep 2020, 01:45 Jeg er enig med Lineker, gidder ikke henge ut Greenwood og Foden for Island-saken...
Han er 18 år gammel og kjeder seg på et hotellrom, og får muligheten til å få en miss universe-deltaker på besøk. Hvem her inne hadde sagt nei til det som 18-åring?

Jeg har normalt lav terskel for å la meg provosere av utenomsportslig klovning (ref all bitchingen min om Pogba), men her har jeg full forståelse for gutten.
Tror de færreste hadde sagt nei takk uansett alder. 😄
post liked by: Blodfink
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Ryder wrote: 22 Oct 2020, 11:10 Ville vært synd og skam om han blir en ny Ravel Morrisson.
Ja, huff, man tenker fort i Ravel Morrison-baner når slike ting dukker opp med spillere. Tror nok det (dessverre) stemmer at gutten har fått advarsel, det er vel troverdige kilder på dette.

Morrison blir 28 år i februar gitt, ADO den Haag i Nederland nå.
LUHG!
Post Reply