Mason Greenwood

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
Post Reply
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Mon tro hva Gareth Southgate har imot vår fantastiske unggutt..?
Det begynner å bli helt håpløst at han aldri blir tatt ut på landslaget, synes jeg.

Ja, konkurransen er stor. Jeg skjønner f. eks at en spiller som Lingard ikke blir tatt ut. Jeg kan også gå med på at Sancho ikke blir tatt med, selv om jeg tror han kunne gjort en god figur, som han pleier å gjøre, hvis han hadde fått sjansen.. til tross for lite spilletid, men det blir nok flere uttak på Jadon etter hvert.

Men tilbake til Greenwood. Hvis man ser på de offensive spillerne som er tatt ut; Phil Foden, Jack Grealish,
Harry Kane, Marcus Rashford, Bukayo Saka, Raheem Sterling, så legger jeg fort merke til en spiller som Greenwood LETT kunne vært tatt ut istedenfor.
Tammy Abraham? Virkelig? Veldig skuffende at Greenwood ikke fikk sjansen her..
post liked by: Pink Final

Deleted User 429

Både Solskjær og Southgate har snakket om at det er best for utviklingen til Mason at han får pauser nå mens han enda er veldig ung. Dette er 100% avtalt mellom de to.
post liked by: Buchan, Pancho P, Pangaea
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

-PRIORITERER UNITED FREMFOR LANDSLAGET

Gareth Southgate har endelig kommet med en forklaring på hvorfor vi aldri ser Mason Greenwood blir tatt ut på landslaget, og noen har vel lurt på om han fortsatt straffes etter det som skjedde på Island, da han ikke har vært på landslaget siden den gang.

Men ifølge Sky Sports som har pratet med Southgate skal han ha gitt beskjed om at han heller ønsker å prioritere klubblaget også utvikle seg der videre, og har sagt han ikke ønsker å bli plukket ut på landslaget med det første.
post liked by: Belfastboy, Pancho P, Pink Final

Deleted User 429

Voksent av Greenwood (og Bellingham tidligere i høst). Virker som om alle involverte er enige om å tenke langsiktig og ta steg for steg.
post liked by: Pink Final
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Rart sitat fra Southgate:

"– En risikerer selvsagt alltid at andre spillere slår gjennom, men han er ung nok til at det er god tid her. Han innser at om han ikke får til situasjonen i klubben sin, så er det kanskje ikke en England-karriere der uansett."

Uttaler seg om de lange utsiktene for Greenwoods karriere, og snakker som om han ikke får spilletid for United. Mason har vel scoret mer enn Harry Kane og spilt mer enn Phil Foden og Mason Mount denne sesongen...
post liked by: Pink Final, JørgenT

Deleted User 430

Ryder wrote:05 Nov 2021, 10:57 Rart sitat fra Southgate
Ute av kontekst ser det rart ut, ja, men leser man artikkelen på united.no så syns jeg den gir en meget bra forklaring på situasjonen.

Liten tvil, i mine øyne, at de har enormt tro på han, men at Greenwood og co. ønsker å ha fokus på å spille seg til tilnærmet fast plast i United i høst. Virker å være ting på privaten også som gjør at landslaget "nedprioriteres" i høst, mtp at hele familien virker er være involvert i samtalene.

Deleted User 480

Det hadde jo også vært kjipt hvis han hadde pådratt seg en skade på landslaget, tror ganske sikkert Mason sin tid kommer, også for England.
post liked by: RedTrafford

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Ser mørkt ut for Greenwood...
(For kontekst posta dama hans film og bilete av overgrep/vald)
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12954
Liker mottatt: 8243

Ikkje bra i det heile. Vi får håpe at kontoen hennar har blitt hacka, men sjansen for det er dessverre liten. Om Greenwood faktisk har gjort dette treng han mental hjelp... fort.
post liked by: Pink Final, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Har ikke sett materialet ennå (er ikke så fristet til det heller), men virker på folk som det er drøye saker.
I så fall bør det være kroken på døra.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Cola2
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26214
Liker mottatt: 16723

Triste nyheter (om det stemmer).
For United, for Greenwood og ikke minst for kjæresten og de som er glade i henne.
post liked by: Pancho P, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Huff, kan fort være slutten på Greenwood. Sjeldent godt tegn slike ting.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Cola2
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2590
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11854
Liker mottatt: 7606

Om dette stemmer så er det nok slutten for Mason. Enkelte ting kan bare ikke aksepteres. Så trist hvis det er reelt. En kvinne har blitt forferdelig behandlet og et av verdens største talenter har ødelagt hele karrieren sin.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Cola2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 430

Har sett bildene og hørt lydklippet og det er helt klar veldig ufine greier.
Støtter verken den ene eller andre for øyeblikket da det mangler mye kontekst her, bla. fra lydklippet som er et utsnitt av et 14+ minutters opptak fra oktober, men uavhengig av utfall her så er Greenwood stemplet for evig og alltid.

Slutter heller aldri å la meg fascinere at sånne ting havner i sosiale medier før noen andre får nyss i det via en etterforskning osv.

Blir Greenwood dømt så velger jeg å se på det som positivt både for United og for gutten. Klubben blir kvitt en voldsmann og gutten får muligheten til å få den hjelpen han da helt klart trenger langt borte fra en fotballbane.

Fotball, talent og klubb blitt irrelevant i saker som dette. Dette handler kun om 2 menneskers liv og fremtid, så jeg håper det blir gjort en grundig etterforskning og sannheten kommer frem like kraftig som anklagene.
post liked by: Pancho P, messilingard, Pink Final, Cola2
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8980

Slik jeg ser det så er Mason Greenwood ferdig. For det første så kan ikke klubben la han spille frem til en etterforskning er satt i gang, og dersom den etterforskningen viser at han er skyldig så er han ferdig som fotballspiller og. Viser den etterforskningen at han ikke er skyldig så kommer dette alltid til å bli hengende over han.

Hørte det lydklippet og har sett bildene, og selv om at jeg langt på nær har noe som helst kompetanse fra slike saker så ser jeg det som svært sannsynlig at anklagene stemmer. Spesielt lydklippet hørtes veldig forstyrrende.

For partneren til Mason sin skyld så håper jeg virkelig at hun får den hjelpen hun trenger. Mason Greenwood derimot bør både få straffen han fortjener og hjelpen han behøver. Under forutsetning av at han er skyldig selvsagt.
post liked by: Ryder, Pancho P, Pwint, Pink Final, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply