Jesse Lingard

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
Post Reply
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Trodde egentlig fyren var smart og kul, men den siste tida har jeg forstått at han er er en forbanna tulling. Solskjær: Nå må du straffe denne tufsen!
For et dårlig forbilde for klubben og unge spillere!




Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Ja litt enig. Skulle heller ønske han la ut noen treningsvideoer. Ihvertfall innimellom. Eventuelt ikke lagt ut så mange videor i det hele tatt.
Hadde vel heller ikke vært det største tapet å miste sånn fotballmessig heller.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Lingard er ikke så skærp tror jeg...Ikke et savn om han forsvinner; ujevn, skadet, lager frispark og pre-okkupert.

Herlig type for noen år siden muligens, men takler ikke kjendislivet for bra?
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Jeg blir ikke så sjokkert av de videoene i seg selv, tviler på det er verre enn hva ekstremt mange rike fotballspiller holder på med på ferie (for ikke å snakke om hva spillere gjorde da de hadde fri på 80- og 90-tallet).

Men det vitner uansett om dårlig dømmekraft, etter den sesongen han har hatt - om han ikke skjønner det selv, må noen i klubben fortelle ham det. Helt fair å chille på ferie, men du TRENGER ikke gni det inn via sosiale medier når forholdet mellom spillere og fans er så skjørt som det er nå.

Bottom line når det gjelder Lingard, er at han ikke er god nok og aldri kommer til å bli det. Han er 26 år, ikke 20. Utviklingspotensialet herfra er lik null.
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Ryder wrote: 21 Jun 2019, 00:05 Jeg blir ikke så sjokkert av de videoene i seg selv, tviler på det er verre enn hva ekstremt mange rike fotballspiller holder på med på ferie (for ikke å snakke om hva spillere gjorde da de hadde fri på 80- og 90-tallet).
Synes ikke dette blir sammenlignbart.

Det var ikke instagram og sånt på 80-tallet, og klubbkulturen var mer om samhold, både på og utenfor banen, enn en gjeng asketer som hele tiden må prestere maksimalt.

Lingard har gått for langt når man tar kontekst i betraktning - når du har åtte millioner følgere og tjener en million i uka, og kommer fra en ræva sesong både som spiller og som lag, så holder du en lav profil. United sluttet å vinne fotballkamper omtrent nøyaktig samtidig som SoMe-forbudet forsvant med Ferguson, og det var ting som dette SAF ville unngå - med god grunn.

Bare å sende fyren på dør. Dersom Solskjær signaliserer at ting som dette er akseptabelt, så kommer det til å gå over stokk og stein etter hvert. Bort med han.
User avatar

Topic author
RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Selv driter jeg i hva han holder på med på ferie, men han trenger ikke skryte av det på Snapchat. Solskjær skal visst være rasende, selv om det selvfølgelig bare er et rykte fra en United fankonto på Twitter.

Se feks på hva C Ronaldo poster i forhold til dette.
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Mulig det er noe jeg ikke får med meg, men jeg klarer ikke se hva som er så galt med dette. Fjollete og unødvendig, men rimelig uskyldig.
Var ikke som at rommet var fullt av sprit og horer...

Mulig jeg er positiv til Lingard sammenlignet med alle andre fordi han er en av få som alltid gir 100% på bane.

Selv om jeg er enig i at alle burde holde en lav profil og ikke publisere fjas etter den katastrofale avslutningen vi hadde på sesongen.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ikke så alvorlig dette, barnslig moro. Men JL er jo som nevnt midt i karrieren, bør begynne å ligne et mannfolk da, i hvert fall ikke bare fjase rundt, har sett en del av JL på sosiale medier, blir litt kleint hele showet hans.
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg er ikke så irriteret over det video. Men jeg er faktisk mest tilfreds med, at United-fans nu er begyndt at få øjnene op for det jeg har sagt siden jeg så ham første gang. Han er ikke god nok. Og han bliver aldrig god nok. Og i mine øjne heller ikke som reserve. Men siden han er englænder så kan United nok få mange penge for ham ellers ville jeg mest være med på, at rive hans kontrakt i stykker.

At den video så er dybt uprofessionel er så noget andet. Og et eller andet sted burde det også få konsekvenser. På fod med, at Lukaku nu bliver skippet ud fordi han ikke har opført sig pænt.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Lingard kan sikkert være mer anonym på sosiale medier, men jeg er også en av de som ikke skjønner hvorfor dette er så alvorlig og noe som gjør at han bør kastes ut av klubben. Spillerne må da få lov til å gjøre noe annet enn å trene. Dette blir litt som å klage på hårsveisene til Pogba og jeg er ikke av de personene. Hvis for eksempel Pogba har spilt en dårlig kamp og har skiftet frisyre fra forrige kamp, så blir han hengt ut for dette. Forstå det den som kan. Mange mener tydeligvis at han ikke får lov til å skifte frisyre hvis han spiller dårlig..

Lingard virker som en livlig person og har det sikkert mye moro når han er på ferie, men han er også en av de best trente spillerne vi har i stallen så jeg er sikker på at han gjør veldig mye rett også.. uten at han trenger å skryte av det på sosiale medier.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Er jo ikke det som er poenget. Selvfølgelig kan de gjøre ting uten om å trene. Men det handler litt om hva slags budskap de sender ut når de legger ut sånne bilder og videoer. De spiller på Manchester United, verdens største klubb. Da har de et ansvar med å oppføre seg og vise seg på sin beste måte for klubben sin skyld. De må huske at alt de gjør representerer klubben.
De kan gjøre det de vil når de har fri så lenge de oppfører seg, men de trenger da ikke legge ut alt på sosialemedier.
Å legge ut bilder av ny frisyre eller klær osv. Er uskyldig og gjør egentlig ikke no. Men hvis du tenker på hvordan prestasjoner de har på banen også legger de ut de de gjør samtidig så kan du og alle andre som ser det få inntrykk at de ikke bryr seg eller at de bryr seg mer om penger og populæritet. Å det ser ikke bra ut for spillern og klubben spillern er i.
Vi som fans vil se spillere som jobber hardt, bryr seg om fotballen og klubben. En som gir alt. Syntes ikke det er rart at spesielt fans blir irritert når de ser at spillerne hele tida er på sosiale medier og legger ut ting som ikke handler om fotballen. De vil at spillerne skal trene og bli bedre. Spesielt når de ikke har prestert. Så hvis de må legge ut no så kan de legge ut at de trener da. De tjener tross alt en god del penger og får lov til å jobbe med det de elsker.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Jeg vet det er andre tider, men Ferguson klikka når han hørte mobilen til Bruce ringte og kasta mobilen hardt i veggen så den knuste. Det var bare fordet den ringte i garderoben.
De er fotballspillere. Det er en fulltidsjobb. Den jobben er ikke ferdig etter trening.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Lingard har flere merkelige opptredener han poster ut til offentligheten. Har sett mye "rør" fra ham. Selfie-konge på pool-parties osv. Klubben ønsker ikke slikt vil jeg tro, selv om klubben ikke har SAF til å oppdra spillerne lenger.

Om han skal kastes ut har jeg ingen formening om, men skulle han bli solgt så er det greit. Om Lingard hadde klart å holde toppnivået sitt gjennom sesongen, så forsvarer han en plass i troppen. Så langt i hans karriere er det for ujevnt, og han skader seg en del...Han vinner ikke på å fjase rundt på nettet i tillegg...
LUHG!
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

For min del kan vi gjerne beholde Lingard. Han bør ikke være i førsteelleveren, men løper som ei bikkje og gir 100%. Og gjør noe veldig bra en sjelden gang i blant.

Edit: Og det er veldig mange andre det haster med å bli kvitt...
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Da har Lingard lagt ut flere treningsvideoer hver dag bare for å vise "haterne" at han faktisk trener også. Det samme gjelder Rashford. Fyren som la ut et bilde i bar overkropp på Instagram med noen smykker på... og dette fikk selvfølgelig også Lingard skylden for. Forstå det den som kan.

Får bare krysse fingrene for duoens del at de ikke legger ut bilde når de er ute og spiser eller noe, for det kommer ikke til å bli tatt godt imot.
Post Reply