Jesse Lingard

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
Post Reply
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Tror mye av saken i METRO kan stemme, at OGS egentlig liker Lingard, men han har ikke vært fornøyd med fokuset eller innsatsen spillemessig. Om Lingard vil bli å kjempe er jo det på en måte bra, det er jo alltid småtrist å kvitte seg med spillere som har vokst opp i klubben.
LUHG!
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Jesse kan godt bli i klubben om han er innstilt på å spille annenfiolin. I tillegg bør han ikke være så altfor godt betalt. Men så har vi denne agenten som kan surne hele stemningen på ett blunk.

Vanskelig situasjon, han har vært i klubben lenge, sannsynligvis godt likt i gruppen.
Jeg stemmer for salg dersom summen er riktig, men kan også bli en nyttig innhopper.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ketil Cantona wrote: 14 Apr 2020, 00:13 Jesse kan godt bli i klubben om han er innstilt på å spille annenfiolin.
Jeg tror han er veldig innstilt på akkurat dette, så det kan fort være at han blir værende i klubben, for jeg tror han er godt likt av Solskjær og resten av spillergruppa. Men det er selvfølgelig kvaliteten det skorter på. Under Mourinho var han alltid en av de som leverte best i kampene. Han spilte også bra i starten av managerkarrieren til Solskjær, men så kom det trasige 2019-året.

Nå begynner troppen å bli ganske bra og enda skal den forsterkes litt til - derfor må nok Jesse tilbake på det nivået han var på i 2017-2018 om han skal ha en fremtid i klubben. Men i tillegg avhenger det nok litt på hva som skjer med Pereira og Mata. Disse kan man putte i samme kategori. Orker Mata å være en squadspiller enda et år? Og har Pereira ambisjoner om å spille regelmessig så bør han nok finne seg en ny klubb.

Med et par offensive kjøp før neste sesong så blir det enda mindre spilletid på disse tre. Skal ikke se bort ifra at det er nettopp Jesse av disse som kan finne seg i å være stallfyll i noen sesonger til. Når det er sagt så var det selvfølgelig litt merkelig at Raiola ble agenten hans.. for da begynner man å lure på om det kan være en overgang på gang.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Inntrykket mitt er at flere av spillerne har havnet i en negativ spiral - inkludert Lingard. Men Bruno virker å ha en positiv innflytelse på de fleste, og kanskje ser vi en positiv utvikling for både Lingard og Pereira - for å nevne to.

Lingard har vært åpen på at det har vært tøft - ikke bare på fotballbanen, men også på hjemmefronten; med ansvar for søsken i skolealder - i fravær av syk mor.

Riskoker

Jeg tenker at siden Jesse er ekte united gutt og løper som mye og presser så er han gull verdt uansett. Er det bare meg som er for å gi han en ny og bedre kontrakt?
Tenk på hvor mye det kunne gjort for han da? Blir mer motivert også kan han ha mere penger til familien sin. Synes vi skylder han dette siden han har gjort så mye for oss i så mange år. Jesse er gullgutten i klubben spør du meg.
'Hvis vi må selge han (som jeg ikke har lyst til) så burde vi erstatte han med en asiater. Lenge siden vi har hatt en asiat i klubben og er flere gode. Tenk på hva det ville gjort med draktsalg og interesse i asia?

Noen som er med meg på dette eller er jeg alene?

Alf banan
Posts: 252
Joined: 17 Apr 2020, 12:43
Liker gitt: 18
Liker mottatt: 487

Riskoker wrote: 17 Apr 2020, 11:34 Jeg tenker at siden Jesse er ekte united gutt og løper som mye og presser så er han gull verdt uansett. Er det bare meg som er for å gi han en ny og bedre kontrakt?
Tenk på hvor mye det kunne gjort for han da? Blir mer motivert også kan han ha mere penger til familien sin. Synes vi skylder han dette siden han har gjort så mye for oss i så mange år. Jesse er gullgutten i klubben spør du meg.
'Hvis vi må selge han (som jeg ikke har lyst til) så burde vi erstatte han med en asiater. Lenge siden vi har hatt en asiat i klubben og er flere gode. Tenk på hva det ville gjort med draktsalg og interesse i asia?

Noen som er med meg på dette eller er jeg alene?

Nå har du skrevet i årevis med alle de andre brukerne dine, at du ønsker Lingard dit peppern gror. Så skjønner ikke at du gidder engang.
Du lurer ingen skjønner du.
Tok vel typ 5 sek å skjønne at det var deg.

Riskoker

Nå skjønner jeg ikke hva du mener. Meg du snakker til? Jeg er ny her. Sa bare meningen min om Lingard.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Så noe om at OGS ønsker å frigjøre 100 mill pund. Dalot skal visstnok være til salgs, og tenker Lingard også kan være i den bolken.
LUHG!

Deleted User 108

Pereira, Jones, Smalling og Pogba ligger nok også tynt an.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Ja, tenker Mata og, men det er jo en profesjonell type, men om han ønsker å spille regelmessig må han finne ny klubb. Pogba må bare se å få bestemt seg, 100% United eller vekk.
LUHG!

Deleted User 108

Tror Mata blir ut neste sesong og er lovet en videre karriere i klubben etterpå. Ryktes ihvertfall det da han skrev under 2-års kontrakten i fjor.
Men vi må ha litt bredde med mange kamper også. Vi kan ikke kvitte oss med 7-8 spillere og kjøpe 2-3. Da blir det for mye slitasje på de samme spillerne i alle turneringer.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Mcilroy wrote: 22 Apr 2020, 14:04 Pereira, Jones, Smalling og Pogba ligger nok også tynt an.
De tre førstnevnte er vel ferdige etter i år... Kan ikke se for meg noe annet.. Men så var det denne coronaen da..
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14248
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22210
Liker mottatt: 18059

Mcilroy wrote: 22 Apr 2020, 21:39 Tror Mata blir ut neste sesong og er lovet en videre karriere i klubben etterpå. Ryktes ihvertfall det da han skrev under 2-års kontrakten i fjor.
Ja, det stemmer vel bra ja, er positiv til den ordningen.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Merker meg at Solskjær skryter voldsomt av Lingard etter kampen. Betyr det at han blir i United også neste sesong mon tro...?
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Han er jo local lad... Så jeg tror han faktisk vil få en sjanse til.. Er jo også en grei squad player... Ikke noe mer
Post Reply