Daniel James

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Noe teknisk vidunder er ikke DJ, men innsatsen kan man ikke ta han på. Med sin hurtighet og innsats så gjorde han også en jobb som kanskje ikke er så synlig.
Litt usikker på om OGS er helt fornøyd med salget her. DJ har jo startet to av tre kamper i PL. Økonomisk så er dette en god avtale for United.
post liked by: Pink Final, Pancho P
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Buchan wrote: 31 Aug 2021, 10:15 Noe teknisk vidunder er ikke DJ, men innsatsen kan man ikke ta han på. Med sin hurtighet og innsats så gjorde han også en jobb som kanskje ikke er så synlig.
Litt usikker på om OGS er helt fornøyd med salget her. DJ har jo startet to av tre kamper i PL. Økonomisk så er dette en god avtale for United.
Tror heller ikke James sto øverst på Solskjærs liste over ønskesalg. Har brukt ham mye i kamper der OGS mener struktur og defensiv disiplin fra hele laget er viktig.
Men 30 mill er godt betalt, og United trenger utvilsomt å tynne ut stallen. 2-3 spillere jeg selv også gjerne skulle sett på vei ut dørene før James, men tror likevel det er en ok deal for alle parter.
post liked by: Pink Final, Pancho P

Deleted User 430

post liked by: Pink Final, Pancho P, red
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Buchan wrote:31 Aug 2021, 10:15 Litt usikker på om OGS er helt fornøyd med salget her.
Dette lå nok ikke i hans hender. Glaz(z)ers bestemmer :| . Når det er sagt så er det ikke direkte unaturlig å selge ham heller
post liked by: Pancho P, Pink Final
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Blir interessant å se hvor mye Bielsa klarer å få ut av han. Selv om han ikke helt var god nok for United, tror jeg at han kommer til å bli en viktig spiller for Leeds.
post liked by: Blodfink, Pancho P, JørgenT, Pink Final

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

red wrote: 01 Sep 2021, 17:30 Blir interessant å se hvor mye Bielsa klarer å få ut av han. Selv om han ikke helt var god nok for United, tror jeg at han kommer til å bli en viktig spiller for Leeds.
Kan fort bli ein "heit" James. Raphina er vel fast på høgre så han kan fort bli brukt på sin favoritt- venstre side, eller kanskje gjennom midten?

Forøvrig takk og farvel til ein fin spelar som eg håpar får stor (individuel) suksess. Men det er vel dette som er bilete på han også, han vart vogen og funne LITT for lett, men han er typen du ønsker å ha i klubben også ettersom han spelar med hjarte utpå drakta, full innsats og fart! Trist at det var han som fór denne gongen, men om han får fast speletid og er nøgd ellers er vel dette det beste.
Er og forblir ein Unitedspelar i alle fall! ;)
post liked by: Pancho P, Pink Final, Lingard, Belfastboy
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

JørgenT wrote: 01 Sep 2021, 23:15
red wrote: 01 Sep 2021, 17:30 Blir interessant å se hvor mye Bielsa klarer å få ut av han. Selv om han ikke helt var god nok for United, tror jeg at han kommer til å bli en viktig spiller for Leeds.
Kan fort bli ein "heit" James. Raphina er vel fast på høgre så han kan fort bli brukt på sin favoritt- venstre side, eller kanskje gjennom midten?
Jeg lurer litt på om kjøpet av James kanskje gjør at Raphinha kan få en mer sentral rolle i banen? James på høyre, Harrison til venstre, Raphinha inn sentralt bak Bamford (ut med Rodrigo, som jeg skjønner det har vært litt misnøye rundt). Det er aldeles ingen dum angrepsrekke.
Ser for meg at James får seg en veldig fin karriere i Leeds.
post liked by: JørgenT, Belfastboy
Post Reply