David De Gea

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Kan være United kjører ny strategi, de unge på "luselønn" og de bortskjemte eldre får det de ber om...
LUHG!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773



Kan se for meg at dette stemmer ja.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Trodde han hadde signert. Men ser at alt Ole sa var: "He'll play tomorrow and hopefully we can agree with David," Solskjaer said. "As I've said a few times, that'll be up to David and the club to announce if that happens, if and when."

Og mer informasjon har vel ikke blitt gitt siden...
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

He he he, vi blir behandlet som idioter :shit:
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Vist han ikke har signert ny kontrakt til nu så blir han vel ikke å gjøre det, han ser vel det samme som vi ser at det sportslige ikke betyr en skitt for dem som styrer MU.
User avatar

Ivanisevic
Posts: 76
Joined: 30 Jun 2019, 15:43
Liker mottatt: 3

Cola wrote: 29 Aug 2019, 01:34 Er Sergio Romero mindre verdt enn DDG?
For min egen del så er ikke DDG mere verdt enn SR!
Ehm.. Saywhatnow? Er Pogba med verdt enn Pereira? Er Messi verdt mer enn Håvard Sakariassen? Er Elon Musk verdt mer enn uteliggeren på hjørnet av 7/11?

Du tuller nå, sant?

Cola

Ivanisevic wrote: 29 Aug 2019, 07:54 Du tuller nå, sant?
Både og.
Men siden han ikke har skrive under ny kontrakt ennå, selv om det sies at de er enige......
Og med en uke lønn på 4.154.110 NOK så begynner jeg å lure...
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

DDG har i grunn spilt seg til lavere lønn siden sommeren 2018, har i beste fall vært middels f.o.m VM i Russland og frem til nå. Kosta oss dyrt i grunn.

Sånn sett vil jeg trekke inn lønna til Sanchez.

Om klubben skal vekk fra at spillerne/agentene kan be om hva de vil i lønn, samtidig som de presterer dårlig, så er planen med å gjøre DDG til best betalte spiller litt underlig.

Om man ser på prestasjonene til DDG og Sanchez fra de begge kom til klubben, da blir lønna til DDG lettere å godta.

Uansett så håper jeg han snart blir seg selv igjen, men frykter at han, i likhet med Pogba helst ville spilt i Real...
LUHG!
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Meldes nå at kontrakten er underskrevet

User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

I så fall positive nyheter! :clap:
Kjenner jeg er lite gira på at en annen klubb får hente spanjolen gratis, men det er helt greit om de Gea ønsker nye utfordringer etter hvert, men da får de som ønsker å kjøpe han punge ut det han er verdt.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Om han har skrevet under så forventer jeg en våken og aggressiv keeper, DDG burde fått noen treninger med den store dansken!
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Jeg tror dessverre at DDG er over toppen. Har nesten ikke utviklet seg når det gjelder feltarbeidet siden han kom til klubben, og de siste sesongene har vært av en nedadgående kurve. Mistet plassen i storkampene for Spania og det gjør ganske sikkert noe med selvtilliten. Så at han nå potensielt skal bli klubbens best betalte spiller finner jeg ganske så absurd. Hvorfor lærer ikke Manchester United av tidligere feil. Klubben er inne i en usikker nåtid og en kommende fremtid. Hvorfor skal da klubben belønne en keeper på vei ned ved å gjøre han til klubbens best betalte spiller? Han fremstår helt ordinær og tabbene blir flere og flere og kommer oftere og oftere. Jeg tolker dette som at det er panikk i kulissene og at klubben ikke vet veien videre...for meg er dette brannslukking, uten strategi. Men kanskje han blir bedre når lønningen øker? Håper jeg tar feil i mine spådommer og at han i dagens kamp motbeviser hele innlegget mitt!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18049

Er ganske så enig [mention]Vidar Dale Fjeld[/mention], jeg personlig har aldri sett på De Gea som noe annet enn en god skuddstopper og 1 mot 1, nå er han middelmådig på alt. For klubb og landslag...I tillegg så gjør han premietabber titt og ofte. -Kosta oss dyrt sist sesong :angry:

Som noen skreiv om over her: Han var best under LvG...Klart best. Han har virket totalt uinteressert i flere sesonger, og imo burde han fått like mye pepper som Sanchez...

DDG er en keeper som splitter fansen ;)

Jeg ser også dette som desperasjon fra klubbens side.

Edit: Når man slakter må man gi ros om det ser bedre ut, han sto ålreit mot Leicester i dag.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Jeg synes det er i tidligste laget å mene at en keeper, som ennå ikke er fylt 30 år, er over toppen. Han hadde ingen god sesong i fjor, men vi får håpe at årets sesong blir bedre for vår kjære spanjol.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Lingard wrote: 14 Sep 2019, 23:27 Han hadde ingen god sesong i fjor
Det var en mild kritikk av prestasjonene i fjor :-) (Noen ville kanskje kalt det sjokkerende dårlig)
Post Reply