Anthony Martial

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

RaoulDuke wrote: 30 Apr 2019, 09:00 Sett denne. Største latsabben i United. Har mislikt innstillingen hans lenge.
Helt ærlig syntes jeg ikke ved første øyekast at dette var så ille. Han var ikke i startoppstillingen og at han derfor tar seg tid til å se seg litt rundt under den individuelle oppvarmingen er heller ikke merkelig.. men jeg trodde det var snakk om 10-12 sekunder. Jeg ser nå at han står slik i over et halvt minutt og da begynner oppførselen hans å bli merkelig. :sad: Hva er det han vil oppnå? Liker ikke dette. Vi går et spennende overgangsvindu i møte.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Alle vet at samtlige spillere i en tropp ønsker å spille/starte kamper, skuffelsen hans er forståelig, men Martial mener han skal starte alle kamper uansett...Han var pottesur når han kom innpå mot City. Ok, byttet kom i det 83`minutt, men jeg orker ikke mer av den grinete, gretne fremtoningen hans.
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Den der video ser ikke god ud. Men hvordan er han ellers som spiller? Jeg tænker på hvad siger medspillerne og managerne?

Så vidt jeg har forstået det så har han ikke fået nogen kritik for sin indstilling. Og når man har haft en manager som Mourinho så er det mærkeligt hvis man har et attitudeproblem, men Mourinho ikke har påpeget det.

For mig ser Martial bare sur og arrogant ud hele tiden. Men f.eks. Smalling ser også ud til at kede sig hver eneste gang man ser ham. Så jeg tænker, at det bare er sådan han er. Det kunne også være, at der bliver kørt for hårdt på ham, og at han bare er ganske enkelt træt. Der kan være mange årsager, men jeg kigger på hvor mange kritiserer hans indstilling af dem, der er tæt på ham. Og det fortæller mig, at han har ikke et så stort problem med indstillingen. Muligvis går jeg forkert, men det tror jeg altså.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Lingard wrote: 01 May 2019, 01:28 Helt ærlig syntes jeg ikke ved første øyekast at dette var så ille. Han var ikke i startoppstillingen og at han derfor tar seg tid til å se seg litt rundt under den individuelle oppvarmingen er heller ikke merkelig.. men jeg trodde det var snakk om 10-12 sekunder. Jeg ser nå at han står slik i over et halvt minutt og da begynner oppførselen hans å bli merkelig. Hva er det han vil oppnå? Liker ikke dette. Vi går et spennende overgangsvindu i møte.
I følge de som var på stadion så holdt han på slik under hele oppvarmingen. 30/45 minutter altså. Om man kan stole på de folka vet jeg ikke, men han fikk jo også en skyllebøtte av Solskjær da, så noe må det ha vært.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Kyndilfan1 wrote: 01 May 2019, 12:26 Den der video ser ikke god ud. Men hvordan er han ellers som spiller? Jeg tænker på hvad siger medspillerne og managerne?
I følge insidere i klubben så er det Martial som er det største problemet i garderoben, og Mourinho påpekte jo mange ganger at han ikke jobbet hardt nok. Forholdet mellom Mou og Martial var slett ikke bra. Det startet med at han dro fra USA for å være med på fødsel, det er jo ok, men han ble borte mange dager ekstra. Etter det var Mou lei av ham.

Og som det blir nevnt så har OGS gitt ham kjeft i plenum etter innstillingen hans under oppvarmingen. Han varmet jo ikke opp...han demonstrerte...og det var nettopp derfor han fikk kjeft. Jeg tror OGS har sett det lenge, det startet ok, men det har gått i dass.

Det er jo grupper som holder sammen i garderoben, Rashford/Lingard,
Pogba/Martial osv.

Young fortalte om masse bråk etter siste kamp...

Grunnen til bråket er at United-spillerne visstnok går 25% ned i lønn om det ikke blir CL. Derfor skal alle reforhandle kontraktene før topp 4 ryker...det er mye rot...
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Blodfink wrote: 01 May 2019, 19:17 I følge insidere i klubben så er det Martial som er det største problemet i garderoben, og Mourinho påpekte jo mange ganger at han ikke jobbet hardt nok. Forholdet mellom Mou og Martial var slett ikke bra. Det startet med at han dro fra USA for å være med på fødsel, det er jo ok, men han ble borte mange dager ekstra. Etter det var Mou lei av ham.

Og som det blir nevnt så har OGS gitt ham kjeft i plenum etter innstillingen hans under oppvarmingen. Han varmet jo ikke opp...han demonstrerte...og det var nettopp derfor han fikk kjeft. Jeg tror OGS har sett det lenge, det startet ok, men det har gått i dass.

Det er jo grupper som holder sammen i garderoben, Rashford/Lingard,
Pogba/Martial osv.

Young fortalte om masse bråk etter siste kamp...

Grunnen til bråket er at United-spillerne visstnok går 25% ned i lønn om det ikke blir CL. Derfor skal alle reforhandle kontraktene før topp 4 ryker...det er mye rot...
Toppen
Har du det fra spillere og ledere i klubber? Eller er det rygter?

At Martial ikke arbejder hårdt nok er ikke ens betydende med, at han har en dårlig attitude. Og at Mourinho har været træt af Martial har nok mere handlet om andet end det fodboldmæssige.

Jeg siger ikke, at han har en god indstilling og god attitude. Men jeg finder det lidt mærkeligt at se alle disse rygter om hans dårlige indstilling selvom ingen medspiller eller træner har udtalt sig negativt om hans indstilling.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Kyndilfan1 wrote: 01 May 2019, 20:13 Har du det fra spillere og ledere i klubber? Eller er det rygter?
Langerød på United.no. Han har i hvert fall gode kilder. Jeg kan ikke bevise det, det har du helt rett i [mention]Kyndilfan1[/mention] .
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Jeg mener både Mou og OGS har gitt uttrykk for at innstillingen hans ikke er god nok.
LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Blodfink wrote: 01 May 2019, 20:46 Jeg mener både Mou og OGS har gitt uttrykk for at innstillingen hans ikke er god nok.
Så er det noget helt andet. Jeg har så ikke set det.

Men hvis det er sandt så skal han altså enten ud eller tage sig sammen.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ja, håper han tar seg sammen.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Martial er på transferlista mi etter innsatsen så langt i sommer...virker nesten ikke interessert...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Må trekke tilbake min forrige kommentar, Martial har virket mer interessert utover sommeren. Og kanskje han får tilbake 9 på ryggen:

https://www.express.co.uk/sport/footbal ... nsfer-news
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Det var ganske respektløs å ta fra han nummer 9 i utgangspunktet.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Har full forståelse for at Martial ble sur da han ble fratatt nr 9. Satser også på at det kan gi ham en liten ekstra drive å få dette nummeret tilbake, hvis så skulle skje. Ville i alle fall være et tegn på at han blir satt pris på, og det er jo noe som alle liker.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Ja, det ville vært morro med en Martial som fyrer på alle pluggene. Har sett tendensen utover forsesongen. Om Lukaku/Dybala skjer så får han 9 håper jeg. Viktigere enn mange tror dette. Ikke for alle spillere, men mange av dem.
LUHG!
Post Reply