Victor Lindelöf

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Lindelöf spilte jo def. midtbane i sin ungdom, kan det være at OGS gjør som SAF gjorde med Jones? Får vi se svensken på midtbanen denne sesongen? Antageligvis ikke, men jeg ville jaggu prøvd ham der i 1 match i alle fall.
post liked by: Pink Final
LUHG!

Deleted User 429

Jeg har foreslått det samme før. Hadde vært morsomt å se pasningsfoten hans litt lengre opp i banen. Tror han har alle de rette kvalitetene til posisjonen, men vil trenge litt tid på å spille seg inn i det.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Er en veldig stor forskjell på det å spille stopper og defensiv midtbane. Stopperne mottar ballen stort sett rettvendt i motsetting til midtbanespillere som mottar ballen ofte med mann i rygg. Stopperne har også, sammenlignet med midtbanen, markant mer tid før de blir utsatt for press. Det er rett og slett ganske annerledes arbeidsforhold. Lindelöf kunne sikkert fungert som en defensiv midtbanespiller han, men jeg tviler på at det ville vært noe suksess før han hadde fått tid til å vende seg til andre arbeidsforhold. En annen løsning er selvsagt å spille med en trebackslinje.
post liked by: Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Jepp @messilingard, hard drilling på trening ei stund før han evt. blir kasta ut i det.
Trebackslinje er noe de vurderer vil jeg tro, eventuelt kan både Lindelöf og Varane muligens gå inn på HB om AWB skulle trenge avløsning, siden det drøyer med Trippier. Dalot har jo også vært bra i oppkjøringen i følge rapporter. Tenker at trenerne har flere forskjellige muligheter.
LUHG!

Deleted User 429

Jeg tenker at hvis Lindelöf skal spille som anker så vil det være en rolle der han veksler mellom å trekke ned og lage trebackslinje (eller for å dekke når Harry eller Varane går fremover) og å ligge mer som et klassisk anker.

Uansett, helt riktig at han må drilles godt i en sånn rolle før ham eventuelt kan spille der i kamp.

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

Kan Linde vere aktuel som HB? Han har jo tidlegare (før United) spelt både på midten (svært skjeldan) og som HB. Han har jo ein god pasningsfot og det skal vel ikkje vere SÅ vanskeleg å ha like gode offansive kvalitetar som AWB.
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Tror kanskje han mangler litt tempoet som må til for å bekle den rollen i Premier League. Som midtstopper kan han kompensere for noe manglende fart ved at han er veldig god på å posisjonere seg riktig. Men som back er ikke dette mulig i samme grad.
post liked by: JørgenT

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

red wrote: 15 Sep 2021, 00:03 Tror kanskje han mangler litt tempoet som må til for å bekle den rollen i Premier League. Som midtstopper kan han kompensere for noe manglende fart ved at han er veldig god på å posisjonere seg riktig. Men som back er ikke dette mulig i samme grad.
Vel, I følge fartstesten som var posta ein annan stad og som eg fann på ei anna side viser det seg at begge ligg på så og seie same toppfart, rundt 33kmt. Om han då, som det kjem fram, har tempoet (toppfart) inne og me antek at utøvarar på dette nivået har meir eller mindre same stamina vil eg tru han er meir enn kapabel.
Stopparar bruker såvidt eg kan forstå mykje stamina på på positsjoneringar, småduellar og småjusteringar mot angriparane og sidebackar på løp. Som du seier kan ein kompensere for manglande fart med god posisjonering, men det same gjeld også i angrep. Om me også ser for oss at me har ein lynving (anten Sancho eller Rashford/Greenwood) på høgre eller begge flankane vil deira direkte råskap i akselerasjon "kompensere" for det han e.v. skulle mangle.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

United prøvde å få inn Trippier, håper de får han inn i januar. Lindelöf kan sikkert gjøre en ok jobb på backen, men Trippier ville klart styrket laget tror jeg. Så kunne AWB og Dalot lært av ham. Dalot hadde vel blitt solgt/lånt ut om Trippier kom i sommer da.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ikke så god i landskampen forsto jeg. Har ikke sett det sjøl vel og merke. Men det høres jo ut som Lindelöf, det gjøres noen grove feil her og der...
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Ikke noe hyggelig syn på Carrow Road i går, der Vigge holder seg til brystet etter omtrent 70 minutter.
Gikk av banen selv, men måtte ha pause underveis - nei det var ikke bra å se på.
Tankene gikk til Eriksen i sommer.
Bryst/nakke/hode skader - slikt må tas på alvor.
Noe som også skjedde.
Rangnick sier de har tatt en legesjekk, og at ting ser bra ut - heldigvis.
Slet med pusten, samt at hjerterytmen endret seg.
Kan være klar alt mot Brentford.
Vær forsiktig Victor Lindelöf.
post liked by: Pwint, Pancho P, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Sir Alfie Rey
Donor
Posts: 569
Joined: 16 Oct 2021, 21:52
Liker gitt: 230
Liker mottatt: 432

Mod Edit.
Tok bort quotinga, siden innlegget du siterte står rett over.
Mvh Pink Final 😊


Nei dette var skikelig skummelt. Ble redd det holdt på å skje han noe.
Sannsynligvis så var dette kramper i brystmuskelaturen. Det er f.eks den vanligste årsakene til at folk i norge drar på legevakta med det dem tror er noe med hjerte for så å vise seg være muskelkramper i brystregionen.

Satser på Lindeløf er good to go på tirsdag,
post liked by: Pancho P, Pink Final
Glory Glory Manchester United!!!!
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2597
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7635

Ser det er covid utbrudd i United. Kan det ha noe med saken å gjøre? At han fikk pisteproblemer mm?
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Deleted User 430

Troppen som var i Norwich er visst ikke "involvert" i dette, @Pwint. Har visstnok testet negativt hele gjengen.
Rangnick sa på pk`en at problemene til Lindelöf kom pga. en smell etter en duell, og var ujevn hjerterytme i 10 min før det ble bra igjen, så tror vi kan se bort ifra alt som har med Covid-relaterte ting å gjøre.
post liked by: Pwint, Pancho P, Pink Final, Buchan
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2597
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11871
Liker mottatt: 7635

Det var jo bra. Håper han kommer seg fort. Ekle greier det der.
post liked by: Pancho P, Pink Final, Buchan
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply