Victor Lindelöf

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

Deleted User 430

Krysser fingrene for at det bare var et engangstilfelle, ja.
post liked by: Pancho P, Buchan, Pink Final, Pwint, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Noen som har video av den smellen som RR snakker om? En annen ting: Han hadde aldri i verden spilt dagens kamp.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ser kampen om igjen nå, ingen smell å se i mange minutter før han bøyer seg ned, det er stopp i spillet fordi Norwich akkurat bytter inn Cantwell. Da skjer det. Ingen tegn til noe som helst før det.
post liked by: Pwint
LUHG!

Deleted User 430

Eneste duellen han er i er ca 2,5 min før han sitter på huk. Veldig merkelig om den trykken i ryggen er årsaken, ja, men samtidig ikke godt å si.
Kan være flere årsaker til hjerteflimmer, men ut ifra konas uttalelser virker det som han er i trygge hender.

Siste duell skjer fra 24:40 i klippet, 67:10 på kampuret;

https://footyfull.com/premier-league/no ... 1-12-2021/
post liked by: Pwint, Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Aguero må legge opp, Lindelöf blir utredet for det samme...Arr på hjertet.
LUHG!

Deleted User 430

Det er guffent!
Hvor har du lest hva han blir utredet for, @Blodfink? Han var jo en av de som ble registrert på trening i dag..?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Hørte det fra en United-kompis, hvor han leste det spurte jeg ikke om...Kjapp utredning da tydeligvis...Han gikk vel med hjerteovervåker i 2 døgn. Jeg tenker mitt om grunnen til hendelsen jeg altså. I Agueros tilfelle også. Og alle de andre siste året.
LUHG!
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Trist for Aguero, men han har knapt spilt fotball de siste årene uansett, så han hadde sannsynligvis lagt opp til sommeren uansett tenker jeg. Verre hvis det blir noe slikt med Lindeløf, han er i sin beste alder nå fotballmessig, så håper det bare var et skremmeskudd av en art.

Det har vært ganske mange slike episoder i toppsporten, både fotball og annet, over mange år (lenger enn før covid, som Blodfink hinter til). Det er neppe alt med toppidretten som er helt "sunt".

Hvordan gikk det mer Eriksen egentlig? Måtte han legge opp? Mener å huske jeg leste noe om at han ikke fikk lov å spille i Serie A pga det som skjedde (lovverk, de tillot det ikke), men at det ville vært okay i England. Hvis han faktisk er i orden og KAN spille videre, så virket det som han måtte finne seg en klubb i et annet land. Gitt at jeg husker riktig da, en stund siden jeg leste det.

Landslagssjefen vår fikk jo også hjertestans i sine 'yngre' dager (tror det var på slutten av karrieren), og fikk operert inn pacemaker. Eriksen fikk det samme.

Krysser fingrene for at det ikke er så alvorlig med Lindeløf, for da er han nok ferdig som spiller. Vi kan jo vise til Blind som fortsatt spiller, men er vel ikke alle som er så "heldige".
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Cola2

Deleted User 430

Veldig essensielt det du skriver om tidligere episoder, @Pangaea. Det er et ekstremt fokus på det nå, dog ut mange dokumenterte linker til det som skjer i verden i dag (meg bekjent), sammenlignet med før og da leser man naturligvis oftere om det også.
Blir spennende å se hva som skjer videre med Lindelöf, men inntil videre tenker jeg det bare å krysse fingere og vente og se. Ville nok kommet ut noen rapporter om det var noe mer alvorlig, vil jeg tro.

Ang Eriksen, så er dette siste update jeg har kommet over;
https://www.eurosport.com/football/tran ... tory.shtml
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Cola2, Pangaea

Deleted User 429

Inter og Eriksen ble enige om å avslutte kontrakten for noen dager siden. Mener det var Romano som meldte det. Kanskje ha er tilbake i PL snart?

Deleted User 480

Pangaea wrote: 16 Dec 2021, 11:05 Landslagssjefen vår fikk jo også hjertestans i sine 'yngre' dager (tror det var på slutten av karrieren), og fikk operert inn pacemaker. Eriksen fikk det samme.
Også NRK radiosportens Carl-Erik Torp, som bl.a spilte i Brann, opplevde dette i 2011.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Får håpe det ikke blir karriereslutt for Lindelöf, som det ble for Aguero.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8985

Har vel ikke vært noe særlig rapporter som sier at det er såpass alvorlig? Nå er ikke jeg noe kardiolog, men jeg vil tro at det er svært individuelt hvor alvorlig det er for den enkelte. Eneste jeg har hørt angående Lindelöf er at han vil være tilbake etter isolasjonen, i følge Ragnick så var han uten symptomer, noe som selvsagt er positivt.
post liked by: Blodfink, Pancho P, Cola2
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Statistikk-sak på united.no om Lindelöf vs Maguire:
https://www.united.no/nyhetsarkiv/linde ... -rangnick/

Så kan statistikk brukes til det mest og jeg vet ikke hvor nyttig det er for å fastslå hvem som er "best", men legger merke til at VL scorer høyt på "aggressive handlinger". Bekrefter inntrykket jeg har av at han har framstått mer aggressiv etter RRs inntreden. Tidligere synes jeg han har vært en litt sånn passiv og ryggende forsvarer, mens han nå står opp mye mer i dueller og følger motstanderspissene tettere, gjerne opp på deres halvdel.
post liked by: Pancho P, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Lenge siden siste post i denne.

Lindelöf har parkert Harry på benken, det er det liten tvil om.

Må si meg veldig enig med en del engelske fans: De hudfletter et "biased" engelsk media for å ikke berømme Lindelöf etter matchen mot Villa i dag.
Så og si alle spørsmål etter match ville handlet om Maguire, om det var han som hadde stått for en kamp som svensken gjorde i dag. Svensken blir forbigått på postmatch-seansen.
post liked by: JørgenT, Pink Final, pixma, Pancho P, red, Buchan, RedTrafford, Pwint, Cola2, Can2
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22203
Liker mottatt: 18044

Victor blir nevnt i dagens engelske aviser i hvert fall. Bruno og Casemiro får overskriftene, men svensken får da noen gode anmeldelser lenger ned i sakene.
post liked by: RedTrafford, Cola2, Pink Final, Buchan, Can2
LUHG!
Post Reply