Victor Lindelöf

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Topic author
Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Lindelöf imponerer om dagen, men jeg synes at det er mer enn bare prestasjonene som fanger oppmerksomheten. Det er engasjementet hans på banen som virkelig imponerer. Måten han engasjerer og kommuniserer med de andre; roser, kjefter, oppildner osv. - akkurat som en kaptein. Og kanskje burde han være nettopp det. Kaptein.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Skal bli spennende å følge svensken resten av sesongen. Jeg synes han startet noe usikkert, men kom seg litt helt på slutten av Mourinho sin tid i klubben. Men han har levert jevnt og bra etter at Solskjær tok over, det samme har egentlig Jones.

Jeg føler meg fortsatt ikke 100 % trygg på Lindelöf, men ting ser mye lysere ut enn hva de gjorde for noen måneder tilbake. Skulle bare ønske at han hadde litt mer tempo i kroppen.
User avatar

andr3
Posts: 5
Joined: 19 Feb 2019, 09:58

Leverte nok en solid kamp i går. Virker som om det er han som er førstevalget til OGS om dagen. Så får vi håpe Bailly spiller seg opp, de to sammen har alt vi trenger i en stopperduo mener jeg. Lindelöf med god pasningsfot, overblikk og smart. Bailly med duellstyrke og fart.
Ole's at the wheel! :football:
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Enig, han har vært strålende siden Ole Gunnar kom til United, og var det også i går. Virker som om han har fått den tryggheten som han trenger, og vi ser at han er rolig trygg med ball også i litt vanskelige situasjoner. Lindelöf var også et av de aller første tegnene på at det skulle bli helt andre tider under OGS. Bare noen minutter ut i første kamp under OGS var han med på angrep, og hadde avslutning på mål. Utenkelig under Mou.

(PS: Må også nevne at Smalling var stor i går)
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

User avatar

Topic author
Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Mulig det. Han har vist slikt før. Men litt urettferdig mot Young da. Han står jo og mottar en beskjed fra Phelan i det klippet.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Kikka litt på PSG-kampen i Paris igjen nå, Smalling/Lindlöf ble rævkjørt av Mbappe til tider. Stoppere må inn.
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Mot Inter i går, så var Lindelöf tilbake med samme strategi som han hadde de første kampene under Solskjær. Ikke bare jobber han bra i forsvar, han tar med seg ballen framover og starter angrepet. Liker at han skjærer gjennom midten når muligheten byr seg.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Ja, han har noen styrker der, men redd for at han er litt skadeutsatt, akkurat det er jo som det skal være med United og midtstoppere...Det er vel derfor vi har 6 stk. Stort sett er 4 skadet.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Fulgte litt med på svensken mot Chelsea i dag, han sliter litt synes jeg, hadde et godt inntrykk generelt, men blir kjørt litt til tider.
LUHG!
User avatar

Topic author
Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Blodfink wrote: 11 Aug 2019, 22:23 han sliter litt synes jeg
Mulig. Selv synes jeg at det var vanskelig å bedømme innsatsen til Lindeløf. Syntes han gjorde det godt, men midtbanen gav han og Maguire dårlig arbeidsforhold med stadig balltap i kritiske posisjoner. Maguire stod godt fram, som var grunnen til at han ble MotM.

Prestasjonene til Lindeløf blir forhåpentligvis bare bedre, og forhåpentligvis har United endelig fått seg sitt faste stopperpar i Lindeløf og Maguire.

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Enig med deg der [mention]Elkey[/mention]
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Lindelöf er ok pluss, men synes kanskje han får litt vel mye skryt til tider - noe som sikkert mest er et uttrykk for at de andre stopperne har vært så svake. Håper Tuanzebe får noen sjanser i løpet av sesongen også, tror han har minst like stort potensial.

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

En ret overvurderet spiller, men han gjorde det egentlig fint i går. Men problemet med ham er, at der er en kæmpefejl ventende hele tiden som det var et par gange sidste sæson.

Dog skal siges, at han har lavet kæmpefremskridt siden sin forfærdelige start. Hvis det fortsætter så bliver han snart helt god.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18048

Elkey wrote: 11 Aug 2019, 23:21 Mulig. Selv synes jeg at det var vanskelig å bedømme innsatsen til Lindeløf. Syntes han gjorde det godt, men midtbanen gav han og Maguire dårlig arbeidsforhold med stadig balltap i kritiske posisjoner. Maguire stod godt fram, som var grunnen til at han ble MotM.
Enig der, men jeg mener han sliter med å plassere seg i boksen, når det kommer innlegg, han bommer på ett i kampen, fordi han leser spillet litt dårlig. (Min mening). Er også for redd for å bli dratt av, og da blir man dratt av...Dette skjedde også i kampen. Og veldig nærme målet, jeg synes han er altfor enkel.

Men han kan jo heve seg i takt med Maguire. Sjefen sjøl bak der :thumb_up:
LUHG!
Post Reply