Alexis Sánchez

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Korrekt det [mention]Torquemada[/mention], ingen god deal akkurat...MUFC har malt seg opp i et hjørne, derfor håper jeg han spiller som han gjorde spesielt i 1.omg mot Uruguay. Ser ikke hvordan vi skal bli kvitt ham...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Nok en god kamp, go Alexis Sanchez! Full support herfra. Han ser frisk ut, selv om ankelen hangler litt. Ser ikke bort fra at Chile vinner Copaen.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

LUHG!
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Har det noen gang blitt gjort en så dårlig signering i verdensfotballen? Totalt ubrukelig på banen og nå attpåtil skadeplaget også, men verst av alt har han fullstendig ødelagt hele klubbens lønnsstruktur.

Selvsagt ikke Alexis' skyld men jeg tror det, for roens skyld, hadde lønt seg for United å tilby han til hvemsomhelst for kroner null, og innse at dette var en rendyrka katastrofe av et spillerkjøp.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Ja, jeg må vel legge min chilenske drøm på hylla for godt nå. Det er 5 skader pr sesong...og to much money...Alt er feil rett og slett. Men bra du nevner at spilleren ikke kan lastes for lønna [mention]Harry Greaves[/mention]

Jepp, gi ham bort, og så må vi betale lønna hans allikevel, kun "fattige" klubber som gir ham en sjanse nå.

Det å "male seg opp i et hjørne" er mellomnavnet til MUFC...
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Hadde jo vært synd å miste Sanchez, vi har jo ikke en veldig stor tropp. Får vi skader på angrepsspillere så sliter vi voldsomt. Da har vi 2 spisser tilgjengelig. Rashford og Matrial. Selvom James og Lingard kan brukes der oppe....Men si at både Rashford og Matrial er skada. Hvem skal spille spiss da?......

Det er bedre å beholde Sanchez med en høy lønn, for hvis en tenker seg om, det å hente en ny spiss med lønn og evt overgang hadde jo kosta mer.

Jeg vil gjerne ha Sanchez ihvertfall frem til Januar.......
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Hvis inter vil kjøpe Sanchez, så selg. Dette er ikke noe å tenke på. Manne har kostet alt for mye, og et salg vil frigjøre store midler som kan brukes på nyåret. Den høye lønna er et stort problem, og har helt sikkert lagt store begrensninger på handel i sommer.

Jeg håper dette er et rykte som er troverdig, og at han blir solgt på mandag.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Helt enig, såfremt ikke Inter vil at MU skal betale en del av lønna hans.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Di Marzio har rota litt i sommer ift. før, hvor han har truffet bra...Men det kan jo være noe i det. Italienske klubber slipper å betale like mye skatt for utenlandske spillere visstnok.

Nevnes i denne tweeten, ellers lite håndfast (ifg. Google translate).

LUHG!

Kyndilfan1
Posts: 406
Joined: 20 Apr 2019, 13:24
Liker mottatt: 3

Jeg har det lidt ambivalent med Alexis.

Han har været helt enormt elendig siden han kom til United. Aldrig spillet en god kamp og været rigtig meget skadet. Læg derudover hans ekstremt høje løn så ville det være dejligt med et salg.

På den anden side så tror jeg bare ikke på, at han sådan lige pludselig er blevet så elendig. Han er stadigvæk god og jeg har en forhåbning, at såfremt han er fortsat i klubben om to uger så kan OGS få noget godt ud af ham. Samtidig ville jeg være utrolig ked af, at det slet ikke fungerede i United fordi jeg har ønsket ham til klubben siden han forlod Udinese. Og så kan man lægge oveni, at han aldrig har brokket sig offentligt eller forsøgt at lægge klubstatistik ud for at bevise, at han er god nok.

Så blev han solgt ville det nok ikke gøre mig så ked af, at han forlod klubben, men enormt ked af, at det var endnu en spiller, som var verdensklasse, men som ikke fungerede i United.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Han har spilt ok kamper, borte mot City april `18, seier 2-3, to assist der. Så han kan fortsatt, men form, skader og mental helse(?), har ikke vært tilstede i stor grad. Vi får se hva som skjer...har ikke den største troa på at noen er villige til å betale hele lønna hans. Like greit at han blir egentlig. Om han spiller bra er det jo greit. Og da lettere å få solgt i januar/neste sommer om klubben vil ha ham vekk.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Kan se ut til at det blir Inter på chileneren også. Bra det, rydder vei for de unge spillerne. Chong, Greenwood og Gomes rykker litt frem i køen.
LUHG!
User avatar

Ivanisevic
Posts: 76
Joined: 30 Jun 2019, 15:43
Liker mottatt: 3

Håper han forsvinner uansett. Elendig hele veien for United. Snakker vi tidenes aller største flopp med tanke på rykte, lønn osv? Må være der oppe. Det at han forsvinner gjør at yngre krefter rykker fram i køen. Vil mye heller ha Chong, Gomes og Greenwood på benken og inn uti andre omgang enn en mett superstjerne som ikke kan spille fotball lenger.

Bort, vekk, gone. Uansett om det er transfer eller lån.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Støttes. Makan til kriseoverganag er det lenge siden jeg har vært vitne til.

I starten var det på grensen til moro hvor dårlig han fremstod, men jeg hadde troen på at det skulle bli bedre etter hvert, ettersom at han fikk en del sjanser helt i starten. Men jeg utvilsomt heller se Greenwood og Gomes ute på venstresiden enn Alexis.

Håper det ordner seg med en overgang. Det er uten tvil det beste både for spiller og klubb, men jeg tror det ikke før jeg får se det.
Post Reply