Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Det finnes ikke kjøpere til Manchester United.
I hvertfall ikke kjøpere fansen flest vil ha.

Klubben ble nylig verdsatt til £3,05b av Forbes.
Og Glazer’s selger ikke for 3 milliarder pund.
Selger de for 4 milliarder pund?

Kanskje.
Hvem kan kjøpe en klubb for 4 milliarder pund?
Svært få.
Trolig vil kjøper enten være en arabisk Sheikh eller kanskje, kanskje en ny Glazer.
Glazer’s tar vel £23m i utbytte hvert år.

Hvem er interessert i å kjøpe en klubb for 4 milliarder pund, og kunne ta ut ‘magre’ 23 millioner pund i utbytte hvert år?
Det gir ikke mening.

Ergo vil en ny eier være en sportsvasker.
Det finnes ikke United fans som kan kjøpe klubben til 4 milliarder pund på idealistisk grunnlag.
Red Knights har ikke sjans, beklager.

Så hvorfor skal Solskjær gjøre opprør?
Beklager å måtte skrive det.
Vet det er upopulært i disse tider.
Jeg prøver bare å se realiteten i øynene her.
post liked by: Buchan, pixma, offside
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Realiteten kan bli at klubben mister verdi fordi fansen ikke gidder å støtte dette regimet. Det er eneste mulighet til forandring. Men det blir vel som vanlig og som nevnt før, de samme som protesterer løser billett til første kamp ved gjenåpning. Så det er rimelig selvmotsigende hele opplegget...

Men jeg vil nå avvente litt, før jeg konkluderer med at United ikke kan gå andre veier enn å bli styrt av banditter, massesuggesjon og virkelig boikott, med en samlet fanbase skal ikke undervurderes.
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Pink Final wrote: 24 Apr 2021, 23:19 Det finnes ikke kjøpere til Manchester United.
I hvertfall ikke kjøpere fansen flest vil ha.

Klubben ble nylig verdsatt til £3,05b av Forbes.
Og Glazer’s selger ikke for 3 milliarder pund.
Selger de for 4 milliarder pund?

Kanskje.
Hvem kan kjøpe en klubb for 4 milliarder pund?
Svært få.
Trolig vil kjøper enten være en arabisk Sheikh eller kanskje, kanskje en ny Glazer.
Glazer’s tar vel £23m i utbytte hvert år.

Hvem er interessert i å kjøpe en klubb for 4 milliarder pund, og kunne ta ut ‘magre’ 23 millioner pund i utbytte hvert år?
Det gir ikke mening.

Ergo vil en ny eier være en sportsvasker.
Det finnes ikke United fans som kan kjøpe klubben til 4 milliarder pund på idealistisk grunnlag.
Red Knights har ikke sjans, beklager.

Så hvorfor skal Solskjær gjøre opprør?
Beklager å måtte skrive det.
Vet det er upopulært i disse tider.
Jeg prøver bare å se realiteten i øynene her.
Kven er interessert i å bruke penger på ein såkalt klubb, når den som er eier utmagrer og ødelegger denne?

Kven vil være supporter av en såkalt klubb som driver på moralsk forkastelig vis!

Om ingen har råd til klubben, so la oss lage den mindre verdt.
post liked by: Blodfink
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Sikkert noen som ikke har sett denne. synes den er verdt å få med seg selv om det er mer underholdning enn info.
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Solskjær på dagens PK, som forventet i grunn, har fått unskyldning av Glazers visstnok...



Men Glazers skal vekk uavhengig av alt...
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

https://direkte.vg.no/fotball/news/fotb ... _row7_pos1

Fotball skribent sier unnskyld til Solskjær.
Kudos for det.
Flere journalister burde følge hans eksempel.
post liked by: Buchan, offside, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Pink Final wrote: 11 May 2021, 06:06 Kudos for det.
Flere journalister burde følge hans eksempel.
Enig, det United har vist i år er knallsterkt. Vi har faktisk evnen til å vinne hver helg, eller nesten hver helg. Vi går på mange winnin-streaks. Det var vel akkurat det jeg etterlyste og mente at Solskjær måtte få på plass. Nå vinner vi flere kamper.

Nå mangler vi litt mer offensiv skyts, 10 mål mer i år så hadde vi vært med helt inn.
post liked by: Pink Final
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pressekonferanse, opptakt til EL-finalen.

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... e-20608264
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

OGS håper på 2-3 inn i sommer, og jeg forstår det som 2-3 rett inn på laget. Det støttes, spent på hvilke posisjoner trenerteamet mener er viktigst.

Jeg håper på stopper, DM og høyrekant. Helst vil jeg ha 6 inn, de tre nevnte posisjoner pluss en back til , spiss og en DM til.
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Eg trur OGS er rett manager for United, no. Og synest at han har utvikla United i rett retning, betre enn forventa ift kva mannskap han har.

Men, om man legger vekk de norske brillene litt so skar tanken meg ofte at eg lurer på om Glazers og Ed prøvde og beholder OGS fordi han stiller mindre krav til midler enn Guardiola, Tuchel og muligens Klopp og de større og meir anerkjente managerene.

Og OGS er også litt fredet hos United supportere fordi han er en United legende.

Level 2 manipulering av supportere av Glazers og Ed?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

At Glazers og adm. vurderer slike ting er nok korrekt, de prøvde med kjendis-managere i LvG og Mou, det ble kjøpt spillere, gikk på trynet, strategien er litt endret, selv om OGS har hentet spillere for over 2 milliarder han au.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Det må over to milliarder til bare i sommer for å være med de store gutta...
LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Manchester United og Ole Gunnar Solskjær har forlenget kontrakten fram til 2023/24, med ett års opsjonsavtale etter det.
Glad for at det ble gjort, og det gikk som flere av oss skrev her i tråden i februar måned.

Solskjær gjør mye rett, det ville vært overraskende om ikke kontrakten ble forlenget.
post liked by: Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 108

Klubben ønsker heldigvis å bygge videre.

Glemmer aldri da guttelaget jeg trente, 2002 årgangen spilte mot Molde i Hydro Cup. Dette var mens Solskjær var trener for Molde. Molde hadde sendt 2003 årgangen sin, de beste fra den årgangen i Møre og Romsdal. Vi slo dem 16-0. Gutta mine spilte sin livs kamp.
Etter kampen kom Solskjær bort til meg, presenterte seg og klappet meg på skulderen og fortalte hvor stor tro de hadde på disse Molde guttene. Derfor de turnerte mot de som var ett pr eldre. Han skrøt uhemmet av mine gutter. Ikke ett ord om det fotballfaglige, men kun om hvor fine gutter jeg hadde. De sto på, spilte fotball gjennom samtlige minutter. Det imponerte Solskjær. Normalt bruker gutta på denne alderen å tøyse, hælsparke, brassesparke, midtstoppere spille spiss osv, litt "mobbing" av motstandere når de er overlegne.
Moro at en trener av dette kaliberet kun brydde seg om hvordan gutta oppførte seg og var som personer. Ikke noe han og han og han er gode. Det satte gutta og jeg pris på.
post liked by: Pink Final, Blodfink

Deleted User 429

Måtte jo komme etter at det soleklare førstevalget signerte ny kontrakt med PSG for noen dager siden 😂
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Bra for klubben at Solskjær forlenger. Det sikrer stabilitet og kontinuitet fremover. Samtidig så må vi begynne å skru opp kravene. Solskjær har gjort veldig mye riktig, men jeg forventer en forbedring spillemessig og jeg forventer at vi vinner et trofé neste sesong. Jeg har fortsatt City og Liverpool som favoritter i PL, men avstanden må bli mindre.
post liked by: Blodfink, Pink Final
LoveUnitedHateGlazers
Post Reply