Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.

Deleted User 402

@Steinar Stenseth Jepp:-) Takk!
post liked by: Cola2

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Håper det kjem ut meir informasjon om dette, fra Delaney:

- Woodward aware of Ronaldo/Bruno doubts on Solskjaer

Dersom dette er tilfelle håper eg begge to blir sparka rett ut av klubben! Ikkje overraska dog.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

At spillerne har vært kritiske til Solskjær må da være innafor. Har også lest en del rapporter som sier at Ronaldo har vært en pådriver for at garderoben skal respektere Solskjær. At spillere er misfornøyde med managere er ikke noe nytt. Det er resultatene som gjorde at Solskjær mistet jobben, ikke Bruno eller Ronaldo.
post liked by: Buchan, Pwint
LoveUnitedHateGlazers

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@messilingard, du synest det er innafor ja.

Dårlige resultater kjem av at spillerene ikkje har fungert for OGS. Dersom Ronaldo og co har ytret misnøye med OGS innad i spillergruppa, so er dette STERKT kritikkverdig og bør være grunn nok til terminering av kontrakt. Påfallande at United sitt fall under OGS begynte omlag då Ronaldo blei kjøpt.

Du meiner kanskje at klubben skal bli styrt av spillerene?
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7530
Liker mottatt: 4292

Deleany ja, en av de minst betrodde journalistene som finns. Har vel kritisert Solskjær i alt siden dag en.
Han er liksom den kilden man klamrer seg til.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pwint

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Buchan Som skrevet so skulle eg ønske det kom meir informasjon ut om dette.

Men det rimer jo.
post liked by: Pwint, Buchan
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7531
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26879
Liker mottatt: 17403

@Otac.
Jeg støtter deg i at om spillerne underminerer sin manager så bør det få konsekvenser.
Ryktene sa at Rio, van Persie og ett par mann til undergravde Moyes autoritet.
Ryktene sa det ble mytteri under van Gaal.
Under Mourinho vet vi det ble krig.
Det er for mye makt blant dagens spillere.

Men det du skriver er spekulasjoner.
Det er uttalelser om at Ronaldo har stått opp i garderoben og bedt laget kjempe for sin manager.
Bruno sto ved sin manager ute på gresset i Watford.
Så bør man være så åpen at slike handlinger ikke utelukker at de har underminert ham på mer subtilt vis.

Jeg vet ikke.
Slang ut min konspirasjonsteori om hvorfor Harry Maguire har kollapset i tråden hans.
At han bærer på noe.
Vi vet ikke @Otac.
Vi bare spekulerer.
Synes det blir søkt å legge dette på Ronaldo alene jeg for min del.
post liked by: Belfastboy, Otac, Buchan, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@Pink Final, enig med deg i at det kun er spekulasjoner.

Mykje av det vi skriver her inne er basert på spekulasjoner, synsing og subjektive meininga. Det må vi ha lov til.

Når eg då leser dette om Ronaldo, som eg meiner er usunn for United, so synest eg det er innafor.

Men klar over at det da kjem ein shitstorm av protester. Og det er heilt ok. For min del er denne hodestupse forelskelsen mange her inne har for Ronaldo veldig forunderlig 😅
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7530
Liker mottatt: 4292

Otac wrote: 21 Nov 2021, 18:45 @Buchan Som skrevet so skulle eg ønske det kom meir informasjon ut om dette.

Men det rimer jo.
Jeg vet ikke hva som er rett, men rapportene jeg har hørt er motsatt.
Men jeg ville ikke legge for stor vekt på hva Deleany sier. Men det kommer sikkert til å florere med rykter fremover.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pwint, Pancho P

Deleted User 402

Solskjær har gitt et avskjedsintervju. For de som orker på en søndag kveld. Ble rørt, jeg...

https://www.manutd.com/en/news/detail/o ... ember-2021
post liked by: Buchan, red, Belfastboy, Pink Final
User avatar

red
Posts: 1522
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2262
Liker mottatt: 4106

Edit: Jan Anders kom meg i forkjøpet der ja.
_

Solskjær har gjort avskjedsintervju med MUTV: https://www.manutd.com/en/news/detail/o ... ember-2021

Og der kom tårene... Utrolig av han å klare å forlate jobben "out the front door" som han sier det selv. For det presset som har vært på han de siste ukene har vært umenneskelig.
Last edited by red on 21 Nov 2021, 19:06, edited 2 times in total.
post liked by: Buchan, Belfastboy, Pink Final
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4387
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2786
Liker mottatt: 9235

Otac wrote: 21 Nov 2021, 18:33 @messilingard, du synest det er innafor ja.

Dårlige resultater kjem av at spillerene ikkje har fungert for OGS. Dersom Ronaldo og co har ytret misnøye med OGS innad i spillergruppa, so er dette STERKT kritikkverdig og bør være grunn nok til terminering av kontrakt. Påfallande at United sitt fall under OGS begynte omlag då Ronaldo blei kjøpt.

Du meiner kanskje at klubben skal bli styrt av spillerene?
Jeg syntes det er innafor å være kritisk til manageren sin ja. Dersom spillerne ikke har troen på at manageren er god nok for at United skal vinne kamper så er man ferdig som manager. Med mindre resultatene tilsier at manageren fortjener mer tillit så ryker man. Det er slik toppfotballen fungerer.

Og nei, jeg mener ikke at klubben skal bli styrt av spillerne. Men at spillerne har innflytelse, det mer jeg er naturlig. Tror du at Van Djik ikke blir lyttet til i Liverpool? Eller de Bruyne i City? At Solskjær har mistet jobben er et resultat av flere faktorer. Skal man legge skylden på noen så må vel Solskjær selv få mesteparten av den. Det er han som har tatt ut laget, det er han som har bestemt hvem som skal lede treningene, det er han som ikke har tatt grep for å utvikle en bedre spillestil. Etter han så vil jeg si Glazers og Woodward for å ikke ha ansatt bedre folk til å ta sportslige avgjørelser over Solskjær. Til slutt så er det spillergruppa som helhet.
post liked by: Pwint
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2811
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 12967
Liker mottatt: 8327

@Otac jeg hadde definitivt reagert om de hadde gått ut offentlig med kritikk, men det må lov å si ifra internt om man mener lederen sin ikke fungerer.
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

@messilingard, fullstendig uenig med deg. Sirkus! Om nokon har noko konstruktivt å fortelle til manager eller trenerapparat, sjølvsagt. Men der slutter det. Spillere skal ut over det gjøre sitt aller beste for laget, med beina og kjeften. So får andre avgjere om manager gjer ein god nok jobb.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pwint wrote: 21 Nov 2021, 19:08 @Otac jeg hadde definitivt reagert om de hadde gått ut offentlig med kritikk, men det må lov å si ifra internt om man mener lederen sin ikke fungerer.
@Pwint , Man veit jo lite om dette, men la oss si at det er blitt kommunisert på ein måte det alle i troppen og trenerapparatet har fått vite dette, hadde det også vært ok?
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2035
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7530
Liker mottatt: 4292

Solskjær sitt avskjeds interjuv 😢
Ikke et ord negativt om noen andre, for en ydmyk mann.
Selv om at dette ikke gikk så kan han gå med hevet hode
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Begynner jaggu å bli lett rørt på mine eldre dager.
post liked by: Pink Final, Pwint
Post Reply