Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Så den der...Talerør for dritten han Kloppetiklopp...Håper scouserne vender seg mot ham, får se om de har baller nå da, men det er vel tilgitt om de tar 3 poeng i pågående kamp...
post liked by: Buchan
LUHG!

Deleted User 430

De hang opp et par bannere som de sto å klappet foran før kampen i dag, så jeg. Sendte sikkert et kraftig signal, tenker jeg..

Konate er i boks, så da er alt annet glemt for dem gjengen der med 3 poeng og midlertidig 4. plass etter dagens kamp.
post liked by: Buchan, Blodfink

Vidar Dale Fjeld

Klarer ikke å se at den ene er verre enn den andre...meg bekjent har ingen manager gått av som følge av eierne sitt svik mot fans og klubb generelt...vage ord over hele linje...og fansen blir pissa på. Ole er Gud, resten er søppel...men ryggrad har ingen av de. Hadde respektert en manager til månen og tilbake om noen gikk som følge av dette...og ny jobb hadde han fått på flekken.
post liked by: Blodfink

Deleted User 430

Ikke mye som tyder på at det er noe særlig hold i de "Joel loves United"-ryktene..

post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Steinar Stenseth wrote: 24 Apr 2021, 16:13 Ikke mye som tyder på at det er noe særlig hold i de "Joel loves United"-ryktene..
Bra, men OGS kommer ikke unna "Avram loves United" det er på videointervju...Men godt mulig Avram elsker United...Mye på kamp har jeg hørt...
LUHG!

Deleted User 430

Blodfink wrote: 24 Apr 2021, 16:30 Bra, men OGS kommer ikke unna "Avram loves United" det er på videointervju...Men godt mulig Avram elsker United...Mye på kamp har jeg hørt...
Det kommer har ikke unna, nei, men har på følelsen av at dette ESL-opplegget er mer et "Joel-prosjekt" enn hele gjengen siden det kun er 1 person i familien som har blitt nevnt i både ligapapirer og unnskyldning.
Mener å ha lest at Avram har ønsket å selge seg ut en periode, og at han har blitt nektet av resten av gjengen, men finner det ikke igjen nå siden alle søk kun handler om responsen i går eller aksjesalget i mars.

Tviler dog uansett på at Avram faktisk "elsker" United, men har sett en del bilder av han på kamper, som du sier.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Stemmer det, har lest noe om at han vil selge seg ut jeg også. Joel er nok pådriver for mye, men Avram blir ikke frikjent før jeg ser bevis på kjærligheten hans.
LUHG!

Deleted User 430

Frikjenner han overhodet ikke selv. Mer det at det var et lite håp som tentes i meg da jeg kom på at jeg hadde lest at han ville selge.
Hvem vet, kanskje han nå klarer å overtale lillebror...
post liked by: Blodfink
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ja, det ville vært noe, men det er nesten så jeg ønsker at United mister, la oss si 90 % av sin verdi, før de selger. Da blir det fotografier av trynene deres når det skjer på veggen her.
post liked by: Pangaea, Otac
LUHG!
User avatar

red
Posts: 1510
Joined: 29 Jul 2018, 20:36
Liker gitt: 2212
Liker mottatt: 4058

Blodfink wrote: 24 Apr 2021, 16:30 Bra, men OGS kommer ikke unna "Avram loves United" det er på videointervju...Men godt mulig Avram elsker United...Mye på kamp har jeg hørt...
Har du lenke til dette?
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Nå gjør jeg meg litt vanskelig.
Men det er et forsøk på å belyse mitt synspunkt.

Sett at Solskjær hadde vært enda mer tydelig enn han var på fredag.
Så tydelig at han begikk kontraktsbrudd og fikk sparken.

United måtte nesten hatt ny manager.
Hvem hadde det blitt?
Trolig en mann som ikke ville kritisert Glazer umiddelbart.
United ville nok bli satt sportslig tilbake, men Glazer ville vel ikke brydd seg.
Hva oppnås?

Eller la oss si at den nye manageren gikk i mot Glazer om ett år.
Så skulle nok en manager inn.

Det vil bli en langsom og omstendelig prosess.
Som trolig ville rammet klubben sportslig.
Men som ikke ville rammet Glazer all verden.

Hva er det jeg ikke ser her?
post liked by: pixma, Buchan
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er helt enig med alle som vil få fjernet Glazer gutta de er er en pest og plage, men er fortsatt MU fan så støtter OGS og gutta som spiller sånn er det bare.
post liked by: Buchan, Pink Final
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Blodfink wrote: 24 Apr 2021, 19:36 Ja, det ville vært noe, men det er nesten så jeg ønsker at United mister, la oss si 90 % av sin verdi, før de selger. Da blir det fotografier av trynene deres når det skjer på veggen her.
Enig i det meste, bortsett fra én ting.

Eneste stedet jeg ville hatt bilde av de utrolig stygge trynene, er nede i dass, så jeg fikk drite på dem ca hver eneste dag.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

red wrote: 24 Apr 2021, 20:10
Blodfink wrote: 24 Apr 2021, 16:30 Bra, men OGS kommer ikke unna "Avram loves United" det er på videointervju...Men godt mulig Avram elsker United...Mye på kamp har jeg hørt...
Har du lenke til dette?

Nix, men det var enten i podcasten Fotballklubben eller i en podcast jeg så på youtube, usikker på om det er video eller bare lyttepod. fra vår/sommer 2019 mener jeg. Jeg juger ikke om det er det du tenker, har hørt/sett det selv. Skal høre igjennom Fotballklubben om det er der.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Pink Final wrote: 24 Apr 2021, 20:23 Nå gjør jeg meg litt vanskelig.
Ja, jeg for min del har i grunn svart deg på akkurat det samme før denne uka, det dreier seg om mye mer enn OGS for min del, men han er en del av pakken, men selvfølgelig så ønsker jeg ikke OGS og eierne ut, det kommmer selvfølgelig ingen edel moralsk fyr med baller inn i stolen. Alle beskytter hverandre.

Jeg hater Glazers, jeg hater ikke OGS, om det hjelper.
LUHG!
Post Reply