Ole Gunnar Solskjær

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Kan nok være mye i det mange her skriver, at OGS har kjørt hardt på treningene.
Spillerne har da surnet, de har kjeftet åpenlyst på hverandre under kamper,
og de spiller som individualister.

Uten samhold til tider.

Både på og utenfor banen.

Sånn ser det ut fra utsiden i alle fall .

Og alle managere etter Ferguson har mistet garderoben.
(bortsett fra Giggs, men han rakk ikke å miste den)

Bl.a. store navn som van Gaal og Mourinho.

Neville hadde rett i vinter:

"There is something rotten to the core about the way the club is operating and it has to be coming from the top...

The people in the boardroom who are overseeing the football operations are nowhere near good enough;

They're not qualified.

They're playing Football Manager with the biggest club in the world".

Derfor må klubben støtte managerteamet, men toppen i klubben er en stor del av råttenskapen...

Solskjær må få det han peker på, og så må han få det neste sommer også, og 2 stk inn i januar, (unge, billige talenter).
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Jeg tror Solskjær kan være rett mann, hvertfall nå inntil videre. Den nedgangsperioden vi hadde på slutten tror jeg ikke kan skyldes Solskjær. Spillerne underpresterte, var i for dårlig form og måtte bli vant til ny spillestil og taktikk. Solskjær kjørte de så hardt nå så ikke den store smellen kommer i neste sesong. Nå er de allerede litt forberedt og tror det var lurt.
Får han inn noen spillere og det er spillere som han vil ha så tror jeg Solskjær kan gjøre det bra.
Drømmesituasjonen er jo en ny Ferguson periode. At Solskjær sitter der i 20-30 år og har stor suksess. Tiden vil vise!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Mats98 wrote: 06 Jun 2019, 13:59 Drømmesituasjonen er jo en ny Ferguson periode. At Solskjær sitter der i 20-30 år og har stor suksess. Tiden vil vise!
Har tatt meg selv i å drømme om det der. Kult om det ble slik.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

OGS har signert sin første spiller i Daniel James. Koulibaly og Fernandes hottest på transfermarkt.co.uk.

Begynner smått å få troen på at Koulibaly kommer inn.
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Koulbaily hadde vært fint selvom han begynner å dra litt på åra men håper vi ikke kjøper fernandes. Snart 25 og aldri spilt i PL. Trenger hvertfall en sesong på å komme seg hvis han kommer. Så blir han kanskje god nok. Er litt redd for at det kan bli en ny fred signering. Sliter i en annen liga som også er et høyere nivå.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Vel, jeg tror Koulibaly blir en enorm forsterkning [mention]Mats98[/mention]
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Ja er veldig mulig det, men burde vi hente han isteden for de ligt, varane, Joachim Andersen og jimenez ?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Enig i at vi bør hente litt yngre spillere [mention]Mats98[/mention]. Ruben Diaz er vel også aktuell.
OGS har speidet på både ham og Felix.

Virker solid og kun 22 år.

Andersen har jeg aldri sett spille. Jimenez er vel mer MB?
De Ligt vil vi jo ha, men han har tilbud fra "alle" storklubber.
Varane blir i Madrid skulle jeg tro.

Minner om at dette er Solskjær-tråden btw [mention]Mats98[/mention] ;)

Spillere inn kan vi diskutere i "Hvem vil dere kjøpe" -tråden.
LUHG!

Mats98
Posts: 259
Joined: 11 Sep 2018, 22:27
Liker mottatt: 2

Jimenez er vel først og fremst en midtstopper, spilte ihvertfall det en del med godin.
Varane hørte jeg for en stund siden ville dra men kan bare være falske rykter. Eneste grunnnen til at jeg nevner han.

Ja jeg vet, beklager. Man blir så lett revet med.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Glemte det selv jeg, så vi var to om det [mention]Mats98[/mention] :D
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

OGS viser volleys i garasjen for McGuinnes

LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Må si jeg liker sommeren så langt, ganske trygg på en signering i løpet av uka som begynner i morgen. Ben Yedder inn, Lukaku til Inter. Det er planen til Ole. Og Longstaff og Fernandes?
LUHG!

Vidar Dale Fjeld

Ole Gunnar Solskjær har alt å bevise i sin første ordentlige sesong. Han har hatt "god" tid til forberedelser og har, regner jeg med, gitt klare formeninger til spillere i forkant av kommende sesong. Vi skal spille en tilnærmingsvis, "identisk" spillestil som Liverpool og City...med en stall som i mine øye ikke er i nærheten av å inneha de kvalitene som trengs til dette. Her passer i mine øyne inn ikke: Pogba, Martrial, Matic, Mata og tildels Sanchez, Pereira og Lukaku. Tar en med at midtforsvaret til tider ser ut som forvirrede barnehagebarn, må jeg si at jeg er skeptisk til årets sesong. Da trenger vi to rivjern på midtbanen, der den ene må ha playmakeregenskaper i tillegg. Men vi snakker i stedet om kreative spillere. ala, Fernandes som er litt lik Pogba i sin spillestil, bare litt mer offensiv, og akkurat like "dårlig" defensivt i gjenvinningsfasen. Igjen kan det virke som om United går for offensive spillere, på bekostning av en sjef eller to i midtforsvaret som vet hva en ball skal brukes til. Tryggheten i et lag begynner med trygghet i forsvaret, uten den blir det offensive hemmet og laget vil være ubalansert over hele linja som en konsekvens av dette. Jeg tror Ole og laget er avhengig av en god start på sesongen...jeg er nervøs for at vi blir det nye Liverpool, fra tidlig på 90-tallet. Det er mest usikkerheten min som snakker! :|
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Støtter dette Fjeld, vi må forsterke mye for å komme opp i medaljekampen, for ikke å snakke om ligagull og CL-triumf...

Jeg håper OGS får de 3 årene til å bygge systemet. Hva ellers kan MUFC gjøre? Jeg forventer ikke voldsom forbedring før jul, men forventer å se et lag med glød. Det verste er om vi ligger an som før jul i fjor, og OGS sparkes...det tror jeg ikke er lurt.

Det viktigste i fotball er lojalitet og vilje, uten det kan du ha talent og ferdigheter. Men det må jobbes, til og med Messi må løpe alt han kan for å lykkes, hvis ikke blir han hogd ned.

Det "primadonneriet" (nytt ord), og furtingen som noen i troppen har bedrevet må vekk.

Og så må det jobbes og kriges, da er jeg trygg på at vi kan gjøre det bra. Umtiti ville vært en god stopper å få inn imo.

Linkes stadig til oss.
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18051

Longstaff blir bra tror jeg. Der har vi en sterk MB-spiller, med kløkt og smarte valg. Det jeg har sett av ham. Forstår interessen fra OGS. Han er en kopi av Rice fra West Ham. Men nå kommer kanskje skotten fra Aston Villa: McGinn. Det er kriger med kreativitet. Har troa jeg.

Solskjær har en klar plan, og den vil fungere. En gjeng sultne krigere skal man ikke spøke med.
LUHG!
Post Reply